Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

28
piotrex
Jak mam zarobić?
Pytanie zadał(a) piotrex, 10 marca 2009, 22:58
Chodzę do szkoły wiec nie mam czasu pracować. Potrzebuje pieniędzy na ...... , około 3000 tys. Dajcie jakies dobre rady.

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (28)

Odpowiedział(a): Darkangel, 10 marca 2009, 23:02 [#odpowiedz]
1
Darkangel
Pożycz od rodziców . ewentualnie jakaś praca na weekend

Odpowiedział(a): spoxboy, 11 marca 2009, 01:32 [#odpowiedz]
1
spoxboy
roznoszenie ulotek w weekendy

Odpowiedział(a): killme, 11 marca 2009, 11:24 [#odpowiedz]
2
killme
jak potrzebujesz 3000 zł to roznoszenie ulotek odpada bo zanim byś uzbierał tą sume to musiałbyś je roznosić przez rok jak nie dłużej xD najlepiej jest sprzedać mało potrzebne rzeczy na allegro.pl i tam zarobisz xD możesz też poszukać sobie pracy na weekendy ale roznoszenie ulotek odpada xD

Odpowiedział(a): julez92, 10 maja 2009, 14:18
0
julez92
może jak ma dużo wolnego czasu i pieniądze nie są mu potrzebne na zaraz to może spróbowac tych ulotek, pójśc popracowac do jakiegoś sklepu, pohandlowac niepotrzebnymi rzeczami na allegro albo nawet na stronach typu miiia.pl.

Odpowiedział(a): error, 11 marca 2009, 12:24 [#odpowiedz]
0
error
O, dobre pytanie ja potrzebuje 10 000 zł również chodzę do szkoły a weekendy odpadają bo muszę się uczyć, pozostają tylko jakieś wakacje i ferie.
Powiedzmy, że rodzice nie pożyczą bo nie mogą aż tyle pożyczyć, sprzedać nie ma co najlepiej jakaś praca w domu albo necie. Znacie coś ?

Odpowiedział(a): Bielasso, 11 marca 2009, 14:35 [#odpowiedz]
0
Bielasso
Ja pracowałem na weekendy i po szkole lub na nocki np. w pubie lub na disco ( bramkarz, szatniarz ).

Odpowiedział(a): Qlak, 11 marca 2009, 14:40 [#odpowiedz]
0
Qlak
Idź do Mc'Donalds ja tam pracowałem w weekendy jak się uczyłem. Przez 2-3 dni pracy po 6-8 godzin wyciągałem miesięcznie około 600-700zł. Jakbyś cykał nocki to jeszcze więcej byś zarobił. A pracując w ferie czy wakacje to przekroczysz kwotę, którą potrzebujesz.

Odpowiedział(a): Madelein, 11 marca 2009, 14:45 [#odpowiedz]
0
Madelein
ja bym radzila pierw tak: poszukaj jakis ofert pracy w twoim miescie i okolicach
moze akurat znajdzie sie cos fajnego.

Odpowiedział(a): sasor, 12 marca 2009, 14:12 [#odpowiedz]
0
sasor
ty vhvesz 3 tysiace tysiecy czy 3 tysiacexD to zalezy z czego jestes dobry i wykorzysaj to

Odpowiedział(a): gość, 12 marca 2009, 15:27 [#odpowiedz]
0
gość
Mój prze"mówca" ma racje piotrex potrzebuje 3000 tys zł czyli 3mln

Odpowiedział(a): Nazgan, 12 marca 2009, 19:15 [#odpowiedz]
1
Nazgan
ja zarobiłem na allegro 1300 zl...

Odpowiedział(a): error, 12 marca 2009, 20:46 [#odpowiedz]
0
error
A co sprzedawałeś ?

Odpowiedział(a): Nazgan, 16 marca 2009, 20:31
0
Nazgan
wszystko co mi nie potrzebne albo moge sie obyć bez tego

Odpowiedział(a): muminek1177, 14 marca 2009, 14:56 [#odpowiedz]
2
muminek1177
Kup sobie pistolet na wode i zasuwaj do banku.

Odpowiedział(a): wietzkov, 08 kwietnia 2009, 11:19 [#odpowiedz]
0
wietzkov
jak masz 30lvl to idz na ezoty, moze Ci rib dropnie, w tobolku ida jak swieze buleczki za 500k wiec zostanie Ci 497 000 na drobne wydatki.

Odpowiedział(a): bartes26, 08 kwietnia 2009, 12:37 [#odpowiedz]
0
bartes26
NAPISZ DO TORUNIA DO ROZGŁOŚNI

Odpowiedział(a): gość, 08 kwietnia 2009, 18:25 [#odpowiedz]
0
gość
Słyszałem że można sporo zarobić na własnych stronach internetowych, np. im więcej osób wejdzie na twoją stronę tym więcej kasy dostaniesz (nie wiem od kogo). Nie mam pojęcia o co dokładnie w tym chodzi i ile dokładnie można zarobić.

Odpowiedział(a): pepej94, 20 kwietnia 2009, 09:52 [#odpowiedz]
0
pepej94
sadzenie drzewek
robota w hurtowni

Odpowiedział(a): Natalia26, 29 czerwca 2011, 00:21 [#odpowiedz]
0
Natalia26
Moze umow sie z jakims sponsorem?

Odpowiedział(a): maciek1234, 30 czerwca 2011, 13:00 [#odpowiedz]
0
maciek1234
Dla wszystkich was którzy spędzają dużo czasu przy komputerze i godzą się na wyświetlanie reklam za pomocą niewielkiego programu opiszę sposób na wyciskanie pieniędzy z Surfbara o nazwie 20Dollars2Surf.

20$2surf to bardzo fajny sposob na zarabianie. w zamian iz mamy wlaczony maly programik z reklamami (ktore tak na prawde wcale nie musimy ogladac) dostajemuy punkty 10.000pkt=1dolar.

Najlepszym sposobem zdobywania punktow jest rozsylanie swojego linku do roznych osob, gdy ktos zarejerstruje sie z naszego wtedy dostajemy 10% jego pkt (jesli ktos zebral 10.000pkt to my dostaniemy 10% czyli 1.000pkt, polecony przy tym nie traci zadnego punktu). poleconych jest az 10 poziomow, wiec dostajemy nawet 10% punktow poleconych naszych poleconych az do 10 poziomu.
Gdy nazbieramy 20$ (lub 17€) mozemy kase przelac na konto paypal, alertplay itd..

link do strony:

http://www.20dollars2surf.com/?ref=359114

osobiscie myslalem ze jest to sciema bo jakos za latwo sie te punkty zdobywa, ale wczoraj dostalem przelew na paypal.docencie moja prace, robilem to z 20 minut
Aby szybciej zarobic rozsyłajcie swoj link znajomym i czerpcie 10% z każdego poleconego

Odpowiedział(a): aktorek, 16 maja 2014, 13:52 [#odpowiedz]
0
aktorek
Zarabianie przez internet to może być klucz sukcesu dla Ciebie. Jest wiele stronek na których znajdziemy opisy ofert pracy w internecie. Zarabianie w domu jest łatwiejsze niż myślisz. Chciałbym ci zaproponować kilka ofert pracy przez internet które znajdziesz na stronie :

http://szybkiedolary.cba.pl

Odpowiedział(a): Wabik22, 25 września 2014, 12:29 [#odpowiedz]
0
Wabik22
Według mnie powinieneś poszukac jakiejs dodatkowej pracy. Zawsze możesz pracować w weekendy czy iść na pare godzin gdzieś po szkole. Poszukaj może tutaj http://praca.money.pl/oferty/ jakis ofert pracy dodatkowej. Tak na pewno jakos zarobisz.

Odpowiedział(a): Zenowczyk, 29 września 2014, 13:38 [#odpowiedz]
0
Zenowczyk
Wejdź na http://www.centrumksztalceniahr.pl i zadbaj już dziś o swoje szkolenia, a za niedługo zarobisz dużo więcej.

Odpowiedział(a): kama9, 28 października 2017, 10:19 [#odpowiedz]
0
kama9
Co tu dużo mówić w Polsce nie dzieje się najlepiej i to nie tylko w kwestii pracy. Ale nie chcę narzekać. Jednak nie bez powodu sporo osób wyjeżdża za granicę, bo tam znajdują spokój i godne warunki życia. Myślicie o wyjeździe za granicę. Znalazłam ostatnio sporo ogłoszeń o pracę dla operatorów żurawia wieżowego. Macie: https/praca.money.pl/oferty/operator-zurawia-wiezowego/.
Może ktoś skorzysta.

Odpowiedział(a): jjusti18, 05 lutego 2018, 11:52 [#odpowiedz]
0
jjusti18
Ja przykładowo w tym roku zamiast plażować się w wakacje to będę pracować . Postanowiłam sobie troszkę dorobić i dlatego skorzystam z oferty pracy sezonowej. Właśnie dowiedziałam się od koleżanki o artykule http://www.straight.pl/jak-znalezc-prace-sezonowa / z którego można się dowiedzieć jak szukać pracę na okres wakacji.

Odpowiedział(a): pesera, 15 sierpnia 2018, 19:49 [#odpowiedz]
0
pesera
Na te pytania bez problemu znajdziesz odpowiedzi na portalu http://blogbiszopa.pl/dobry-pomysl-na-biznes/ w nim regularnie poruszane są tematy zarobków, a całość jest bardzo fajnie prowadzona, tak by przyjemnie się czytało.

Odpowiedział(a): anokil, 23 listopada 2018, 09:27 [#odpowiedz]
0
anokil
Interesującą opcją dla Ciebie może okazać się portal http://www.kontakt-handlowy.pl/ocena-pracy-nauczy ciela/ mi się dzięki niemu udało znaleźć znacznie lepszą pracę, znajdziesz tam masę cennych porad.

Odpowiedział(a): kalisto8, 06 kwietnia 2019, 21:12 [#odpowiedz]
0

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
2
0
29
44
18
10
31
18
13
8
0
2
3
7
18

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (459)Dom (690)
Edukacja i szkoła (766)Erotyka i seks (305)
Film (3598)Gry (449)
Hobby (368)Inne (4311)
Komputery i Internet (940)Kulinaria (215)
Kultura (190)Ludzie (1622)
Miłość i relacje (1267)Moda (297)
Motoryzacja (216)Muzyka i taniec (827)
Podróże (233)Polityka (106)
Praca (329)Prezenty (159)
Rozrywka (448)Sport (283)
Sztuka (61)Taniec (28)
Uroda i styl (634)Zdrowie (688)
Zwierzęta (230)
Pytania: 15786, Odpowiedzi: 316600