Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

3
GosiaczekOsa
e-bay
Pytanie zadał(a) GosiaczekOsa, 24 grudnia 2009, 23:43
Mam problem, który nie wiem jak rozwiázac. Przez pewien czas sprzedawalam cos na e-bay'u. Mialam wtedy ustaloná comiesiéczná oplaté kosztów sprzedajácego, które pobierane byly za pomocá Pay Pal'a ostatniego dnia kazdego miesiáca. W tej chwili wycofalam sié ze sprzedazy chwilowo, ale za choleré nie mogé w zaden (wiadomy mi) sposób anulowac pobierania danych oplat przez e-bay. Nie jestem w stanie tego anulowac ani przez Pay Pal ani na moim koncie na e-bay'u. Moze Ktos z Was spotkal sié z podobnym problem, albo wie jak mi pomóc. Bédé wdziéczna.

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (3)

Odpowiedział(a): roy3000, 25 grudnia 2009, 02:01 [#odpowiedz]
0
roy3000
kurcze a aktywując tą usługę nie pisało coś w stylu o co najmniej rocznym utrzymywaniu rachunku? i czy aktywowałaś ją z poziomu Portalu czy konta bankowego?

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 25 grudnia 2009, 02:29 [#odpowiedz]
0
GosiaczekOsa
bezposrednio przez konto e-baya; i wlasnie nie pamiétam co bylo w umowie (wiem, moja wina) ; próbowalam sie skontaktowac z biurem obslugi ale na ich stronie nalezy wpisac zapytanie i jedyne co to wyskakuja podobne pytania z odpowiedziami, ale które nadal nie wyjasniajá co mam z tym fantem zrobic. co wiécej podglád mojego konta bankowego w internecie wykrywa platnosci na ich konto i wszystkie pobory ale nie wykrywa mi zlecenia transferów tak bym mogla je anulowac; podobnie zresztá jest z pay pal'em

Odpowiedział(a): Puszek1245, 25 grudnia 2009, 10:29 [#odpowiedz]
0
Puszek1245
nie pomogę Ci, bardzo mi przykro, ale nawet nie słyszałem o czymś takim, a co dopiero żeby umieć anulować jakąś opcję...

Odpowiedział(a): roy3000, 25 grudnia 2009, 13:38 [#odpowiedz]
0
roy3000
"Użytkownik może w każdej chwili rozwiązać niniejszą Umowę i zamknąć swoje konto, logując się do niego, klikając łącze menu Profil, klikając łącze Zamknij konto, a następnie postępując zgodnie z instrukcjami. Po zamknięciu konta wszelkie oczekujące transakcje zostaną anulowane, a wszelkie salda powiązane z kodami realizacji ulegną przepadkowi."

Poczytałem pkt. 7 i myślę że tam może być odpowiedz na twoje problemy. Pozdrawiam.

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 25 grudnia 2009, 17:39
0
GosiaczekOsa
super, dziéki jest to jedna z opcji rozwiázania tego problemu, ale ostateczna; bo kurcze cale konto wtedy anulujé, zarówno jako kupujácy a wtedy wszystkie feedbacki i punkty mi polecá, co wiécej czekam na zamówienia które caly czas sá realizowane przez to konto wiéc muszé pewnie przestac najpierw zamawiac, poczekac az wszystkie transakcje zostaná zrealizowane, wtedy anulowac konto i zalozyc nowe
Dziéki roy

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
1
4
1
32
56
2
9

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (756)Dom (1021)
Edukacja i szkoła (794)Erotyka i seks (324)
Film (3617)Gry (494)
Hobby (447)Inne (4929)
Komputery i Internet (1040)Kulinaria (238)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1291)Moda (375)
Motoryzacja (287)Muzyka i taniec (836)
Podróże (278)Polityka (118)
Praca (445)Prezenty (178)
Rozrywka (476)Sport (312)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (696)Zdrowie (832)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18030, Odpowiedzi: 327609