Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

28
Mercy
Czy uczycie się podczas nocy?
Pytanie zadał(a) Mercy, 01 lutego 2011, 20:12
Jeżeli tak, to co dodaje Wam energii?

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (28)

Odpowiedział(a): Bombolada, 01 lutego 2011, 20:45 [#odpowiedz]
0
Bombolada
kawaaa czekolada

Odpowiedział(a): alfik, 01 lutego 2011, 21:08 [#odpowiedz]
0
alfik
Gdybym tak robił ... nie dałbym rady , glebnąłbym się na łóżko w sekundę bym zasnął Nic by mnie nie postawiło na nogi

Odpowiedział(a): Puszek1245, 01 lutego 2011, 21:20 [#odpowiedz]
0
Puszek1245
Uczę się, nic mi nie daje energii, poprostu nie śpię i tyle.

Odpowiedział(a): malinowa, 02 lutego 2011, 15:25
0
malinowa
tak .. mam podobnie, ale czasami padam i pomaga kawa albo biała czekolada

Odpowiedział(a): Lili, 02 lutego 2011, 16:05
0
Lili
Ja rowniez
Ale ze mnie zarlok, wiec tony czekolady zjadam Ale to nie tylko noca xD

Odpowiedział(a): ciasteczko, 01 lutego 2011, 22:14 [#odpowiedz]
0
ciasteczko
haha, uczyc sie po nocy? w zyciu. jak dla mnie nauka to najlepszy srodek nasenny, zatem w nocy to odpada z powodu swej nieefektywnosci

Odpowiedział(a): sweetblondi, 01 lutego 2011, 22:53 [#odpowiedz]
0
sweetblondi
nigdy w życiu nie zarywałam sobie nocy ucząc się. xd wieczorem to ja już nie myślę a co dopiero w nocy

Odpowiedział(a): Karmelek, 01 lutego 2011, 22:54 [#odpowiedz]
0
Karmelek
Uczę się w nocy. Hm..co mi dodaje energii? Sama nauka chyba Jak już się zacznę uczyć i wpadnę w ten trans xD to mogę się uczyć i uczyć..

Odpowiedział(a): Mercy, 02 lutego 2011, 10:44
0
Mercy
widzę, że lubisz naukę ^^

Odpowiedział(a): maria666avaria, 01 lutego 2011, 23:20 [#odpowiedz]
0
maria666avaria
Podczas sesji owszem - ucze sie w nocy... Tzn. tak max do godziny 2... Dluzej nie daje rady
Ale ucze sie do nocy nie dlatego,ze tak wole,tylko dlatego,ze nie wyrobilam sie w ciagu dnia...

Odpowiedział(a): xyz, 02 lutego 2011, 13:09
0
xyz
no dokładnie... brak czasu w ciągu dnia.
ale przynajmniej w nocy jest cisza i mogę się skupić, bo w dzień nie zawsze.. wszyscy łażą pod nosem

Odpowiedział(a): proszek, 01 lutego 2011, 23:25 [#odpowiedz]
0
proszek
KAWA + RedBull, Tiger itp

Odpowiedział(a): roy3000, 01 lutego 2011, 23:52 [#odpowiedz]
2
roy3000
w ogóle się nie uczę a w nocy to tym bardziej.

Odpowiedział(a): edyta18, 02 lutego 2011, 11:15 [#odpowiedz]
0
edyta18
Podczas nocy to ja śpię xD
Raz chyba o 11 robiłam jakieś zadanie i już nie wiedziałam co piszę, a co copiero się uczyć?
Poza tym zaraz by się znalazło ciekawsze zajęcie od nauki

Odpowiedział(a): haha20, 02 lutego 2011, 11:46 [#odpowiedz]
0
haha20
wyłącznie w nocy. jak już ale nie za dużo.. i .. juz tak mam że lepiej mi się funkcjonuje w nocy.

Odpowiedział(a): julka1997, 02 lutego 2011, 13:13 [#odpowiedz]
0
julka1997
nie w nocy się nie uczę

Odpowiedział(a): listless, 02 lutego 2011, 15:13 [#odpowiedz]
0
listless
uczę się w nocy często . w zasadzie to nic nie dodaje mi energii bo jakoś ogólnie jestem raczej nocnym markiem. łatwiej wszystko przyswajam wieczorem niż po południu czy rano .
a jeżeli akurat zdarza się, że zasypiam to kawa no

Odpowiedział(a): sybelle, 02 lutego 2011, 15:48 [#odpowiedz]
0
sybelle
bardzo rzadko,ale się zdarza.niemniej jednak staram się wcześniej,chyba,że się nie wyrobie.Energi hmm kawa ale to chwilowe i tak raczej późno chodzę spać więc żadnych wspomagaczy nie potrzebuje

Odpowiedział(a): killme, 02 lutego 2011, 15:49 [#odpowiedz]
0
killme
ja podczas nocy mam inne zajęcia

Odpowiedział(a): edisooonik, 02 lutego 2011, 19:23 [#odpowiedz]
0
edisooonik
W nocy to ja śpię, bo trzeba wcześnie wstać. A w dzień też się nie uczę.

Odpowiedział(a): agrafka, 02 lutego 2011, 20:14 [#odpowiedz]
0
agrafka
Noc jest po to żeby spać. Co do pytania, nie uczę się po nocach.

Odpowiedział(a): proszek, 03 lutego 2011, 14:38
0
proszek
zobaczymy, pogadamy jak będziesz studiować

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 03 lutego 2011, 14:33 [#odpowiedz]
0
Czarnaaa
Yyy... Jak to uczyć xD

Odpowiedział(a): czarnaowca, 03 lutego 2011, 15:03 [#odpowiedz]
0
czarnaowca
Nie potrafię się uczyć za dnia, przed feriami miałam okres, że siadałam do lekcji około 10 w nocy. Właściwie nie potrzebuje żadnych "dopalaczy" by się uczyć po nocy. Jedna tylko zasada - nie potrafię się uczyć na pusty żołądek

Odpowiedział(a): Grzechu94, 03 lutego 2011, 18:47 [#odpowiedz]
0
Grzechu94
Ani podczas dnia ani podczas nocy .. czyli nigdy

Odpowiedział(a): landrynkowa, 03 lutego 2011, 18:49 [#odpowiedz]
0
landrynkowa
nie, ale moja kuzynka pije kawe i power ride

Odpowiedział(a): czyczek, 05 lutego 2011, 16:30 [#odpowiedz]
0
czyczek
To, że na następny dzień jest egzamin

Odpowiedział(a): bodom77, 17 lutego 2011, 09:52 [#odpowiedz]
0
bodom77
czasami tak czasami nie a czasem ide na wagary jak przysne

Odpowiedział(a): depresantka, 26 lutego 2011, 12:57 [#odpowiedz]
0
depresantka
Tak uczę się i popijam tigera lub kawę.

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
7
20
21
36
15
18
6
4
17
5
12
41
36
37
12

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (478)Dom (716)
Edukacja i szkoła (766)Erotyka i seks (306)
Film (3599)Gry (451)
Hobby (371)Inne (4359)
Komputery i Internet (942)Kulinaria (218)
Kultura (190)Ludzie (1623)
Miłość i relacje (1268)Moda (305)
Motoryzacja (217)Muzyka i taniec (827)
Podróże (236)Polityka (108)
Praca (343)Prezenty (159)
Rozrywka (449)Sport (285)
Sztuka (61)Taniec (28)
Uroda i styl (638)Zdrowie (699)
Zwierzęta (230)
Pytania: 15939, Odpowiedzi: 317326