Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

47
smile4vere
Hmmm ....
Pytanie zadał(a) smile4vere, 03 stycznia 2010, 20:44
Takie mam pytanie czy każdy tak ma .... Bo ja to tak jakoś zawsze dziwnie się czuję że nie wiem co z sobą zrobic . Chodzi o to że kiedy widzę jakiegoś bezdomnego , kogoś na wózku inwalidzkim czy alkoholika (tzn po prostu żula) to mi się chce płakać . Mam ochotę rzucić wszystko i im pomóc . Ale jak to już nie wiem . Niby wrzucanie drobnych do kubeczków to taka prosta sprawa ale jednak za mało . Ale to nie jest najgorsze . Chociaż jak widzę kogoś w starszym wieku , w sklepie czy chociażby na ulicy to też mi go żal . Że jest samotny , musi się męczyć jest stary , i może patrzy na mnie i sobie myśli jakby to dobrze było znów być młodym i robić to co się chce . Albo chociażby jak widzę kogoś w restauracji, kto je samotnie , to sobie myslę że może był długo głodny , jest samotny , zraiony przez życie . Kiedyś nawet byłam w kinie i koło mnie usiadł jakiś facet i oglądał film , i mi się go tak bardzo żal zrobiło że jest sam (nie pomyślałam że np. jego rodzina nie lubi takich filmów , tylko od razu ze jest samotny i nikogo nie ma) . Czy to jest wgl normalne ? Jak nie to .... co ja mam ze sobą zrobić ????

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (47)

Odpowiedział(a): devlieger, 03 stycznia 2010, 21:00 [#odpowiedz]
1
devlieger
Pomyśl sobie, że skoro on żyje, to jeszcze nie jest z nim tak źle

Odpowiedział(a): smile4vere, 03 stycznia 2010, 21:05
0
smile4vere
Noo ... pocieszenie że hej

Odpowiedział(a): devlieger, 03 stycznia 2010, 21:29
0
devlieger
A masz coś lepszego Może to, że nie chodzi nagi, choć też bez sensu, bo podarte ciuchy itp, ale prawdą też jest, że bezdomni czy bezrobotni sami wybierają taki los, przecież mogliby spróbowac dorywczo coś dorobić, a ludzie z dobrego serca napewno przyjmowali by takich do pracy, może to Cię bardziej pociesza

Odpowiedział(a): Puszek1245, 03 stycznia 2010, 21:01 [#odpowiedz]
0
Puszek1245
Jesteś bardzo wrażliwa, przejmujesz się życiem i losem innych Takiej osoby szukać ze świeczką Też tak mam, ale płakać mi się nie chce tylko jest mi szkoda takiej osoby i mam wyrzuty do siebie, że nie podejdę, nie powiem miłego słowa, może coś pomogę...

Odpowiedział(a): smile4vere, 03 stycznia 2010, 21:11
0
smile4vere
Nie , to nie tak ... Jak mam być taka dobra , jeśli nawet nie jestem w stanie im pomóc I czasem chyba nawet jestem w stanie żałować że dałam na coś pieniądze :/ . Ooojj , puszek , bo zrobisz ze mnie panią-nie-skromną

Odpowiedział(a): Puszek1245, 03 stycznia 2010, 21:17
0
Puszek1245
Ale sama myśl czyni Cię już lepszą osobą, bo ktoś inny przechodząc obok jakiejś niepełnosprawnej osoby pomyśli: pf, co za mutant, albo coś gorszego...

Odpowiedział(a): smile4vere, 03 stycznia 2010, 21:32
0
smile4vere
:/ . Miałam nadzieje że ten gatunek już wyginął :| . Eee , chciałam powiedzieć że liczą się czyny , a nie myśli czy jak to było , ale zawsze myślałam właśnie że liczą się myśli ... Chyba zmieniam poglądy

Odpowiedział(a): Puszek1245, 03 stycznia 2010, 21:41
0
Puszek1245
To nas podsumowałaś...

Odpowiedział(a): bambus, 03 stycznia 2010, 21:03 [#odpowiedz]
0
bambus
sorry przeczytalam tylko do polowy. ;|
ja dzis widzialam kotka bez jednego oka. ;| zal mi go bylo.

Odpowiedział(a): proszek, 03 stycznia 2010, 21:05
0
proszek
skąd wiesz, że nie miał ? a może Ci oczko puścił

Odpowiedział(a): bambus, 03 stycznia 2010, 21:06
0
bambus
kurde ja tu sie wyzalam z moich niecodziennych przezyc a Ty sie smiejesz!

Odpowiedział(a): proszek, 03 stycznia 2010, 21:08
0
proszek
< głaszcze >

Odpowiedział(a): Puszek1245, 03 stycznia 2010, 21:12
1
Puszek1245
Oj tam, Marta, proszek ma czarny humor

Już się nie martw kotkiem

Może walczył za ukochaną kocicę i jest z tego braku oka dumny Skąd wiesz Może dzięki temu ma teraz małe koteczki
Trzeba myśleć pozytywnie

O i masz buziaka słiitaśnego

Odpowiedział(a): bambus, 03 stycznia 2010, 21:12
0
bambus
wez odejdz ode mnie nie czuly czlowieku!

Odpowiedział(a): comandante, 03 stycznia 2010, 21:14
0
comandante
haha spójrz na to z innej strony. On ma całe jedno oko ! mógł stracić oba ! albo oczywiście tak jak puszek pisał

Odpowiedział(a): bambus, 03 stycznia 2010, 21:15
0
bambus
znaczy to bylo do proszka

oj dziekuje puszku ty to umiesz pocieszyc a nie tak jak niektorzy...

comandante: no fakt.

Odpowiedział(a): proszek, 03 stycznia 2010, 21:18
0
proszek
bambuSku ja myślę, że ten kot Cię po prostu uwodził

Odpowiedział(a): bambus, 03 stycznia 2010, 21:19
0
bambus
hahahaha taaaak na pewno!
ale przestan juz sie smiac z kotka.

Odpowiedział(a): Puszek1245, 03 stycznia 2010, 21:20
1
Puszek1245
Ha ha, ja to jednak jeszcze dziecko jestem, bo mam bardzo dużą wyobraźnię

Odpowiedział(a): smile4vere, 03 stycznia 2010, 21:24
0
smile4vere
Haha , ale z was beka . To był kot-casanova , Albo nie KOTanova

Odpowiedział(a): Puszek1245, 03 stycznia 2010, 21:35
1
Puszek1245
My tu się zwierzamy, a Ty się z nas śmiejesz
Oj nieładnie

Odpowiedział(a): bambus, 03 stycznia 2010, 21:36
0
bambus
nie wy tylko ja sie zawierzam!
ale juz nie bede, bo tu jest chamstwo

Odpowiedział(a): comandante, 03 stycznia 2010, 21:42
0
comandante
chamstwo i prostactwo !
tak to jest wpuścić chamstwo na salony

Odpowiedział(a): smile4vere, 03 stycznia 2010, 21:45
0
smile4vere
Przepraszam za chamstwo i prostactwo . Ale wy sami mówiliście ze ten kot ją podrywał ! Pewnie miał jakieś NIECNE plany ^^

Odpowiedział(a): bambus, 03 stycznia 2010, 21:46
0
bambus
Bo to wszystko przez PROSZKA I PUSZKA!

Odpowiedział(a): proszek, 03 stycznia 2010, 21:48
0
proszek
pewnie sobie myślał : oho co za kocica na horyzoncie puszcze jej oczko, może później będę mógł pomruczeć jej do ucha mrrrau mrrrau

Odpowiedział(a): bambus, 03 stycznia 2010, 21:50
0
bambus
ty juz proszku skoncz te fantazje

Odpowiedział(a): smile4vere, 03 stycznia 2010, 21:52
0
smile4vere
Czemu ? Mrrauu Mrrauu mi się podobało ... Och gdyby do mnie puścił oko taki kot .... taki ... puszysty , OCH chyba się zakochałam

Odpowiedział(a): proszek, 03 stycznia 2010, 21:53
0
proszek
Ciekawe dlaczego puszysty !

Puszek wyczuwam podryw! ha ha

Odpowiedział(a): bambus, 03 stycznia 2010, 21:57
0
bambus
bedzie milosc!
hahaha
oj sorry puszek juz zajety, dziecko w drodze...

Odpowiedział(a): smile4vere, 03 stycznia 2010, 22:00
0
smile4vere
Tak , Puszek od zawsze mi się podobał ! Nie , no tak mi się powiedziało bo koty z reguły są puszyste (tylko nie myślcie ze puszek jest kotem!) , a teraz wychodzi że uwodzę puszka , haha , proszek Ciebie też kocham , rozwaliłeś mnie totalnie . Siostra siedzi obok i się dziwnie gapi , bo się ciągle chichram

Odpowiedział(a): smile4vere, 03 stycznia 2010, 22:03
0
smile4vere
COO Puszek zajęty ?! Niee , biore od SweetDramy żyletkę , idę się pociąć :'(

Odpowiedział(a): bambus, 03 stycznia 2010, 22:05
0
bambus
sluchaj, puszek jest zajety przez Sweetdrame i ma z nia dziecko.

Odpowiedział(a): proszek, 03 stycznia 2010, 22:09
0
proszek
Są dwie drogi
1. Poniesie konsekwencje bara bara riki tiki ze SweetDrama i zostanie z nią by opiekować się dzieciątkiem

2. Ulegnie sile miłości do smile4ever i po prostu będzie płacił alimenty na swoje dziecko ciesząc się uczuciem ze smile4ever

Odpowiedział(a): smile4vere, 03 stycznia 2010, 22:11
0
smile4vere
Poczekajmy na puszka , niech sam dokona wyboru . Nie chcę go blokować , jeśli kocha SweetDramę i jej buziaczki .... Puszek , ale pamiętaj Ja Cie Kocham ! I Będe się dokładać na alimenty ^^

Odpowiedział(a): bambus, 03 stycznia 2010, 22:13
0
bambus
i zostawi moja siostre[seetdrame]
o nie! tak byc nie moze.

Odpowiedział(a): proszek, 03 stycznia 2010, 22:14
0
proszek
A wszystko zaczęło się od tego kota podrywacza aż tu nagle takowe wyznania no, no ^^ jak w modzie na sukces normalnie

Odpowiedział(a): bambus, 03 stycznia 2010, 22:17
0
bambus
tak juz ten swiat skonstruowany.

Odpowiedział(a): proszek, 03 stycznia 2010, 22:19
0
proszek
Niechaj puentą będzie stwierdzenie mojego dziadka, że świat stoi na piździ.e chu.jem podparty

Odpowiedział(a): bambus, 03 stycznia 2010, 22:26
0
bambus
haha swietnego masz dziadka.

Odpowiedział(a): smile4vere, 03 stycznia 2010, 22:40
0
smile4vere
Oooh , wy nie rozumiecie co to prawdziwa pytajniowa miłość Zresztą to wszystko od niego zależy . Trzeba było kupować gumki SweeetDrama . Pewnie mnie zabije ze kocham jej chłopa - albo nie , da mi całusa raczej ! Kto głosuje za smile4vere i puszkiem , a kto za puszkiem i SłitDżramą

Odpowiedział(a): proszek, 03 stycznia 2010, 22:43
0
proszek
Ja akurat wiem co to znaczy miłość nawet ta na pytajni przecież Maria666Avaria to moja kochana żona

Odpowiedział(a): alfik, 03 stycznia 2010, 22:45
0
alfik
ja wolę żeby puszek sam wybrał

Odpowiedział(a): Puszek1245, 04 stycznia 2010, 16:49
0
Puszek1245
Hm... dowiedziałem się, że SweetDrama usunęła ciążę, bo u emo to jest modne

Ale sakurcia musisz pogodzić się z tym, że ja będę też kochał Czarną, czyczka i bambusiątko

Odpowiedział(a): czarnaowca, 04 stycznia 2010, 16:56
0
czarnaowca
Ty Puszek Sakurci w to nie mieszaj
Już byś pewnie chciał, żeby wszystkie dziewczyny były twoje, co?
Wysoko mierzysz

Odpowiedział(a): Puszek1245, 04 stycznia 2010, 19:32
0
Puszek1245
Tak, bo jestem egoistycznym samolubem

Odpowiedział(a): laura1994, 03 stycznia 2010, 21:06 [#odpowiedz]
0
laura1994
To dobrze że wrażliwa jesteś i że chcesz innym pomagać. Moim zdaniem wszystko jest z Tobą ok, a nawet powiem Ci że jesteś fantastyczną dziewczyną ( nie podlizuję się, jakby co )

Odpowiedział(a): smile4vere, 03 stycznia 2010, 21:14
0
smile4vere
Kurczę , nie bierzcie mnie za panią-super-wieczny-zaciesz ! Nie sądze żeby taka nadwrażliwość była pozytywną cechą !

Odpowiedział(a): comandante, 03 stycznia 2010, 21:10 [#odpowiedz]
0
comandante
Dobra czas na bolesną prawdę !
Trzeba na to patrzeć z drugiej strony. Taki żebrak przeważnie zarabia więcej niż przeciętny pracownik. Oczywiście nie zawsze. Alkoholik sam sobie zgotował taki los. Wiedział co alkohol robi z ludźmi a mimo to pił. Jest też takie coś jak AA, a skoro się tam nie udaje znaczy, że mu się podoba to co robi. Osoby na wózku inwalidzkim, cieszyły się życiem ale coś nie wyszło. Tutaj jakiegoś porządnego argumentu na to, żeby ich usprawiedliwić tak jak powyższych nie mam, ale jeśli widzisz takowego, który się śmieje itp itd. to prawdopodobnie pogodził się z losem i próbuje żyć z tym, a jakbyś podeszła do takiego ze słowami "żal mi Cię, przykro mi" to byś go tylko dobiła. Samotność - są ludzie, którzy się z tym godzą i chcą być samotni. Przeważnie zarabiają grube pieniądze na wysokich stanowiskach. Pewnie pragną o drugiej połówce, ale może mieli wybó i wygrała żądza pieniądza. Oczywiście nie zawsze jest tak jak opisałem wyżej bo to jeszcze trzeba odczytać z tego jak dana osoba się zachowuje itp. Ale warto też prześwietlić ten drugi scenariusz i porównać je. Może nie zawsze jest tak źle jak myślimy, że jest.

Odpowiedział(a): smile4vere, 03 stycznia 2010, 21:20
0
smile4vere
Tak , ale ja nie potrafię tak myśleć . Dla mnie zawsze to ludzie skrzywdzeni przez los , próbujący szukać pomocy .... To czasem męczące tak nad wszystkimi płakać , ale nie można panować nad uczuciami

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
41
31
23
23
35
10
28
29
24
8
22
16
32
21
28

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (768)Dom (1033)
Edukacja i szkoła (796)Erotyka i seks (324)
Film (3617)Gry (494)
Hobby (452)Inne (4932)
Komputery i Internet (1041)Kulinaria (239)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1291)Moda (385)
Motoryzacja (290)Muzyka i taniec (836)
Podróże (280)Polityka (121)
Praca (493)Prezenty (179)
Rozrywka (476)Sport (314)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (698)Zdrowie (844)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18149, Odpowiedzi: 327800