Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

116
Czarnaaa
Avatar.......
Pytanie zadał(a) Czarnaaa, 06 lutego 2010, 15:42
Natchnęło mnie na dziwne pytanie... Mianowicie czyj avatar Wam się nie podoba ?? Tak wiem dziecinne to pytanie ale nudzi miii się :P

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (116)

Odpowiedział(a): bambus, 06 lutego 2010, 15:48 [#odpowiedz]
6
bambus
devlieger - mogl postarac sie o cos lepszego
sweetDrama - a to juz chyba nie musze mowic czemu.

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 06 lutego 2010, 15:52
0
Czarnaaa
No właśnie... Zapomniałam o tym... Słitaśnej avatar oczywiście zajmuje zaszczytne pierwsze miejsce a później jeszcze Fucku

Odpowiedział(a): devlieger, 06 lutego 2010, 18:53
0
devlieger
nie mogłem, mój avatar jest oryginalny,kolorowy,i wgl wszystko naj

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 06 lutego 2010, 15:48 [#odpowiedz]
0
Czarnaaa
Może sama też odpowiem. Otóż nie podoba mi się avatar Marii666avarii gdyż naprawdę nie zniosę mandaryny... I tylko dlatego A wcześniej miałaś fajniusi

Odpowiedział(a): Puszek1245, 06 lutego 2010, 17:01 [#odpowiedz]
0
Puszek1245
Nie wiem, nie podoba mi się Kicu... Mari666avarii z podobnych przyczyn, co czarna napisała oraz jeszcze nie podoba mi się avatar jeszcze mój

Odpowiedział(a): KlaudyyyS, 06 lutego 2010, 17:23
0
KlaudyyyS
czemu twój ci się nie podoba bardzo fajny jest

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 06 lutego 2010, 17:26
0
Czarnaaa
Wieeesz, on tylko udaje skromnego

Odpowiedział(a): KlaudyyyS, 06 lutego 2010, 17:28
0
KlaudyyyS
no i nic dziwnego że ma takie powodzenie u dziewczyn, podobno większość lubi skromnych, dobrze Puszku kombinujesz

Odpowiedział(a): Puszek1245, 08 lutego 2010, 16:52
-1
Puszek1245
MUAHAHAHA
Ajć, rozgryzły mnie

Odpowiedział(a): KlaudyyyS, 08 lutego 2010, 17:44
0
KlaudyyyS
czyżby udało mi się rozpracować twój sposób działania? oj, no nieładnie Puszku, nieładnie,
ale i tak Cię kocham
Ups, wygadałam się...

Odpowiedział(a): Puszek1245, 08 lutego 2010, 17:46
-1
Puszek1245
No tak szczerze, to ja jakiś skromny nie jestem, bo jeżeli coś mi się uda, to jestem z tego dumny, ale zaś nie chwalę się wszędzie swoim wyczynem
Ja Was też wszystkie kocham

Odpowiedział(a): alfik, 06 lutego 2010, 17:09 [#odpowiedz]
0
alfik
killme ma fajny - dużo wyraża

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 06 lutego 2010, 17:13
0
Czarnaaa
Nie to żebym się czepiała, ale pytanie ma trochę inny sens

P.S. A gdzie avatar z Behemothem Buuu...

Odpowiedział(a): alfik, 06 lutego 2010, 17:15
0
alfik
jak to nie ma przecież jest zobacz w profilu

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 06 lutego 2010, 17:21
-1
Czarnaaa
Ufff.... Jak dobrze Mój błąd

Odpowiedział(a): KlaudyyyS, 06 lutego 2010, 17:15 [#odpowiedz]
4
KlaudyyyS
mi podobają się avatary na których są zdjęcia użytkowników (np. Puszka ) bo wiadomo jak wyglądają. A poza tym : Alfika, Muminka, Agrafki ("Cy ktoś widział kotecka?") Smile4vere i senderki11.

Odpowiedział(a): KlaudyyyS, 06 lutego 2010, 17:20
0
KlaudyyyS
killme też ma fajny

Odpowiedział(a): osypekgoralski, 06 lutego 2010, 17:51 [#odpowiedz]
2
osypekgoralski
Bambus'owa na prawdę jest bardzo fotogeniczna , taka zjawiskowa

Odpowiedział(a): bambus, 06 lutego 2010, 17:55
1
bambus
dziekuje bardzo.

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 06 lutego 2010, 17:53 [#odpowiedz]
0
Czarnaaa
Chyba nie dam rady uświadomić Wam że tam jest NIE.... Ale dobra piszcie co chcecie już się nie czepiam Buuuziaakiii

Odpowiedział(a): czyczek, 06 lutego 2010, 17:55 [#odpowiedz]
-4
czyczek
Ha! Czytanie ze zrozumieniem się kłania

Hmm... 9xamfetaminax9 ma taki... wysrany bez obrazy

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 06 lutego 2010, 18:19
-1
Czarnaaa
Wysrany xD Nie no nie mogę hahahhaaa

Odpowiedział(a): czyczek, 16 lutego 2010, 11:18
0
czyczek
Oh oh. Pewnie komuś się moja opinia nie spodobała

Odpowiedział(a): 9xamfetaminax9, 23 lutego 2010, 21:24
0
9xamfetaminax9
heh
ja po prostu kiedyś na plastyke przerysowałam to coś i 6 dostałam i dlatego to mam
no ale skłoniłeś mnie do refleksji i może zmienie...

Odpowiedział(a): czyczek, 05 marca 2010, 10:55
0
czyczek
Skłoniłaś I masz moje skarpetki

Odpowiedział(a): osypekgoralski, 06 lutego 2010, 17:57 [#odpowiedz]
0
osypekgoralski
no wiem wiem przeczytałam i zrozumiała ale sie do tego nie zastosowałam , ponieważ urzekła mnie bambus'owa

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 06 lutego 2010, 18:15
1
Czarnaaa
Zostaje Ci to wybaczone

Odpowiedział(a): XXXX, 06 lutego 2010, 18:27 [#odpowiedz]
1
XXXX
a mi sie nie podoba... hm. Cost|a? |y? Bo tam Beyonce wyszła nieładnie , wiem, ciekawe to było xD
Ale każdy ma obrazek jaki jemu się podoba, a ja to akceptuje

Odpowiedział(a): Costa, 06 lutego 2010, 18:29 [#odpowiedz]
1
Costa
Ładnie wyszła ! a co ci się nie podoba
A jeśli chodzi o Avatar to efekty świetne ale na fabułę filmu nie za bardzo zwróciłem uwagę.

Odpowiedział(a): bambus, 06 lutego 2010, 18:30
0
bambus
gdyby beyonce mila inne wlosy powiedzialabym ze to Rihanna.

Odpowiedział(a): XXXX, 06 lutego 2010, 18:41
0
XXXX
No tak, super xD.
Chyba z konia spadłeś (bez skojarzeń )
Przecież jej te włosy totalnie nie pasują!


Odpowiedział(a): bambus, 06 lutego 2010, 18:43
0
bambus
XXXX jak juz to 'spadlas'

Odpowiedział(a): XXXX, 06 lutego 2010, 18:50
0
XXXX
Dlaczego spadaś? xD

Odpowiedział(a): bambus, 06 lutego 2010, 18:51
0
bambus
bo jestem kobieta?

Odpowiedział(a): XXXX, 06 lutego 2010, 18:54
0
XXXX
"spadłaś" - kruczek
A poza tym Costa ja nie mam znów takiej obsesji żeby wszystko o niej wiedzieć Znam jeden tylko film w jakim grała, ale nie wiem jak sie nazywa.. .

Odpowiedział(a): XXXX, 06 lutego 2010, 19:01
0
XXXX
Ale ja to mówiłem do niego
Nie do Ciebie
Przecież wiem, że jesteś kobitką
A on nie .

Odpowiedział(a): bambus, 06 lutego 2010, 19:04
0
bambus
on czyli kto?

Odpowiedział(a): XXXX, 06 lutego 2010, 19:08
0
XXXX
no on, Costa, bo to jest KUBA
Ale lubi Beyonce, ale ja bardziej, ale nie mam obsesji, ja mam jakiś odlot i teraz jestem w Japonii. xD

Odpowiedział(a): bambus, 06 lutego 2010, 19:09
1
bambus
aaa costa to chlopak
wiecie co chlopacy na pytajni sa dziwni
2 lubi beyonce 1 rihanne jeszcze brakuje chlopaka ktory lubi lady age i juz komplet.

Odpowiedział(a): XXXX, 06 lutego 2010, 19:12
1
XXXX
Ja lubię Beyonce, Rihanne i Lady Gage także bardzo lubię
wiesz?

Odpowiedział(a): bambus, 06 lutego 2010, 19:16
1
bambus
czasami czuje sie bardziej mesko od mężczyzn

Odpowiedział(a): XXXX, 06 lutego 2010, 19:18
0
XXXX
Ale dlaczego bardziej męska?
Uważasz, że chłopak powinien słuchać metalu, rapu albo coś takiego?

Odpowiedział(a): bambus, 06 lutego 2010, 19:19
0
bambus
no wlasnie chyba tak uwazam.
ale to chyba dlatego ze otaczaja mnie mezczyzni ktorzy sluchaja rocka,rapu lub reggae.

Odpowiedział(a): XXXX, 06 lutego 2010, 19:22
0
XXXX
No nie nooo xD
To jest dziwne
To tak, jakby dziewczyna powinna słuchać popu i disco polo
A poza tym... Czy to jest nienormalnie, że każdy słucha czego innego?

Odpowiedział(a): bambus, 06 lutego 2010, 19:27
0
bambus
nie no to jest chyba normalne...
ale jakos mi tak to wszystko nie pasuje.
mam za mala glowke by to wszystko ogarnac.
Sluchaj xxxxx albo przeniesmy ta rozmowe na prywatna albo ja zakonczmy bo robimy z pytania Czarnej jakis burdel.

Odpowiedział(a): XXXX, 06 lutego 2010, 19:29
0
XXXX
Dobra, ale mała uwaga
XXXX (4)
Bo się złoszczę i mi sie zmarszczki porobią, hahaha

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 06 lutego 2010, 19:31
0
Czarnaaa
A róbta co chceta xD

Odpowiedział(a): bambus, 06 lutego 2010, 19:31
0
bambus
oj no przepraszam
wybacz!

Odpowiedział(a): XXXX, 06 lutego 2010, 19:41
0
XXXX
Nie złoszczę się

Odpowiedział(a): bambus, 06 lutego 2010, 19:48
0
bambus
to dobrze

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
4
8
24
33
35
12
32
26
26
9
4
68
17
21
10

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (436)Dom (648)
Edukacja i szkoła (764)Erotyka i seks (302)
Film (3597)Gry (446)
Hobby (361)Inne (4231)
Komputery i Internet (938)Kulinaria (214)
Kultura (189)Ludzie (1617)
Miłość i relacje (1260)Moda (290)
Motoryzacja (206)Muzyka i taniec (825)
Podróże (229)Polityka (105)
Praca (312)Prezenty (158)
Rozrywka (447)Sport (278)
Sztuka (61)Taniec (28)
Uroda i styl (624)Zdrowie (672)
Zwierzęta (230)
Pytania: 15535, Odpowiedzi: 315174