Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

24
killme
Wesołe miasteczka, lunaparki..
Pytanie zadał(a) killme, 17 stycznia 2012, 15:59
Lubicie czasami poszaleć w wesołym miasteczku, pokręcić się na karuzeli ? :D Czy może macie lęk wysokości, albo nie przepadacie za tego typu rozrywką ? ja osobiście uwielbiam ! :D a jak jest z Wami ?

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (24)

Odpowiedział(a): Bombolada, 17 stycznia 2012, 16:37 [#odpowiedz]
0
Bombolada
Uwielbiam! Jak tylko nadarzy się okazja to śmigam na wszelkie największe i najstraszniejsze rollercoastery xD

Odpowiedział(a): Aorta, 17 stycznia 2012, 16:37 [#odpowiedz]
0
Aorta
Szczerze powiedziawszy to ja nigdy nie byłam w wesołym miasteczku. Jeśli miałam okazję, to coś nie wypaliło, w ogóle jakoś ciężko było taki wyjazd zorganizować. A karuzele to w dzieciństwie robił mi mój sąsiad, potem całą noc kręciło mi się w głowie. Absolutnie nie mam lęku wysokości, a takie atrakcje dostarczają wielu wrażeń.. Muszę się kiedyś na prawdę wybrać.

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 17 stycznia 2012, 18:01 [#odpowiedz]
0
Czarnaaa
Hhahaha no kto tego nie lubi Co prawda mam lęk wysokości ale to mi nie przeszkadza

Odpowiedział(a): czyczek, 17 stycznia 2012, 19:11 [#odpowiedz]
0
czyczek
Szczerze nigdy nie byłam

Odpowiedział(a): edyta18, 17 stycznia 2012, 19:35 [#odpowiedz]
0
edyta18
Z tego co pamiętam to też nigdy nie byłam na takiej dużej karuzeli albo czymś podobnym. zawsze akurat nie miałam kasy xD ale baaardzo bym chciała troszkę poszalec, może nic mi nie będzie

a tak ostatnio przegladam demoty i znalazłam fajną zjeżdżalnię.. http://demotywatory.pl/2559019/Zjechalbys
chciałabym zjechać a Wy?

Odpowiedział(a): killme, 17 stycznia 2012, 19:50
0
killme
gdzie ta zjeżdżalnia !? ja bym sie pierwszy w kolejce ustawił xD

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 17 stycznia 2012, 23:01
0
Czarnaaa
Gdzieś daleko z tego co pamiętam, nie w Europie bankowo

Odpowiedział(a): killme, 18 stycznia 2012, 14:18
0
killme
to trzeba z europy emigrować, żeby sobie pozjeżdżać xD

Odpowiedział(a): alice17, 18 stycznia 2012, 14:47
0
alice17
Ja też tam chcę

Odpowiedział(a): killme, 18 stycznia 2012, 22:32
0
killme
to może zrobimy zjazd pytajników przy tej zjeżdżalni xD

Odpowiedział(a): alice17, 18 stycznia 2012, 23:08
1
alice17
No pewnie! Ale bilety funduje pomysłodawca xd

Odpowiedział(a): killme, 23 stycznia 2012, 16:05
0
killme
haha to bym zbankrutował chyba xD

Odpowiedział(a): sybelle, 17 stycznia 2012, 20:00 [#odpowiedz]
0
sybelle
Jako dziecko uwielbiałam,lęku wysokości nie miałam.Tylko z czasem mi się odwidziało.Więc czy bym poszła pewnie zależy od humoru :X

Odpowiedział(a): roy3000, 17 stycznia 2012, 23:43 [#odpowiedz]
0
roy3000
jeszcze jak by było gdzie, najbliższy mam w Chorzowie ale pewnie stan tego WM jest daleki od ideału (chyba że coś zrobili). A tak jak ja bym miał pokonywać kilometry by się na karuzeli pojeździć to wolę to przepić lub zainwestować w auto. Co nie zmienia faktu że lunaparki itp są fajne, tylko nie ma gdzie

Odpowiedział(a): Puszek1245, 18 stycznia 2012, 15:35
0
Puszek1245
Byłem tam i kiedyś lepiej było, jeśli chodzi o bilety, bo teraz drogo.

Co do pytania, to w sumie fajnie by było, ale teraz nie mam gdzie

Odpowiedział(a): niuniaSko, 18 stycznia 2012, 01:14 [#odpowiedz]
0
niuniaSko
a ja bylam tylko w Chorzowie ale bardzo dawno temu. wtedy sie balam a teraz...teraz chyba tez bym sie bala

Odpowiedział(a): julka1997, 18 stycznia 2012, 08:47 [#odpowiedz]
0
julka1997
uwielbiam wesołe miasteczka, byłam 2 razy w cChorzowie i było suoer

Odpowiedział(a): alice17, 18 stycznia 2012, 14:32 [#odpowiedz]
0
alice17
Lęku wysokości to nie mam chyba albo nie byłam tak wysoko żeby to stwierdzić na karuzeli dostaję "kręćka" ale wlazła bym nawet na taką największą, w końcu wszystko jest dla ludzi

Odpowiedział(a): pepej94, 18 stycznia 2012, 17:33 [#odpowiedz]
0
pepej94
nie, nie boję się. wsiadłbym sobie ponownie do rollercoastera . ale takie zaje.biste znajdują się tylko poza naszą granicą. coś pięknego

Odpowiedział(a): Ona77777, 18 stycznia 2012, 18:47 [#odpowiedz]
0
Ona77777
nie wiem, nie byłam nigdy w takim miejscu

Odpowiedział(a): penisek, 18 stycznia 2012, 22:50 [#odpowiedz]
0
penisek
Nienawidzę !

jako dziecko byłem świadkiem jak wirująca karuzela łańcuchowa zrzuciła człowieka na ziemię bo jeden z dwóch łańcuchów nie wytrzymał. Takie zabawy NIGDY nie są do końca bezpieczne.

Odpowiedział(a): alice17, 18 stycznia 2012, 23:03
0
alice17
O przypomniałeś mi taką sytuację w której na takim kole które się kręci (diabelski młyn- nie wiem, nie odróżniam nazw akurat zatrzymało się tak, że część ludzi była na górze a część na dole. No i jedna dziewczyna na górze zwymiotowała na tych na dole. Ble..

Odpowiedział(a): SweetDrama, 18 stycznia 2012, 22:54 [#odpowiedz]
0
SweetDrama
raczej nie lubię tego rodzaju zabaw. wolę iść na plac zabaw i się pohuśtać na bujawce

Odpowiedział(a): Karmelek, 19 stycznia 2012, 08:01 [#odpowiedz]
0
Karmelek
Wesołe Miasteczko mam jakieś 20 min od domu. Niedawno je remontowali, jest dużo nowych sprzętów. Ale na większość boję się wejść. Ja się jedynie na byka tornado lub do chińskiego basenu nadaję.

Odpowiedział(a): Ambrosia, 19 stycznia 2012, 11:24 [#odpowiedz]
0
Ambrosia
Ja lubię diabelski młyn ! byłam kilka razy w Kołobrzegu w lunaparku

Odpowiedział(a): killme, 19 stycznia 2012, 11:33
0
killme
byłem tam dwa razy ale jak dla mnie to nie ma nic szczególnego żeby poszaleć

Odpowiedział(a): error, 19 stycznia 2012, 14:18 [#odpowiedz]
0
error
A nie wiem, nigdy nie byłem... ale podobno fajna sprawa

Odpowiedział(a): czarnaowca, 19 stycznia 2012, 18:35 [#odpowiedz]
0
czarnaowca
Lubię, ale jeszcze nie miałam okazji być w takim porządnym lunaparku, tylko na tych rozkładanych.

Odpowiedział(a): alfik, 19 stycznia 2012, 18:46 [#odpowiedz]
0
alfik
Lubię, ale te przyziemne sprzęty typu zderzające się małe samochody. Szkoda że w moim wieku już nie mogę wchodzić do basenów z kulkami Na żadne wysokościowe typu diabelski młyn czy rollercoaster nie wejdę

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
7
9
31
12
20
11
19
8
29
31
16
17
8
33
59

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (564)Dom (832)
Edukacja i szkoła (778)Erotyka i seks (312)
Film (3601)Gry (462)
Hobby (402)Inne (4528)
Komputery i Internet (959)Kulinaria (226)
Kultura (191)Ludzie (1637)
Miłość i relacje (1273)Moda (328)
Motoryzacja (253)Muzyka i taniec (829)
Podróże (248)Polityka (108)
Praca (384)Prezenty (175)
Rozrywka (455)Sport (294)
Sztuka (63)Taniec (28)
Uroda i styl (666)Zdrowie (760)
Zwierzęta (233)
Pytania: 16656, Odpowiedzi: 321375