Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

29
AltecLansing
hmmmm
Pytanie zadał(a) AltecLansing, 16 listopada 2009, 09:43
Jak myslicie gdyby miala wybuchnac III wojna swiatowa jak by ona wygladala? Czy odbywala by sie przy uzyciu broni atomowej a moze byla by to wojna gospodarcza np; Rosjanie zakrecilli by kurek z gazem?
tagi: wojna

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (29)

Odpowiedział(a): julita2710, 16 listopada 2009, 09:59 [#odpowiedz]
1
julita2710
...moze i gospodarcza, a pozniej wszyscy by nie wytrzymali takiego napiecia...i zaczełyby sie walki..
ale jakos nie chce mi sie wierzyc ze III wojna swiatowa jest mozliwa....moze za 1000 lat...o ile Ziemia bedzie jeszcze istniecxD

Odpowiedział(a): muminek1177, 16 listopada 2009, 10:34 [#odpowiedz]
1
muminek1177
Jaki związek ma ,,hmmmm" z pytaniem?

Odpowiedział(a): Taves, 16 listopada 2009, 10:42 [#odpowiedz]
1
Taves
Na co będzie
Na rakiety dalekodystansowe, bronie biologiczne...
Wiesz to trudne pytanie ale powiem ci że na pewno IV wojna światowa będzie na kije i kamienie...

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 16 listopada 2009, 15:24 [#odpowiedz]
2
gentelmanpaul
zapewne najpierw gospodarcza a nastepnie rakiety dalekiego i sredniego zasiegu. jest raptem tylko kilku mozliwych agresorow wzglednie broniacych sie majacyh sojusznikow.
-rosja
indie, pakistan + okolice
-kraje arabskie lacznie z afryka polnocna,
nato z usa i obydwie ameryki + australia i azja wschodnia oraz poludniowo wschodnia
korea polnocna + komunizujacy azjaci
komunistyczne kraje afryki.
bron niekonwencjonalna + biologiczna.
szanse przezycia moze 1% na antarktydzie

Odpowiedział(a): roy3000, 16 listopada 2009, 15:47 [#odpowiedz]
1
roy3000
jak broń atomowa to już w ostateczności bo jeżeli Rosja wystrzeli broń jądrową lub atomową to w prezencie dostanie to samo więc takie bez sensu. W grę będą wchodziły pociski dalekiego zasięgu i szybkie przejmowanie strategicznych punktów wroga

Odpowiedział(a): sakurcia, 16 listopada 2009, 16:03 [#odpowiedz]
2
sakurcia
nawet o tym nie myśl nie przyciągaj złych myśli podobno ma być przez putnia zamiast końca świata w 2012..... staram się o tym nie myśleć.... niech nikt o tym nie myśli, niech nikt nie przyciąga złych myśli, bo mu coś zrobię, kiedy by to się stało.....

Odpowiedział(a): comandante, 16 listopada 2009, 16:20 [#odpowiedz]
1
comandante
III wojna to byłby krótko mówiąc pogrom i szanse takie jak napisał gentelmanpaul. Przed II wojną też wszyscy twierdzili, że to nie możliwe jednak wybuchła, teraz może być podobnie. Praktycznie wszystko co może się stać napisał już paul, nic dodać nic ująć.

Odpowiedział(a): Grzechu94, 16 listopada 2009, 16:37 [#odpowiedz]
0
Grzechu94
Wojna będzie napewno.. a prawdopodobnie powstanie przez codex który będzie pod koniec tego roku... 3 miliardy ludzi zginie... 2 mld z niedożywienia a 1 mld z głodu :|
http://www.codexalimentarius.net/web/index_en.jsp tu można o tym poczytać..

Odpowiedział(a): roy3000, 16 listopada 2009, 17:36 [#odpowiedz]
0
roy3000
zależy kto rozpocznie wojnę bo jak Iran to będzie rzucał atomówkami jak menel kur.wami pod sklepem, ale jak któreś z mocarstw to wątpię bo jak napisałem użycie bomby atomowej na wroga równa się tym że dostaniesz ja z powrotem. Na razie sytuacja wygląda tak: USA i Rosja muszą być razem bo prezydent Iranu jest niepoczytalnym kolesiem któremu w każdej chwili może odbić, ba nawet Chiny mają wątpliwości co do zachowania tego szaleńca. Korea hmm kraj po za bronią nie ma nic, parę precyzyjnych nalotów na elektrownie oraz rafinerie i kraj stoi (i nie broi). Kraje Afrykańskie, tylko kilka ma jakieś konkretne wojsko, pozostałe to partyzantka udająca twardzieli bo machają kałachami nad bezbronnymi ludźmi. Araby coś tam mają ale znając ich zapędy religijne to każdy z nich będzie kamikadze (będą sami pchali się pod lufy). Moim skromnym zdaniem użycie BA w III WW będzie mało prawdopodobne a jak już będzie to dziełem jakiegoś błędu lub niewyobrażalnej pomyłki.

Odpowiedział(a): julita2710, 16 listopada 2009, 17:55 [#odpowiedz]
0
julita2710
A jak myslicie z kim walczylaby Polska?xD
Wedlug mnie (chyba) z Niemcami

Odpowiedział(a): julita2710, 16 listopada 2009, 17:59
0
julita2710
Ciekawa jestem po czyjej stronie opowiedzialby sie gentelmanpaul...xDDD

Odpowiedział(a): lolcia, 16 listopada 2009, 18:19 [#odpowiedz]
0
lolcia
Gentelmenpaul będzie szedł z siekierą na wellusie xD
Moim zdaniem nie będzie wojny przecież atmosfera pomiędzy krajami się znacznie polepszyła (oprócz iranu iraku itp ) a pozatym jest cos takiego jak sojusznik więc jak coś to nam ktoś pomoże. A pozatym z jakiej racji ma być wojna

Odpowiedział(a): Blue, 16 listopada 2009, 18:43 [#odpowiedz]
0
Blue
"a pozatym jest cos takiego jak sojusznik więc jak coś to nam ktoś pomoże"

Poprzednio Polska też miała 'sojuszników', którzy 'pomogli'...

Odpowiedział(a): zbuntowana666, 16 listopada 2009, 18:55 [#odpowiedz]
0
zbuntowana666
nie chcę o tym myśleć.
nie wiem czy jesteśmy jako takim silnym państwem, bo szczerze nie orientuję się w takich tematach i nie wiadomo czy dalibyśmy radę tym, którzy ewentualnie by na nas hmm napadli.
więc wolę nie myśleć.

Odpowiedział(a): jedrek77, 16 listopada 2009, 19:05 [#odpowiedz]
0
jedrek77
kataklizmy pewnie i wirusy, od tego by się zaczeło

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 16 listopada 2009, 19:09 [#odpowiedz]
0
GosiaczekOsa
pewnie z powodów gospodarczych, ludzie przestaliby wydalac na codzienne potrzeby i powoli każdy zacząłby ginąć z wycieńczenia albo wybilibyśmy sie nawzajem

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 16 listopada 2009, 19:56 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
julita2710 nie bedzie wojny a gdyby to sobie sam strzele w leb, bo nie potrafilbym zastrzelic czlowieka ktory mi nic nie zrobil. a jadlem ten sam polski chleb co i wy bo przeciez jestem urodzony w polsce.

Odpowiedział(a): 9xamfetaminax9, 16 listopada 2009, 20:47 [#odpowiedz]
0
9xamfetaminax9
a nam facet od historii powtarza ze III wojny nie bedzie
po sie normalnie nie opłaca
a jakby była to ja mysle że by wszyscy wszystkich bombami atomowymi pozabijali

Odpowiedział(a): comandante, 16 listopada 2009, 21:15
2
comandante
a czy którakolwiek wojna się opłacała ?

Odpowiedział(a): Puszek1245, 16 listopada 2009, 20:54 [#odpowiedz]
1
Puszek1245
no to niezła dyskusja wyszła na ten temat
ja wiem tylko, że jeżeli ktoś zaatakował by mój kraj, to wolałbym walczyć o niego...
gentelmanpaul bez urazy, ale co by Ci dało strzelenie kulki w łeb(głowę)
my, zwykli ludzie i tak jesteśmy tylko pionkami na tym świecie i nikogo raczej nie obchodziłoby, że ktoś strzelił sobie w głowę...
też na początku byłoby mi ciężko zastrzelić człowieka, który nic nie zawinił i także jest pionkiem, tylko że ktoś inny ma nad nim władzę. Jednakże jakby nieprzyjaciel zabił Twoją rodzinę
Wg. mnie wojna ta (jeżeli kiedykolwiek nastąpi) będzie przy użyciu najnowszych technologii...

Odpowiedział(a): senderki11, 16 listopada 2009, 20:57 [#odpowiedz]
0
senderki11
nie kracz bo wykraczesz

Odpowiedział(a): kurekq, 16 listopada 2009, 22:25 [#odpowiedz]
0
kurekq
IV Wojna Światowa będzie na pałki

Odpowiedział(a): plar, 16 listopada 2009, 23:57 [#odpowiedz]
0
plar
ja uwazam ze bog nigdy nie pozwoli na calkowite znieszczenie ziemi i wyginiecie rasy ludzkiej.. czesto mi sie snia wybuchy atomowe (naprawde czesto) a te sny zaczely sie po obejrzeniu filmu o hiroszimie..tyle jest filmow katastroficznych i po 3 wonach lub innych kataklizmach ze ludzie czesto o tym mysla.. ale zycie to nie film! ja nie sadze aby historyjki z fiilmow sie spelnily.. nie czuje takiego zagrozenia.

Odpowiedział(a): lolcia, 17 listopada 2009, 17:16 [#odpowiedz]
-1
lolcia
http://niewiarygodne.pl/kat,1017181,title,Piec-mo zliwych-scenariuszy-konca-swiata,wid,11693531,wiadomosc.html< br />
Tam ci pisze dokładnie : Według danych agencji, najbliższa asteroida dotrze do naszej planety około roku 2880.

Odpowiedział(a): roy3000, 17 listopada 2009, 17:54
0
roy3000
ta jasne też to czytałem (dosłownie przed chwilą za nim wszedłem na pytajnie), niby w 2880 roku? tam też pisało że monitorują tylko wybraną część kosmosu. Bodajże 10 Listopada Ziemie minął obiekt wielkości tego co uderzyło w Syberię w odległości około 48 tyś km a w skali kosmicznej to po prostu minęło nas o włos. NASA dowiedziała się o fakcie na parę godzin przed incydentem, wtedy nic nie dało by się zrobić, świat dowiedział się na 2 dzień.

Odpowiedział(a): lolcia, 17 listopada 2009, 17:19 [#odpowiedz]
-1
lolcia
aaa nie przpraszam pomyiło mi sie z końcem świata

Odpowiedział(a): Katari, 17 listopada 2009, 22:47 [#odpowiedz]
0
Katari
mam ogromną nadzieje że nie dojdzie do III wojny światowej, aczkolwiek po "zimnej wojnie" niektóre państwa mają bardzo duże zapasy i spore wojska które trzeba gdzieś ćwiczyć i coś z zabawkami zrobić to po pierwsze. a po kolejne to ludzie od zawsze walczyli z dwóch powodów 1. bo sąsiad ma więcej, 2. bo nie chce się słuchać

Odpowiedział(a): agrafka, 18 listopada 2009, 16:14 [#odpowiedz]
0
agrafka
Trochę długi, ale mi się podoba
http://tnij.org/etsw

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 21 listopada 2009, 18:04 [#odpowiedz]
0
GosiaczekOsa
nawiązując do pytania http://www.pytajnia.pl/dzial/pytania/pokaz/3575/i mol_xdddd/ to można też przypuszczac, że sami się wybijemy wzajemnie za poglądy i brak tolerancji

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
22
27
16
19
22
22
11
2
0
6
3
18
6

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (544)Dom (810)
Edukacja i szkoła (776)Erotyka i seks (312)
Film (3600)Gry (462)
Hobby (393)Inne (4454)
Komputery i Internet (954)Kulinaria (226)
Kultura (191)Ludzie (1635)
Miłość i relacje (1272)Moda (321)
Motoryzacja (238)Muzyka i taniec (828)
Podróże (246)Polityka (108)
Praca (378)Prezenty (174)
Rozrywka (453)Sport (291)
Sztuka (63)Taniec (28)
Uroda i styl (656)Zdrowie (745)
Zwierzęta (233)
Pytania: 16458, Odpowiedzi: 320032