Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

100
kurekq
Jaki jest Kościół Katolicki
Pytanie zadał(a) kurekq, 15 lutego 2009, 16:38
Co sądzicie o Kościele Katolockim - co wam się podoba, a co nie?

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (100)

Odpowiedział(a): killme, 15 lutego 2009, 16:45 [#odpowiedz]
37
killme
nie podoba mi się to że ksiądz zarabia na moherach które wierzą bezgranicznie w Boga.. a księża to wykorzystują.. Nie podoba mi sie że kościoły to ruiny dosłowie a ksiądz zamiast odbudować koścół z pieniędzy "na tacę" woli dołozyć do nowego auta.. Albo wpajanie młodym ludziom że Bóg jest taki dobry, kochany i sprawiedliwy, co jest gówno prawdą..

Odpowiedział(a): Limak, 17 lutego 2009, 21:35 [rozwiń]
-21

Odpowiedział(a): ozii, 12 listopada 2009, 22:08
2
ozii
babcia mojego kolegi miala tak wyprany mózg przez księdza, że uważała jeśli da mniej niż 10zł to grzech xd masakraaa

Odpowiedział(a): Szatan, 17 sierpnia 2010, 12:50
0
Szatan
zgadzam się z killme! i dodam że kościół to jedna wielka ściema !

Odpowiedział(a): Mniszek, 17 stycznia 2018, 23:57
0
Mniszek
killme,, kościół to jedno a Bóg to drugie. Bóg jest dobry, kochany i sprawiedliwy. killme,, masz coś do Jezusa Zbawcy?

Odpowiedział(a): roy3000, 15 lutego 2009, 18:09 [#odpowiedz]
9
roy3000
W mojej parafii kościół jest zajebisty, ksiądz o niego dba, a o tym co mówisz to pewnie o Rydzyku, nie popieram go ale nie można wrzucać wszystkich księży do jednego wora. Jestem katolikiem i nic nie mam do tej działalności, dziwi mnie że ludzie (młodzi) tak napie*****ją na kościół a tak naprawdę to gó**o wiedzą. Życzę wam by ksiądz odmawiał wam ślubu mówiąc "chcieliście wydymać Freda, Fred wydyma was"

Odpowiedział(a): NaTT15, 15 lutego 2009, 19:32 [#odpowiedz]
40
NaTT15
Ja tam szczerze nic nie sądzę :| [tak, wiem dziwna jestem..] Ale moim zdaniem nasza religia jest po części głupia x/ [nie obrażając Boga..] Sryy bardzo, ale dowiedziałam się, że masturbacja jest grzechem o.0 tak samo nie mogę zrozumieć, dlaczego zabezpieczenie jest grzechem dziwnee.. Tak samo uważam, że ta religia jest beztolerancyjna, i nie czaje łaaj wierzenie horoskopy są grzechem.. Przecież nie wierzymy w to w takim samym kontekście jak w Boga, więc co ma jedno do drugiego?

Odpowiedział(a): Limak, 17 lutego 2009, 21:52 [rozwiń]
-6

Odpowiedział(a): vanka, 15 lutego 2009, 22:48 [#odpowiedz]
2
vanka
Hmmm... ksiądz w mojej parafii odmowil chrztu mojej corce dlatego , że nie jestem zamężna. Dopiero po ingerencji mojego ojca wszystko udało się załatwić. Zgadzam sie z opinią , że nie można wszystkich wrzucać do jednego wora, ale jak w każdym srodowisku są różni ludzie.Nie podoba mi się celibat i to , że nie wszystkoe Ksiegi ST i NT są podane do wiadomości człowieka. Biorąc jednak pod uwage , że Kosciół trzyma w rydzach ludzi to jest dobre , ale po co tyle przykazań(kościelnych...)! Dekalog wystarczy.

Odpowiedział(a): Szenioritta, 16 lutego 2009, 07:27 [#odpowiedz]
17
Szenioritta
kościoł jest fałszywy. I wpieprza się do wszystkiego byleby przypomnieć o swoim istnieniu. U mnie w przyszłym tygodniu mają zbierać podpisy przeciw in vitro/ Tacy są kur*a mądrzy?! tylu ludziom chcą odebrać ostatnią nadzieję na szczęście.

Odpowiedział(a): Limak, 17 lutego 2009, 22:01
-1
Limak
jak już dobrze wiecie (lub nie) potomstwo jest Darem Bożym (stworzenie człowiek, księga rodzaju - jakby ktoś nie wiedział)...
Ja nie uważam in vitro za złe (być może nie dorosłem do tego, może zmienię zdanie, nie wiem)
lecz skoro ludzie chcą być szczęśliwi czemu nie adoptują dziecka? bo obce? nie swoje? takie dziecko można kochać tak samo jak własne, a nawet jeszcze bardziej...
kościół nie jest fałszywy, to ludzie są fałszywi...

Odpowiedział(a): siesnimi85, 16 lutego 2009, 10:26 [#odpowiedz]
31
siesnimi85
Ja osobiście ( choć pewnie też to jest grzech) odróżniam Kościół od Boga(wiary). Nie podoba mi sie ,że kościół jest zwykłą parią polityczną; nie podoba mi sie, że zmienia sie przykazania kościelne,mże daje sie teraz do zrozumienia, że jak masz kase a nie dasz na tace to jest grzech; nie wolno kochać się z osobą, którą sie kocha, nie wolno się zabezpieczać podczas sexu co jest kompletnym nieporozumieniem, nie wolno nawet mieszkac przed ślubem ze swoją nażeczoną; nie akceptuje też tego, że księża nie składają sluby czystości, bo to im potem miesza we łbach ! ostatnio koleś,dziennikarz (chyba w Krakowie) przepytał 30 przypadkoweych księży o sex, okazało sie ,że 22 miało stałe partnerki sexualne, co pewnie i tak nie przeszkadzało im w byciu dobrymi księżmi...wiec po co te zakazy...

Odpowiedział(a): Limak, 17 lutego 2009, 22:14
3
Limak
przykazania kościelne (ogólnie, nie chodzi mi tylko o te 5, ale o wszystkie) się NIE ZMIENIAJĄ, zmieniają się jedynie formuły NA POTRZEBY ludzi, język ewoluuje, zmienia się, żeby były bardziej zrozumiałe zmienia się formuły. wątpię, czy w dzisiejszych czasach (jak i wcześniej) człowiek uczył się ich (jak i też całej liturgii) po łacinie (co było do nie dawna) lub też po grecku, hebrajsku...

sex i księża - to jest sprawa indywidualna, jesteśmy TYLKO ludźmi... co nie znaczy, że nie poniesiemy później kary za grzechy...

Odpowiedział(a): niuniaSko, 11 września 2009, 22:50
0
niuniaSko
najpierw zabawa z dziewczynkami a pozniej odmawiaja msze i przyjmuja Cialo Chrystusa...a nas maja pouczac. cholerni hipokryci

Odpowiedział(a): muminek1177, 11 września 2009, 23:09
0
muminek1177
niuniaSko każdy odpowiada za siebie a gdyby każdy patrzył na to co robią księża i brał z nich przykład, KK już by nie było

Odpowiedział(a): niuniaSko, 21 września 2009, 20:20
0
niuniaSko
ale nam wytykaja grzechy!

Odpowiedział(a): Mniszek, 18 stycznia 2018, 00:08
0
Mniszek
Odróżniać kościół od Boga (wiary) to nie grzech.
Kościół rzymsko-katolicki to jedna z wielu religii.
Religia to religia a Bóg to Bóg.

Odpowiedział(a): Bielasso, 16 lutego 2009, 10:49 [#odpowiedz]
-1
Bielasso
Jeśli chodzi o budynek to mój ulubiony kościół jest dokładniej bazyliką i to imponującą. Natomiast jeśli chodzi o wspólnotę tworzącą " kościół " to też nie narzekam. Teraz kolejna sprawa to to, że powinniśmy pamiętać że jeśli idziemy do kościoła to nie po to żeby odwiedzić księdza tylko żeby spotkać się z Bogiem i pomodlić się do Niego z innymi uczestnikami mszy świętej. A ksiądz jak ksiądz nie jest żadną osobą świętą, powinien dawać przykład wiernym ale jest tylko człowiekiem i może popełnić grzech. Różni się trafiają i nie koniecznie wszyscy nadają się do tego żeby pełnić funkcje księdza. Kolejna sprawa to dlaczego zawsze mowa o księdzu Dlaczego nie patrzymy np. na popa jak się rozbija drogą furą? I dlaczego inne wiary mają najwięcej do powiedzenia na temat księży ? Co do celibatu to uważam, że nie moralne jest to, że ksiądz nie może mieć żony. pozdrawiam

Odpowiedział(a): sleepycrane, 11 września 2009, 22:36
0
sleepycrane
Skoro Bóg jest wszędzie to chyba nie po to chodzicie żeby go tam spotkać. Raczej boicie się odrzucenia przez grupę społ. jaką jest wasza wspólnota. A co do bogactwa to czym jest "hedonizm", który kościół odrzuca.

Odpowiedział(a): muminek1177, 11 września 2009, 22:55
0
muminek1177
sleepycrane taka jesteś mądra a nie wiesz po co chodzimy do kościoła, chyba powinnaś się douczyć bo swoją wiedzą sięgasz daleko przed narodziny Chrystusa a teraźniejszość Ci umyka

Odpowiedział(a): sleepycrane, 21 września 2009, 20:16
0
sleepycrane
muminek1177 raczej nie chodzi ci o moją wiedzę tylko o tą wypowidź akurat
skoro dla Boga czas nie ma znaczenia to dla wiary także, bo Bóg był również przed Chrystusem.

Odpowiedział(a): muminek1177, 21 września 2009, 20:35
0
muminek1177
sleepycrane ,,Bóg był również przed Chrystusem"to ilu w końcu ich było

Odpowiedział(a): gość, 16 lutego 2009, 12:44 [#odpowiedz]
2
gość
moja parafia jest jak najbardziej OK ogólnie Chrystus jest spoko, jeśli mogę się tak wyrazić ale zdarzają się czasami takie osobliwe wyjątki, których raczej nie popieram, ale na ziemi nic nie jest doskonałe... nawet Kościół Katolicki

Odpowiedział(a): roy3000, 16 lutego 2009, 14:15 [#odpowiedz]
4
roy3000
trochę mnie irytuje to że że nagle w Polsce są sami ateiści, gdzie kolwiek na różnych forach jak jest poruszany temat o KK to 7/10 wypowiedzi to przeciwnicy. Ludzie tacy chodzili do kościoła w Niedziele ale nagle stwierdzili że nie muszą, oczywiście średnia wieku to 16-22 lata (ile to oni w życiu przeżyli) posłużę się pewnym cytatem James Morrow'a: "W okopach nie ma ateistów' - to nie argument przeciwko ateizmowi, to argument przeciwko okopom."
Wiecie, jak trwoga to do Boga, tyle...

Odpowiedział(a): gość, 17 lutego 2009, 06:41 [#odpowiedz]
16
gość
Moim zdaniem KK to same sprzeczności z jednej strony mówią do miłości do bliźnich a z drugiej robią krucjaty by nawracać pogan mieczem i ogniem a nie tym co mają w biblii... Dla mnie wiara jest po to aby człowiek nie brał pełnej odpowiedzialności za to co robi i wierzył że ma jakiś cel w życiu może Bóg istnieje może nie ale nikt się tego szybko nie dowie a jak tak to żywym tego nie przekaże.

Odpowiedział(a): muminek1177, 17 lutego 2009, 10:34 [#odpowiedz]
-3
muminek1177
szenioritta kościół działa zgodnie z nauką Chrystusa i jest O>K owszem trafiają się czarne owce jak Rydzyk.
a Ty jeśli chcesz się wyżyć to gdzie indziej.to jest poważna strona więc proszę wysławiaj się jak człowiek.a i tak współczuje twoim starym.

Odpowiedział(a): muminek1177, 17 lutego 2009, 10:40 [#odpowiedz]
3
muminek1177
to tyle Roy3000 napisał wszystko co należało.

Odpowiedział(a): mafius, 03 marca 2009, 16:51
0
mafius
g....o prawda? Dlaczego tak mowisz jesli o tym nie wiesz,nie wierzysz w Boga wiec nie masz pojecia o tym jak jest,nigdy go nie widziales,takze lepiej zebys sie nie wypowiadal o tym jaki jest... co innego co o nim myslisz.. Fakt,ze istnieje sporo "zlych" ksiezy...ale np. dla mnie to wszystko jedno bo ja jak ide do kosciola to ide,do Kosciola a nie do ksiedza....

Odpowiedział(a): roy3000, 17 lutego 2009, 23:30 [#odpowiedz]
0
roy3000
Szenioritta, ap ropo in vitro, w sumie nie którym była by potrzebna, no ALE... KK boi się tego że dając naukowcom dłoń będą chcieli całą rękę. Wiecie, po jakiś czasie ktoś stworzy coś lepszego od człowieka. A po drugie, KK obawia się tez innej sprawy: UZALEŻNIENIA tak jak to było w przypadku pewnej amerykanki.

Odpowiedział(a): elogrod, 19 lutego 2009, 17:31 [#odpowiedz]
0
elogrod
Kościół jest taki jacy w nich księża. Jeden jest świetny, garną sie do niego i młodzi i starzy. Do innego chodzi się z przymusu bo innego w okolicy niema. O kościele można powiedzieć wiele dobrego, a jeszcze więcej złego. Teraz wszyscy duchowni mają przynajmniej za sobą roczne studia biznesowe.
Kościół to biznes.

Odpowiedział(a): muminek1177, 20 lutego 2009, 07:48 [#odpowiedz]
1
muminek1177
to było się uczyć za księdza!

Odpowiedział(a): Depeszka, 21 lutego 2009, 12:18 [#odpowiedz]
6
Depeszka
Ja uważam, że nie należy łączyć instytucji kościoła z wiarą....bo instytucja kościelna to jest nie tylko coś przyziemnego, ale też straszne to jest oszustwo.....niewiele jest mądrych księży i zakonnic....wszyscy są pazerni....mówi się w dekalogu o miłowaniu bliźniego i innych takich rzeczach....ci ludzie, którzy znają to nawet na pamięć, w większości tego nie rozumieją i nawet nie korzystają...wychodzą z kościółka i czynią zło i rozsiewają chamstwo....a tych, którzy nie chodzą do kościoła dyskryminują i czasem nawet zastraszają (A gdzie ta miłość z dekalogów?). Ja osobiście jestem ateistką a moja siostra jest agnostykiem...szanujemy wszystkich chrześcijan, lecz czasem czujemy się obrażane, za to, że nie chodzimy do kościoła....ludzie nazywają nas "niewierzącymi", choć tak naprawdę owa wiara, nie jest nawet wiarą w Boga, ta wiara jest nadzieją na lepsze jutro i każdy, kto żyje ma ją w sobie....niezależnie od tego, czy chodzi do kościoła, czy też nie.

Odpowiedział(a): Julian, 21 lutego 2009, 17:29 [#odpowiedz]
4
Julian
Wreszcie ktoś kto myśli jak ja
Wiara w boga(jakiegokolwiek) to nadzieja że coś będzie po śmierci że po coś istniejemy i na to że jutro będzie lepiej jeśli się pomodlimy.

Odpowiedział(a): pepej94, 24 lutego 2009, 09:02 [#odpowiedz]
6
pepej94
do kościoła chodzimy dla Boga, nie dla księdza
a z tymi moherami to jest trochę prawdy ^^

Odpowiedział(a): Julian, 25 lutego 2009, 19:08 [#odpowiedz]
10
Julian
A jak ktoś w boga nie wierzy? To co krucjatę mu na dom zrobić? Ludzie każdy wieży w co chce zrozumcie to w końcu nie jesteście jedyną religią na świecie i nigdy nie będziecie a racje może mieć każda bo i tak się tego nie dowiemy

Odpowiedział(a): Blue, 26 lutego 2009, 17:18 [#odpowiedz]
18
Blue
Kościół zmieniał się przez wieki, dostosowywał się do mentalności i.. potrzeb ludzi. Czy rozłamy w chrześcijaństwie sprawiły, że ludzi zaczęli wierzyć w 2 i więcej Bogów? Nie, po prostu zmienił się sposób postrzegania tego samego Boga. Dla jednych - miłosierny, kochający; dla drugich - surowy, wszechwładny tyran, którego trzeba czcić w obawie przed karą.
Krucjaty przez historyków są ogólnie traktowane jako pretekst do nowych podbojów, pod hasłami szerzenia wiary chrześcijańskiej. "Ad maiorem Dei gloriam". Bo dla takich krzyżowców lepszym interesem byłoby nawracanie przymusowe, połączone z plądrowaniem niż wyprawy misjonarskie.
Nie mówiąc już o nietolerancji Kościoła wobec innych odłamów, przeciwnych duchowieństwu. Np. czescy husyci - sprzeciwiali się niektórym dogmatom wiary i opłatom na rzecz utrzymania duchowieństwa, więc zostali uznani za heretyków. No, chyba wiadomo, co Inkwizycja (jakby nie patrzeć, instytucja kościelna) robiła z heretykami. W średniowieczu Kościół nie był zbyt tolerancyjny, zapewne w obawie przed utratą pozycji politycznej i społecznej.
A obecnie? No cóż, jak pisaliście, różnie bywa. Słyszałem kilka razy o księżach, którzy odmawiali udzielenia sakramentu, prowadzenia mszy pogrzebowej, itp i to bynajmniej nie ze względów moralnych czy związanych z wiarą. Najczęściej powodem były pieniądze. "Ile? - Co łaska... ale zwykle dają tyle i tyle" A 'ceny' 'usług' rosną, a raczej zależą od potrzeb księdza. Ktoś powie: "przecież on też musi z czegoś żyć". No tak, ale bez przesady.
No nic. Wiem, jestem negatywnie nastawiony.

Odpowiedział(a): Lilyth666, 26 lutego 2009, 18:50 [#odpowiedz]
5
Lilyth666
Kosciol nie podoba mi sie z tego powodu, ze ucinaja kawalki ze Starego Testamentu i wrecz wyludzaja kase niby na budowe kosciola, a ksieza chca oczywiscie na nowy mercedes...tak jak Rydzyk

Odpowiedział(a): Julian, 26 lutego 2009, 19:28 [#odpowiedz]
4
Julian
Blue trafiłeś w sedno do tego co mówisz dam przykładzik
KK organizował krucjaty by nawracać pogan i byli święci
Islamiści robią to samo co chrześcijanie ale to już terroryści

Odpowiedział(a): natthalcia, 18 maja 2009, 12:39
0
natthalcia
z ta różnicą, że jeszcze nie było rozłam na katolicki jak były krucjaty, ale to tylko taki szczegół...

Odpowiedział(a): gość, 21 maja 2009, 21:41
-2
gość
nie porównuj krucjat do terroryzmu
najpierw zapoznaj się z okolicznościami organizacji krucjat i celami a później mów "coś" na ten temat

wracając do terrorystów - Islamu - czy jak u nas powiesz coś złego na papieża, bądź co gorsza o Panu Jezusie, to czy od razu zabiją Cię chrześcijanie
jeśli powiesz coś takiego w Islamie na kapłana, obrazisz Mahometa to będą Cię ścigać po całym świecie roześlą list gończy za Tobą i NIE spoczną do puki Cię nie zabiją

taka jest różnica (jedna z bardzo wielu) pomiędzy chrześcijaństwem a islamem...

Odpowiedział(a): roy3000, 27 lutego 2009, 19:13 [#odpowiedz]
1
roy3000
ludzie w średniowieczu było takie zacofanie że szok, nie porównujcie krucjat to terroryzmu. Wyprawy misjonarskie hmm ja to bym się bał tak nawracać paru tysięczną ludność która wierzy w wiecznie suchy pień. Terroryzm jest właśnie taką "nie leczoną" religią, krucjaty miały na celu nawrócenie a terroryzm Julian jak zabijali Polskiego inżyniera to wstałeś z kanapy i pomodliłeś się w stronę Mekki poczułeś się nawrócony, bo ja jakoś nie.

Odpowiedział(a): Julian, 27 lutego 2009, 20:13 [#odpowiedz]
1
Julian
Nie nie poczułem się nawrócony
W obu przypadków chodzi o jedno i to samo wo władze religii na świecie chrześcijanie chcieli sobie podporządkować Turków z różnych powodów ale dla nas to była sprawa wiary
Dla islamistów to samo jest z "Dżichadem" (czy jakoś tak) to dal nich świętość i oddadzą za to życie w to wierzą i za to umierają więc nie mówcie że terroryści są źli bo robią to samo co chrześcijanie

Odpowiedział(a): Blue, 27 lutego 2009, 22:44 [#odpowiedz]
11
Blue
Niektórzy krzyżowcy niewiele różnili się od współczesnych terrorystów, zmienił się tylko ich sposób działania. Nadal chodzi o dominację religii, tylko że islamskim fundamentalistom/ekstremistom nie chodzi o nawracanie, tylko bardziej o eliminację wrogów. I nie ograniczają się do obrony własnego kraju - działają w innych i wtedy to już terroryzm. Terroryzm stał się naprawdę ważnym problemem chyba dopiero po atakach na WTC; wtedy świat zwrócił się w stronę Iraku, a muzułmanów ogólnie wzięto pod lupę.
Roy, nie jestem pewien, czy krucjaty miały na celu tylko nawracanie. Z definicji, były to zbrojne wyprawy mające na celu odbicie Ziemi Świętej z rąk muzułmanów. Na pewno w grę wchodziły również pokaźne łupy, które dla wielu były jedynym celem wyprawy. Poza tym, do krucjat nawoływał również papież, a więc przedstawiciel KK. Za udział obiecywano 'dobra doczesne' i łaski duchowe, zbawienie. Raczej niewiele miało to wspólnego z ewangeliczną dobrocią i bezinteresownością wobec bliźniego. Liczyło się zdobycie łupu i wybicie jak największej ilości 'niewiernych' - tak, tego określenia wobec muzułmanów używali również katolicy.
Co do Dżihadu, muzułmanie wierzą, że 'obrona wiary' zapewni im miejsce w raju. I tutaj dochodzi do różnych interpretacji - dla jednego 'obrona' ograniczy się do przestrzegania tradycji i zasad wiary, inny za konieczne uzna zbrojną walkę z 'wrogiem'.

Odpowiedział(a): plar, 27 lutego 2009, 23:08 [#odpowiedz]
19
plar
o kurde taki tema ze az mnie palce swedza aby wylac z siebie to wszystko.. ale daruje sobie to bo jeszcze bana na ta stronke dostane.. najdelikatniej i najprosciej napisze: nie lubie "religii katolickiej"

Odpowiedział(a): gość, 28 lutego 2009, 16:38 [#odpowiedz]
11
gość
Dobry Też mi się nie podoba jak kościół politykę prowadzi wobec swoich owieczek naciągają ich na kasę lub bynajmniej zmuszają (ale to nie wszędzie) w parafiach do płacenia określonej kwoty. Dosłownie taki ksiądz nie powinien być kapelanem, jeszcze jak to się odnosi do współczesnych dzieci w szkołach jak ksiądz naucza o Religi, to powinien znać zakres innych Religi i kulturowości społecznych na naszej planecie. Podobno religie nakazywały się miłować w każdej mniejszościach narodowych nie zmuszając ni opluwając się nawzajem mięsem. PS . jestem chrześcijaninem ale nie praktykującym świadomym własnych wyborów, sam podejmuję w co mam wierzyć choć. Wiem tylko to, że Bóg jakiś istnieje i powodował że stworzył stworzonka takimi jakimi jesteśmy sami. (Prawo wybory) – zapamiętajcie to ludzie Te słowa mają wielkie znaczenie w dzisiejszym świecie, musimy umieć dobrze podejmować różne decyzje i czyny dobre lub złe. To odpas samych co potem powstanie. Dobra koniec bełkotu mojego „ruszcie makówkami one chyba są ponocno coś”

Odpowiedział(a): gość, 28 lutego 2009, 22:22
-3
gość
"PS . jestem chrześcijaninem ale nie praktykującym"
uważam, ze nie można być nie praktykującym. albo się jest albo nie... to złe określenie... przykład:
jest abstynentem ale nie praktykującym...

pozdro...

Odpowiedział(a): Darkangel, 01 marca 2009, 10:34 [#odpowiedz]
7
Darkangel
Jestem katolikiem ale jest wiele rzeczy która mi sie nie podoba np. spowiedź - czemu mam sie przyznawać do moich czynów jakiemuś facetowi-czytaj księdzu- to co zrobiłem to moja osobista sprawa a dokładniej sprawa między mną a Bogiem i to Jemu mogę sie spowiadać a nie gościowi który jak sobie popije to będzie to rozpowiadał a takie historie już sie zdarzały

Odpowiedział(a): machinesghost, 02 marca 2009, 14:05 [#odpowiedz]
0

Odpowiedział(a): gość, 05 marca 2009, 14:17 [#odpowiedz]
-2
gość
cieszę się jestem katoliczką niż jehową wszyscy tak na księzy narzekacie ale popatrzcie na jehowych czy księża zabijają nie a jehowi tak bo nie uznają transfuzji krwii wejdzcie na tą strone : http://www.fakty.co.pl/story.php?title=Swiadkowie_Jeh owi tam jest dużo ciekawych komentarzy

Odpowiedział(a): natthalcia, 18 maja 2009, 12:50
-3
natthalcia
Pewnie, że zabijają - błogosławią wojskom idącym na front. Paradoks tkwi w tym, że po drugiej stronie frontu ich koledzy po fachu robią to samo! I tak jest przy każdej wojnie, w tym dwie największe. To jest dopiero mordowanie. Nawiasem więcej ludzi umiera z powodu przetoczenia krwi, reakcji poprzetoczneiowych oraz przytransfuzyjnych zakażeń niż z braku dostarczenia krwi obcej. Popytaj lekarzy z najlepszych klinik, a nie skaczesz po oszczerczych stronkach.

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
39
23
87
29
1
22
60
30
30
35
3
152
36
44
32

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (756)Dom (1023)
Edukacja i szkoła (794)Erotyka i seks (324)
Film (3617)Gry (494)
Hobby (447)Inne (4930)
Komputery i Internet (1040)Kulinaria (238)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1291)Moda (375)
Motoryzacja (287)Muzyka i taniec (836)
Podróże (278)Polityka (118)
Praca (445)Prezenty (178)
Rozrywka (476)Sport (313)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (696)Zdrowie (833)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18035, Odpowiedzi: 327616