Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

30
kosmita123
Jak odnaleść osobę jeśli mam jej tylko imię i nazwisko?
Pytanie zadał(a) kosmita123, 14 sierpnia 2009, 11:55
Jak odnaleść osobę jeśli mam jej tylko imięi nazwisko? Nie ma jej na żadnej nk, fotce, grono itp. A może da sięcoś takiego zrobić taką wiadomość żeby wyświetlała się na onecie lub innym portalu tak jak reklama? Są jakieś sposoby? To dla mnie bardzo ważne.

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (30)

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 14 sierpnia 2009, 12:26 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
przeslij mi na private co wiesz to ci ja znajde.

Odpowiedział(a): Sweetestx3, 05 czerwca 2011, 18:22
0
Sweetestx3
NASZA-KLASA.

Odpowiedział(a): maria666avaria, 14 sierpnia 2009, 12:28 [#odpowiedz]
0
maria666avaria
Ogladalam kiedys program 'mala czarna' i mowili o jakims portalu na ktory wpisuje sie miejsce gdzie widzialo sie dana osobe,wyglad itd...Cos w podobie do 'sympatii',tyle ze tam sie szuka osoby,na ktore sie wpadlo i chce sie ja odnalezc i poznac blizej... Tylko nie pamietam adresu...

Odpowiedział(a): muminek1177, 15 sierpnia 2009, 12:09
0
muminek1177
Coś jak LoveAgo.pl z tym że namiary na siebie dostajecie gdy jedna i druga osoba wyśle to samo zapytanie i napisze to samo miejsce gdzie się pierwszy raz widzieliście lub spotkaliście.ale szybciej przez NK czyba że ta druga osoba nie ma neta(są jeszcze tacy ludzie)a może przez znajomych

Odpowiedział(a): maria666avaria, 15 sierpnia 2009, 12:11
0
maria666avaria
No wlasnie o to mi chodzilo...

Odpowiedział(a): Qatro, 14 sierpnia 2009, 12:47 [#odpowiedz]
-1
Qatro
wpisz w google

Odpowiedział(a): LadyNeko, 14 sierpnia 2009, 12:53 [#odpowiedz]
-1
LadyNeko
zobacz na naszej klasie

Odpowiedział(a): 9xamfetaminax9, 14 sierpnia 2009, 12:53 [#odpowiedz]
0
9xamfetaminax9
ja kiedyś na nk szukałam osoby znając tylko imię i wiedziałam mniej więcej ile ma lat i wyświetliło mi sie ok 360 osób ale znalazłam
wiec dasz rade

Odpowiedział(a): gość, 14 sierpnia 2009, 13:05
0
gość
aa nie ma jej... to ja 9xamfetaminax9
hmm...

Odpowiedział(a): kosmita123, 14 sierpnia 2009, 13:23 [#odpowiedz]
1
kosmita123
ale nie ma jej na nk szukałem

Odpowiedział(a): julita2710, 14 sierpnia 2009, 13:37 [#odpowiedz]
0
julita2710
widac ze Ci na tej osobie bardzo zalezy....
nie wiem czy mozna dawac ogloszenia na onecie...a widziales juz gdzies ta osobe?

Odpowiedział(a): gość, 14 sierpnia 2009, 20:59 [#odpowiedz]
-4
gość
na eeeeenkaaaaa było by najlepiej haha

Odpowiedział(a): Milciaa93, 15 października 2010, 21:13
0
Milciaa93
Ludzie ! Przecież mówił, że jej tam nie znalazł...
Czytaj pytania -.-

Odpowiedział(a): kosmita123, 14 sierpnia 2009, 21:03 [#odpowiedz]
0
kosmita123
nie ma jej na nk, gronie, fotce, epulsie, gg i tp

Odpowiedział(a): MoNiuTka, 14 sierpnia 2009, 21:18 [#odpowiedz]
0
MoNiuTka
Fatalnie ze nie ma gg, nk itd. Nie wiem moze po prostu musisz wierzyc ze jeszcze ją spotkasz A tedy wez od niej nr kom i bd gitez majonez he Wiara czyni cuda xD

Odpowiedział(a): kosmita123, 14 sierpnia 2009, 21:23 [#odpowiedz]
0
kosmita123
tylko że ja z warszawy ona z mrągowa z tego miasteczka mrongoville (pracuje tam) i chyba dopiero za rok może tam pojadę

Odpowiedział(a): Puszek1245, 09 grudnia 2009, 22:17
0
Puszek1245
O ja wiem gdzie Mrągowo, bywam raz na 3 miesiące gdzieś
Postaraj się szybciej przyjechać i ją odnaleźć

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 15 sierpnia 2009, 18:48 [#odpowiedz]
0
Czarnaaa
Ja znalazłam gościa wiedząc tylko jak ma na imię xD

Odpowiedział(a): gość, 15 sierpnia 2009, 20:47 [#odpowiedz]
0
gość
odezwijsie . pl słyszałeś o czymś takim może sie uda!

Odpowiedział(a): gość, 16 sierpnia 2009, 19:36 [#odpowiedz]
0
gość
nie odnajde jej

Odpowiedział(a): gość, 16 sierpnia 2009, 21:51 [#odpowiedz]
1
gość
Nie panikuj, jesli jest tobie przeznaczona to ją znajdziesz. Trochę cierpliwości i wytrwałości w poszukiwaniach. Skoro znasz jej imię i nazwisko to możesz wpisać w googlach, może brała udział w jakiś konkursach, albo miała jakieś osiągnięcia, które zostały wypisane, ja tak znalazłam mojego byłego. Powodzenia i nie poddawaj się!

Odpowiedział(a): FlameON, 18 sierpnia 2009, 16:32 [#odpowiedz]
0
FlameON
idz na policje i powiedz ze cie napadnieto i podaj imie i nazwisko i jak przywioza ja na komende na przesluchanie to mowisz ze to pomylka a sam podchodzisz do niej i krzyczysz "odnalazlem cie!" xD

Odpowiedział(a): niuniaSko, 20 sierpnia 2009, 11:34 [#odpowiedz]
0
niuniaSko
trzeba miec znajomego w policji. w sekcji kryminalnej nie ma bata ze nie znajda..

Odpowiedział(a): Frexer, 26 września 2009, 20:20 [#odpowiedz]
0
Frexer
Kurde, widzę, że to chyba prawdziwa miłość. Zadedykuj jej piosenkę w RMF FM, albo napisz do tego radia. Może usłyszy

Odpowiedział(a): Lovesy, 08 listopada 2009, 13:10 [#odpowiedz]
0
Lovesy
"Nie panikuj, jesli jest tobie przeznaczona to ją znajdziesz. Trochę cierpliwości i wytrwałości w poszukiwaniach. Skoro znasz jej imię i nazwisko to możesz wpisać w googlach, może brała udział w jakiś konkursach, albo miała jakieś osiągnięcia, które zostały wypisane, ja tak znalazłam mojego byłego. Powodzenia i nie poddawaj się!"

W 100% się z Tobą zgadzam. I również życzę powodzenia!

Odpowiedział(a): danielekk, 20 grudnia 2009, 08:59 [#odpowiedz]
0
danielekk
na nk. [wiem ze juz była taka odpowiedz. ] ale ja mam podobny probleem tylko znam nr rejestracyjny Samochodu. wiem że to może troche smiesznee. ale jest zajebista. gadałem z nią długo i byłoo tyle tematów że zapomniałem zapytać jak ma na imię xD widziałem tylko jakim samochodem odjezdzała był to jakiś SEAT

Odpowiedział(a): Karmelek, 13 kwietnia 2010, 10:31 [#odpowiedz]
0
Karmelek
A wiesz może do jakiej szkoły chodzi, gdzie studiuje? Może przez znajomych..

Odpowiedział(a): Truskawka, 28 kwietnia 2010, 14:30 [#odpowiedz]
0
Truskawka
eee, trudna sprawa....sądząc po tagach kochasz ją?

Odpowiedział(a): kosmita123, 28 kwietnia 2010, 15:23 [#odpowiedz]
0
kosmita123
Truskawka: tak, kocham i to bardzo- może to dziwne bo nawet z nią na żywo nie rozmawiałem.

Odpowiedział(a): agulka66623, 23 maja 2010, 21:18 [#odpowiedz]
0
agulka66623
wygoogluj. Wpisz imię nazwisko i miejsce pracy- o ile wiesz gdzie pracuje, miejscowość. Jeśli to nie pomoże to pozostaje tylko opcja pojechania do niej i porozmawiania.

Odpowiedział(a): Puszek1245, 27 listopada 2010, 18:21 [#odpowiedz]
0
Puszek1245
Ciekawe, czy się udało..

Odpowiedział(a): kth321, 10 stycznia 2011, 19:08 [#odpowiedz]
0
kth321
Na nk może i jest ale pewnie będzie jakoś sweetaśnie zapisana więc powodzenia może na gg spróbuj a jak nie to do w11 albo detektywi

Odpowiedział(a): myszka16, 20 maja 2011, 13:55 [#odpowiedz]
0
myszka16
napisz ogłoszenie hahah

Odpowiedział(a): wpadzioszek, 06 lipca 2011, 10:07 [#odpowiedz]
0
wpadzioszek
może facebook?

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
24
74
26
3
13
12
24
20
19
19
53
32
7
12
12

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (121)Dom (210)
Edukacja i szkoła (637)Erotyka i seks (261)
Film (396)Gry (285)
Hobby (257)Inne (3453)
Komputery i Internet (808)Kulinaria (162)
Kultura (161)Ludzie (1537)
Miłość i relacje (1197)Moda (219)
Motoryzacja (92)Muzyka i taniec (803)
Podróże (148)Polityka (96)
Praca (135)Prezenty (106)
Rozrywka (402)Sport (194)
Sztuka (59)Taniec (26)
Uroda i styl (521)Zdrowie (483)
Zwierzęta (214)
Pytania: 12467, Odpowiedzi: 299175