Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

4
alicja11
Czy moglibyście mi ułożyć plan dnia ?
Pytanie zadał(a) alicja11, 31 marca 2013, 16:24
proszę was żebyście ułożyli mi plan dnia , ale musi on spełniać 3 warunki : 1.Musi być napisane co będę jeść i ile będę jeść. 2.Musi być napisana godzina o której będziemy jeść. 3.Musi być napisane co będę robić. Można wliczyć ćwiczenia . Chcę ograniczyć swoje jedzenie i chcę więcej ruchu ale nie mam pomysłu na ćwiczenia , więc proszę o nazwę ćwiczenia . Przykład : Śniadanie 07:00 - ...... ( ....- coś tam do jedzenia ) i tak dalej , tylko żeby później było na przykład : 15:00 - ćwiczenia typu : pompki , brzuszki - 10 razy Nie chcę iść do dietetyka bo był by to dla mnie wstyd , więc proszę tych co się znają żeby chociaż spróbowali ułożyć mi plan dnia ;)

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (4)

Odpowiedział(a): Aorta, 01 kwietnia 2013, 19:19 [#odpowiedz]
0
Aorta
Wydaje mi się, że nie znajdziesz osoby, która podejmie się ułożenia dla Ciebie planu dnia, tym bardziej jadłospisu, nic o Tobie nie wiedząc.
Dlaczego wstydzisz się iść do dietetyka? Rozmawiałaś o tym z rodzicami?

Odpowiedział(a): mila01, 08 kwietnia 2013, 11:34 [#odpowiedz]
0
mila01
Nie ma nic za darmo po takie porady to do dietetyka który ułoży dietę biorąc pod uwagę potrzebne rzeczy. Każdy by tak chciał ja też.

Odpowiedział(a): roy3000, 08 kwietnia 2013, 12:53 [#odpowiedz]
0
roy3000
Ja za byle jaki plan dietetyczny płaciłem coś koło 15 zł na internecie, wypełniałem ankietę i po 2-3 dniach dostałem meila z dietą. Traktowałem to jako sprawdzenie czy idę w dobrym kierunku i jak się okazało że to co wywnioskowałem na internecie pokrywa się z tym co mi przysłano to już wiedziałem że jest dobrze a od utraty 15 zł nie zbiedniałem.
Musisz się określić co jadasz na co dzień, sądząc po wieku (o ile prawdziwy) to się uczysz więc co do planowania posiłków nie będzie problemów. Druga kwestia jest taka że nie wiemy jak wyglądasz (w sensie budowa ciała) bo nikt nie podejmie się pomocy widząc same kości bo zostaną tylko ości W Twoim wieku to trochę niepokojące że masz problemy z nadwagą (z tego wnioskuje) lecz jeżeli nie masz takich problemów a jedynie chciałabyś dbać o siebie to ćwiczenia pompki, brzuszki są zbędne no jedynie raz na jakiś czas, najlepszym ćwiczeniem na zachowanie sylwetki jest proste bieganie, połączone z jakimiś drobnymi ćwiczeniami.
Co jeść? Rano człowiek musi mieś siłę, więc dietetycy zazwyczaj olewają kalorie w tym posiłku. Zatem muszą być węglowodany, tłuszcze i białko. Ja z racji tego że nie lubię serów zmuszony byłem jeść rano jajecznice z chlebem posmarowanym masłem (białko, węglowodan i tłuszcz) lecz można kombinować inaczej, ja byłem leń i kiepski kucharz więc nie urozmaicałem. Później jest drugi posiłek, obiad, podwieczorek i kolacja.
Ważna informacja co do kolacji, w internecie krąży głupota że nie wolno jeść po 19, to jest bzdura. To nie pora dnia nas ogranicza tylko my sami, bo jak ktoś chodzi spać o 23-24 to siedzi już 5 godzin bez posiłku Powinno się jeść ok 2 godz. przed spaniem. O 19 można jeść jak chodzimy spać od razu po M jak Miłość a wiadomo że tak nie jest.

Odpowiedział(a): Dagmareczka, 24 lipca 2022, 20:21 [#odpowiedz]
1
Dagmareczka
Dobrze skonstruowany plan treningowy dla celów odchudzania i utraty tłuszczu powinien charakteryzować się skutecznym połączeniem elementów siłowych i wytrzymałościowych. Intensywności treningu nie da się porównać z treningiem budującym mięśnie. Plany treningowe na odchudzanie zawsze charakteryzują się wysoką intensywnością - czasy przerw między zestawami są utrzymywane na niskim poziomie. Oprócz normalnego treningu z wolnymi ciężarami jako aspektu odchudzania, niezbędny do osiągnięcia sukcesu jest specjalny trening wytrzymałościowy w postaci treningu interwałowego.

To właśnie wyróżnia plan treningowy na odchudzanie:
- Trening siłowy dla zachowania mięśni
- Trening wytrzymałościowy dla spalania tłuszczu
- Trening o wysokiej intensywności

Oprócz treningu siłowego i wytrzymałościowego oraz usystematyzowanego planu żywieniowego, takiego jak dieta białkowa, inteligentne wykorzystanie odżywek sportowych w ramach planu treningowego jest również odpowiednie dla utraty wagi. Kapsułki BCAA pomagają chronić mięśnie podczas intensywnego treningu siłowego i wytrzymałościowego, a tym samym przeciwdziałają rozpadowi mięśni.

Jeśli chcesz zrobić coś na odchudzanie poza planem treningowym, możesz zwiększyć swoją codzienną aktywność. Chodzić po schodach zamiast windą lub jeździć do pracy rowerem. Dzięki temu spalamy dodatkowe kalorie i łatwiej osiągamy cel treningowy.

Wybór odpowiedniego partnera treningowego może być kluczowym kryterium sukcesu w odchudzaniu. Motywując się wzajemnie i chodząc razem na siłownię, łatwiej jest przebrnąć przez niskie fazy i wspólnie dążyć do upragnionego celu.

Jeśli chcesz skutecznie zrzucić wagę i tłuszcz, powinieneś zaplanować 3-4 treningi w tygodniu. Cel treningowy jakim jest utrata wagi nie idzie w parze z niezwykle dużym obciążeniem treningowym na poziomie 5-7 jednostek tygodniowo. Jeśli chcesz schudnąć, już teraz narażasz swój organizm na duży "stres" utrzymując deficyt kalorii. Dlatego zaplanuj odpowiednio dużo czasu na regenerację, aby uniknąć przetrenowania lub przeciążenia układu krążenia. W diecie ważne są również regularne ćwiczenia, które zapewniają stonowany i wysportowany wygląd. Ćwiczenia siłowe można łatwo podzielić na plan treningowy typu split. Co oznacza trening dzielony? Poszczególne dni treningowe są "podzielone" konkretnie według poszczególnych grup mięśniowych. Klasyczny split polegałby na przykład na trenowaniu w poszczególne dni osobno klatki piersiowej i tricepsów lub pleców i bicepsów. Przy częstotliwości treningów 4 sesje w tygodniu dobrym pomysłem jest split 4-sesyjny. Tutaj można intensywnie pracować nad poszczególnymi mięśniami poprzez ćwiczenia izolacyjne, a także rozsądnie włączyć do planu treningowego ćwiczenia podstawowe. Podstawowe ćwiczenia takie jak wyciskanie na ławce, martwy ciąg czy przysiady celują w kilka mięśni jednocześnie. Jeśli trenujesz tylko trzy razy w tygodniu, wybierz 3-osobowy split z klasycznym rozkładem klatka piersiowa/ramiona/triceps, plecy/biceps oraz nogi & brzuch.

Białko serwatkowe - pozyskiwane z pastwisk białko dla silniejszych mięśni.
Za: Idealny dla sportowców siłowych i wytrzymałościowych
Specials: Doskonałe źródło białka na dzień & po treningu.

Białko wegańskie - roślinne
Za: Koktajl proteinowy dla wegan
Specjalności: w 100% wolne od warzyw, glutenu i soi
Kiedy: Rano, wieczorem lub po treningu

Oto o czym należy pamiętać stosując się do planu treningowego na odchudzanie:
3-4x trening w tygodniu
Plan treningowy dzielony lub plan dla całego ciała
Mieszanka ćwiczeń podstawowych i izolacyjnych
Trening siłowy powinien być uzupełniony sesją cardio dwa razy w tygodniu. Trening interwałowy o wysokiej intensywności jest idealny do spalania tłuszczu. Dzięki zastosowaniu treningu interwałowego, metabolizm po treningu jest ewidentnie wspomagany przez tzw. efekt afterburn. Dodatkowo, po "zużyciu" zapasów energii z magazynów glikogenu, nasz organizm ponownie opada na pokłady tłuszczu - to doskonała okoliczność do odchudzania.

Jeśli chcesz zredukować tkankę tłuszczową lub schudnąć, nie musisz katować się na siłowni przez 2 godziny każdego dnia. Mniej znaczy więcej! Dobrze zaplanowana sesja treningowa planu ćwiczeń na odchudzanie nie powinna trwać dłużej niż 60-90 minut. Tutaj można już przeprowadzić bardzo skuteczną mieszankę elementów siłowych i intensywnego treningu wytrzymałościowego. Przyjemnym efektem ubocznym jest to, że "krótkie" treningi utrzymują Cię dłużej na piłce i możesz konsekwentnie realizować swój plan treningowy związany z utratą wagi - bez kompromisów.

Źródło: http://www.biotrendy.pl/kategoria-produktu/kulturysty ka/

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
17
21
15
23
32
1
51
24
2
31
1
34
19
4
7

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (760)Dom (1027)
Edukacja i szkoła (796)Erotyka i seks (324)
Film (3617)Gry (494)
Hobby (447)Inne (4930)
Komputery i Internet (1040)Kulinaria (238)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1291)Moda (380)
Motoryzacja (289)Muzyka i taniec (836)
Podróże (280)Polityka (119)
Praca (467)Prezenty (179)
Rozrywka (476)Sport (314)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (697)Zdrowie (834)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18081, Odpowiedzi: 327670