Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

Profil asia0099

asia0099

Imię:
Płeć: kobieta
Numer GG:
Wyślij PW: Utwórz wiadomość
Ulubione profile: Dodaj
Zablokowane profile: Dodaj
Data rejestracji:  05-02-2009
Dni w serwisie:  5646
Ostatnia wizyta: 12-04-2010 o 15:42
Województwo:  nie sprecyzowano
Miejscowość: 
Strona WWW: 
Wiek: 103 lat
O sobie:


Dodane pytania (3):

22
czy zrobic pierwszy krok? chłopaki pomocy!!!!
miłośc chłopak kobieta sex życie problem
64
Tajemnice, o których wstydzimy się mówic?
ludzie problemy życie tajemnice sekrety
77
Co zrobic, zeby facet "dłużej mógł" ???
facet mężczyzna sex miłośc kobieta

          » Pokaż wszystkie

Ostatnie odpowiedzi (21):

12 kwietnia 2010, 09:18 do pytania czy zrobic pierwszy krok? chłopaki pomocy!!!!
CHCIAŁAM WAS POWIADOMIC ZE SAM ZADZWONIL, DZIEN PRZED KTÓRYM TO JA ZADECYDOWAŁAM ZROBUIC TEN KROK. UMOWILISMY SIE NA SPOTKANIE :) CZYLI NIE POTRZEBNIE SIĘ MARTWIŁAM, ALE DZIEKI ZA POMOC MOZE TO JESZCZE NIE KONIEC! OKAŻE SIĘ PO SPOTKANIU :) WIDAC ZE JEMU W JAKIMS STOPNIU NIE JESTEM OBOJĘTNA NO I STARA MIŁOSC NIE RDZEWIEJE !
08 kwietnia 2010, 23:16 do pytania czy zrobic pierwszy krok? chłopaki pomocy!!!!
jak Ci cos nie pasuje to nie odpowiadaj! licze na innych..
08 kwietnia 2010, 22:03 do pytania czy zrobic pierwszy krok? chłopaki pomocy!!!!
tak jest cały czas w zwiazku w tą niedziele był romansik we wtorek zadzwonił. mieszkamy na tej samej ulicy. 5lat temu bylismy ze soba i bylismy w 2-letnim zwiazku kochalismy sie bardzo!
08 kwietnia 2010, 21:56 do pytania czy zrobic pierwszy krok? chłopaki pomocy!!!!
to było 2 dni temu kiedy zadzwonił, a dziewczyne ma od 2 lat ..
04 marca 2009, 14:39 do pytania Zagrajmy w prawda, czy fałsz?
fałsz ( dla psa akwarium sie nie przyda;p) masz fioła na punkcie zakupów?
          » Pokaż wszystkie

wyszukiwarka   
popularne pytania   
3
1
1
0
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (768)Dom (1033)
Edukacja i szkoła (796)Erotyka i seks (324)
Film (3617)Gry (494)
Hobby (452)Inne (4932)
Komputery i Internet (1041)Kulinaria (239)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1291)Moda (385)
Motoryzacja (290)Muzyka i taniec (836)
Podróże (280)Polityka (121)
Praca (493)Prezenty (179)
Rozrywka (476)Sport (314)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (698)Zdrowie (844)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18149, Odpowiedzi: 327795