Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

19
wiki16
Dlaczego ludzie zawsze chca dotykac a nie tylko patrzec?
Pytanie zadał(a) wiki16, 16 listopada 2011, 15:50

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (19)

Odpowiedział(a): alice17, 16 listopada 2011, 17:05 [#odpowiedz]
0
alice17
Czy zawsze chcą dotykać? No nie wiem Są rzeczy na które mogę patrzec ale nawet bym ich patykiem nie ruszyła

Odpowiedział(a): Mniszek, 16 listopada 2011, 18:40 [#odpowiedz]
-1
Mniszek
Pamiętam, jak miałem około 2 latka. Widziałem na choince piękne, kolorowe bąbki. No jak ich nie dotknąć sobie, takie ładne. Co to wogóle jest? Myślałem: skoro takie ładne to pewnie i smaczne. Wtedy najpierw dotykałem, potem lizałem, następnie chciałem ugryźć... Na szczęście mama zdążyła krzyknąć.

Poza tym wiem, że dotyk człowieka z człowiekiem to też jedna z naturalnych potrzeb, tak samo jak oddychanie, jedzenie.

pozdrowienie.dbv.pl

Odpowiedział(a): Miiriiam, 16 listopada 2011, 21:42
1
Miiriiam
Pamiętasz jak miałeś dwa latka?

Odpowiedział(a): Puszek1245, 17 listopada 2011, 08:31
0
Puszek1245
Ja też pamiętam wiele chwil z tego wieku
Nie wiem, jakim cudem, ale pamiętam

Odpowiedział(a): Miiriiam, 18 listopada 2011, 15:17
0
Miiriiam
Puszek może Ci się tylko tak wydaje że miałeś ok. 2 lat a byłeś starszy Kiedyś czytałam że dziecko potencjalnie może coś zapamiętać od ok. 3 roku życia

Odpowiedział(a): Puszek1245, 18 czerwca 2012, 04:46
0
Puszek1245
A może jestem nieprzeciętny ?
Albo po prostu było to później, tylko tak to pamiętam. .Tego się raczej nie dowiemy.

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 18 czerwca 2012, 10:39
0
Czarnaaa
Co to są "bąbki" xD

Odpowiedział(a): alfik, 18 czerwca 2012, 10:52
0
alfik
To pewnie coś dobrego skoro można podotykać, polizać i pogryźć

Odpowiedział(a): Bombolada, 16 listopada 2011, 18:42 [#odpowiedz]
0
Bombolada
Bezsensowne pytanie .

Odpowiedział(a): Bombolada, 16 listopada 2011, 18:47
0
Bombolada
Sorry ucięło mi. No normalne, że mamy ten odruch bezwarunkowy, że potrzebujemy dotknąć, żeby sprawdzić czy to jest gładkie, miękkie, twarde. Samym wzrokiem nie jesteśmy wszystkiego ogarnąć

Odpowiedział(a): Puszek1245, 16 listopada 2011, 20:30
0
Puszek1245
To nie jest odruch bezwarunkowy, droga koleżanko.
Bezwarunkowym odruchem jest np to, że gdy się wywracasz, to wyciągasz ręce przed siebie, aby wylądować bezpieczniej
A to, że dotykamy niektóre rzeczy, to przez zaciekawienie, chęć lepszego zaznajomienia się z czymś. Lub też inne powody, dokładniejsze zbadanie czegoś[ewentualnie kogoś xd ] itd itp ...
Chociaż nie zawsze chcemy coś dotknąć, jak to podkreśliła Alice.

Odpowiedział(a): Bombolada, 17 listopada 2011, 15:00
0
Bombolada
nie pyskuj

Odpowiedział(a): Puszek1245, 17 listopada 2011, 17:26
0
Puszek1245
Ty nie pyskuj, bo pare klapsów w tyłek dopiszę do rachunku, młoda.

Odpowiedział(a): edyta18, 16 listopada 2011, 21:45 [#odpowiedz]
0
edyta18
Bo dotykanie jest przyjemniejsze xD

Odpowiedział(a): Aorta, 17 listopada 2011, 10:00 [#odpowiedz]
0
Aorta
Nie zawsze tak jest..

Odpowiedział(a): fable, 17 listopada 2011, 15:58 [#odpowiedz]
0
fable
Bo chcemy coś poczuć wszystkimi zmysłami.

Odpowiedział(a): killme, 17 listopada 2011, 17:17 [#odpowiedz]
0
killme
żeby nie tylko widzieć ale też poczuć czasem też powąchać xD posmakować.. itd xD

Odpowiedział(a): czyczek, 18 listopada 2011, 13:05 [#odpowiedz]
0
czyczek
Ja MUSZĘ DOTKNĄĆ! np w sklepie wszystkiego dotykam, po prostu muszę

Odpowiedział(a): alfik, 18 czerwca 2012, 10:10
0
alfik
Racja, taki tani winiacz stojący na półce to aż szkoda zostawić

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
21
11
9
25
25
26
18
90
40
15
14
33
24
30
84

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (694)Dom (975)
Edukacja i szkoła (791)Erotyka i seks (320)
Film (3607)Gry (482)
Hobby (435)Inne (4770)
Komputery i Internet (1021)Kulinaria (235)
Kultura (193)Ludzie (1644)
Miłość i relacje (1287)Moda (353)
Motoryzacja (276)Muzyka i taniec (834)
Podróże (258)Polityka (114)
Praca (408)Prezenty (178)
Rozrywka (469)Sport (305)
Sztuka (65)Taniec (28)
Uroda i styl (686)Zdrowie (794)
Zwierzęta (241)
Pytania: 17530, Odpowiedzi: 325721