Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

14
Bielasso
Ćwiczenia na siłowni dla biegaczy długodystansowych.
Pytanie zadał(a) Bielasso, 06 lutego 2009, 12:19
Witam. Chcę w tym roku wystartować w maratonie i chciał bym się dowiedzieć jakie ćwiczenia powinienem wykonywać na siłowni ?

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (14)

Odpowiedział(a): killme, 06 lutego 2009, 12:46 [rozwiń] [#odpowiedz]
-10

Odpowiedział(a): listless, 27 sierpnia 2009, 23:09
0
listless
taak killme. bez wątpienia mu pomogłeś
z tego co wiem, to mięśnie pleców, brzucha i ramion również. bo nie tylko dolne partie ciała wykorzystujemy przy bieganiu.

Odpowiedział(a): Darkangel, 06 lutego 2009, 12:49 [#odpowiedz]
3
Darkangel
codzienne bieganie to podstawa, a na siłowni trzeba ćwiczyć dolne partie mięśni , instruktor z pewnością ci pomoże

Odpowiedział(a): Bielasso, 06 lutego 2009, 15:41 [#odpowiedz]
0
Bielasso
Obieganie to się nie martwcie wiem co i jak jeśli chodzi o to. A na siłowni nie mam instruktora i potrzebne mi konkretne ćwiczenia na nogi dla biegaczy długo dyst. bo tak to ja wiem jak można ćwiczyć.

Odpowiedział(a): gość, 06 lutego 2009, 19:01 [#odpowiedz]
4
gość
A co do oczywistych biegów, które są aż głupie to takie to tak można biegać do sklepu. Killme jak byś chciał wiedzieć to żeby przygotować sie do maratonu nie wystarczy biegać, trzeba wiedzieć jak i jak ćwiczyć.

Odpowiedział(a): gość, 10 lutego 2009, 11:34 [#odpowiedz]
1
gość
typowo kulturystyczne przysiady ze sztanga tylko ze oczywiscie z mniejszym cieżarem i dużo wiesza liczba powtorzen.w różnych wersjach.nizapomniałbym także o plecach

Odpowiedział(a): Bielasso, 12 lutego 2009, 07:22 [#odpowiedz]
0
Bielasso
Hm tylko 1 ćwiczenie na nogi ? Moim zdaniem coś za mało ale dzięki.

Odpowiedział(a): Blue, 15 marca 2009, 12:24 [#odpowiedz]
2
Blue
Nie biegam, ale interesuję się anatomią. W czasie biegu pracuje wiele mięśni. Oprócz oczywistych mięśni nóg warto wyćwiczyć mięśnie pleców, brzucha a nawet ramion. Dobrze jest trenować kontrolę oddechu, żeby za szybko się nie męczyć, a więc dochodzą mięśnie klatki piersiowej - międzyżebrowe i przepona. Z mięśni nóg ćwiczenia na łydki. Przed biegiem konieczna rozgrzewka, zwłaszcza ścięgien łydki, bo chyba najłatwiej je nadwyrężyć. W czasie biegu polecam zwrócić uwagę na to, które mięśnie szybciej się męczą, bolą itp. i na nich się skupić.
Ale to podstawy, więc lepiej zwrócić się o poradę do kogoś, kto się na tym zna - trenera, osób, które już startowały, itp.
Pozdr i życzę powodzenia.

Odpowiedział(a): Bielasso, 15 marca 2009, 23:05 [#odpowiedz]
0
Bielasso
Hmmm to już całkiem sensowna odpowiedź na poziomie. Ćwiczę wszystkie partie mięśni podczas różnych domowych ćwiczeń i na siłce, dodatkowo chodzę na basen co zwiększa pojemność płuc. Co do rozgrzewek to też czaje bazę bo już miałem kilka kontuzji

Odpowiedział(a): julka1997, 23 października 2011, 18:59 [#odpowiedz]
0
julka1997
tylko nie zapominaj o rozciąganiu po treningu
powodzenia

Odpowiedział(a): reki, 07 października 2013, 10:01 [#odpowiedz]
0
reki
Sprawdźcie http://www.youtube.com/user/Zwierzak73PL . Bardzo dobry kanał z ćwiczeniami na siłowni.

Odpowiedział(a): olciapomor, 28 stycznia 2015, 15:20 [#odpowiedz]
0
olciapomor
Polecam CI zajrzeć na http://metasport.pl/ i tam zapytać trenera. Podobno jest tam bardzo dobra i rzetelna baza trenerów

Odpowiedział(a): sylwia4012, 22 lutego 2016, 13:44 [#odpowiedz]
0
sylwia4012
Kup sobie bieżnię do domu i trenuj kilka razy dziennie. Wybór bieżni masz duży http://profitness.pl/2-bieznie#/ także z pewnością znajdziesz coś w rozsądnej cenie. I powodzenia w maratonie.

Odpowiedział(a): Brygida26, 09 września 2016, 15:27 [#odpowiedz]
0
Brygida26
Bieżnia to dobry pomysł. Dobrze też zadbać o odpowiednią odzież i kupić http://www.poundoutgear.com/pl/6-rash-guardy-kosz ulka-termoaktywna-kompresyjna , aby uprzyjemnić sobie trening.

Odpowiedział(a): zaboooolo, 08 października 2017, 07:24 [#odpowiedz]
0
zaboooolo
Obczaj - masz tu ranking siłowi z komentarzami, ocenami itp. http://www.najlepsze-silownie.pl/. Każd siłownai ma trenera personalnego

Odpowiedział(a): seba40, 30 marca 2018, 11:44 [#odpowiedz]
0
seba40
Na siłowni nie wiem, ale poszukaj czegoś takiego jak przygotowanie motoryczne - o to mam na myśli http://wswietnejformie.pl/przygotowanie-motoryczn e-wroclaw/ . Ta forma treningu pomaga poprawiać wyniki w głównej dyscyplinie. Minimalizuje również ryzyko wystąpienia kontuzji. Rzuć okiem, bo to z pewnością Ci się przyda.

Odpowiedział(a): sanqi, 30 maja 2019, 12:14 [#odpowiedz]
0
sanqi
Polecam wspomóc się suplami, sam stosuję Scitec Lab: https/supleexpress.pl/66_scitec z powodzeniem!

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
22
1
5
4
2
3
0
41
16
12
30
15
10
2
27

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (541)Dom (809)
Edukacja i szkoła (773)Erotyka i seks (312)
Film (3600)Gry (462)
Hobby (391)Inne (4450)
Komputery i Internet (953)Kulinaria (225)
Kultura (191)Ludzie (1635)
Miłość i relacje (1272)Moda (321)
Motoryzacja (236)Muzyka i taniec (828)
Podróże (246)Polityka (108)
Praca (375)Prezenty (174)
Rozrywka (453)Sport (290)
Sztuka (63)Taniec (28)
Uroda i styl (655)Zdrowie (741)
Zwierzęta (233)
Pytania: 16432, Odpowiedzi: 319828