W sensie, żeby zechciał się zapoznać z całą treścią przekazu marketingowego, a nie tylko rzucił okiem o poszedł sobie dalej?!? Pytam przede wszystkim o fizyczne nośniki informacji. Bo w internecie sobie radzimy, ale okazuje się że ten sam styl "w przestrzeni publicznej" jakoś nie działa... Ktoś ma pomysł, z czego to może wynikać?
Może Twoim problemem nie jest sam przekaz marketingowy a to
gdzie próbujesz go przekazać? Zastanawiałeś się czy miejsca
w których występują Twoje materiały reklamowe są miejscami,
które są odwiedzane przez Twoją grupę docelową? Podam Ci
prosty przykład. Jeżeli Twój produkt jest przeznaczony dla
mężczyzn to czy zamieszczenie baneru reklamowego w pobliżu
salonu kosmetycznego, czy ogólnie miejsc uczęszczanych przez
kobiety będzie dobrym pomysłem? Spróbuj zamieścić swoje
materiały marketingowe w takich miejscach w których przebywają
Twoi klienci i wtedy ewentualnie będziesz wiedział czy wina
leży w samym przekazie.
No nie, Sherlocku...
Miejsce nie jest problemem - to się przecież robi w pierwszej
kolejności, ustala gdzie chadzają potencjalni klienci.
Zobaczymy, co zmiana stylistyki na taką http://www.scianki.info.pl/scianki-reklamowe/
zmieni. Jak się nie wypróbuje różnych wariantów, to nie
będzie wiadomo co działa, a co niekoniecznie.
Odpowiadasz użytkownikowi wikrab
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Dodaj odpowiedź
Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.