Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

152
killme
Homoseksualizm to wstyd?
Pytanie zadał(a) killme, 16 stycznia 2009, 15:00
Jak wiadomo w takim państwie jakim jest Polska nie ma tolerancji dla homoseksualistów. Tolerujesz ich "inność", nie przeszkadzają Ci, uważasz że każdy ma prawo do miłości bez względu na orientacje? Jaka jest twoja opinia?

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (152)

Odpowiedział(a): gość, 24 lutego 2009, 15:12 [#odpowiedz]
20
gość
to wstretne i wyjatkowo obrzydliwe schorzenie umyslowe. w niektorych krajach karane smiercia. ale czy psychicznie chorych mozna karac tylko za to, ze sa chorzy? wystarczy brak aprobacji spolecznej dla pederastow, pedofilow itp... powiecie. ze glupoty gadam a zoofilia i nekrofilia to normalne? takie samo zboczenie...

Odpowiedział(a): muminek1177, 24 lutego 2009, 17:36 [#odpowiedz]
0
muminek1177
Strawberry dzięki za wsparcie.

Odpowiedział(a): agaaa21, 24 lutego 2009, 20:51 [#odpowiedz]
0
agaaa21
przyznam, że nie mam nic do homoseksualistów, choć na wyobrażenie o dwóch facetach razem /seksualnie/ - czuję obrzydzenie..

zaś do kobiet nie mam nic, wręcz przeciwnie

Odpowiedział(a): Strawberry110, 24 lutego 2009, 21:22 [#odpowiedz]
0
Strawberry110
spadaj..to jest bardziej krytyka niż wsparcie =='

Odpowiedział(a): agaaa21, 24 lutego 2009, 22:42 [#odpowiedz]
2
agaaa21
może i krytyka w Twoim odczuciu, ale przynajmniej wyrażam się jasno i przede wszystkim szczerze, a chyba o to chodzi!

Odpowiedział(a): muminek1177, 25 lutego 2009, 08:37 [#odpowiedz]
0
muminek1177
Krytyka?przecież napisałem prawde.
a minus za co za to że nie jestem homo...
To chyba podchodzi pod brak TOLERANCJI o której tyle piszecie.pozd.

Odpowiedział(a): gość, 26 lutego 2009, 12:33 [#odpowiedz]
8
gość
tak to nie jest normalne to jest chore
taki człowiek powinien się leczyć!

Odpowiedział(a): Lilyth666, 26 lutego 2009, 19:23 [#odpowiedz]
-4
Lilyth666
Powinnismy byc otwarci na takich ludzi, kazdy chce milosci i wsparcia od partnera. I wkur***ja mnie ludzie co mysla tak jak kazdy chrzescijanski polaczek.

Odpowiedział(a): gość, 27 lutego 2009, 07:31 [#odpowiedz]
-1
gość
hej nademną.to zjeżdżej do Holandii pedale.

Odpowiedział(a): killme, 27 lutego 2009, 16:42
0
killme
a ty zjezdzaj do śmietnika śmieciu nietolerancyjny!

Odpowiedział(a): heh, 27 lutego 2009, 13:08 [#odpowiedz]
4
heh
gdyby nie manifestacje które organizują homo bo niby są dyskryminowani nikt by się nie czepiał bo tylko garstka zainteresowanych by wiedziała ze takie coś istnieje. innymi słowy jakby homo nie bębnili o tym ze są homo to nikt by nie wiedział że są homo i nikomu by to nie przeszkadzało.

Odpowiedział(a): wietzkov, 28 lutego 2009, 12:11
0
wietzkov
dokladnie tak. bijcie sie o swoje tolerancje i nietolerancje a tak naprawde sami sobie zaszkodzicie. krzyczcie ze pedaly sa fajne tylko jak im dacie tej tolerancji za duzo to kiedys zgwalca wam syna i co na to powiecie niech se beda sami ze soba i niech robia co chca ale niech nie wynosza tego na zewnatrz i wszystko bedzie ok.

Odpowiedział(a): Darkangel, 28 lutego 2009, 23:12 [#odpowiedz]
0
Darkangel
jak tak czytam co nie które komentarze to aż w głowie sie nie mieści jacy ( powtarzam ) co niektórzy są ograniczeni i nie tolerancyjni w ogóle to co to was interesuje czy ktoś jest bi lub homoseksualny to jest ich sprawa i tyle , nie ma w tym nic złego że sie kochają miłość jest piękna i na pewno miłość bi/homoseksualna nie jest gorsza od heteroseksualnej

Odpowiedział(a): gość, 01 marca 2009, 16:12 [#odpowiedz]
-1
gość
Killme na komentarze pisane bez kultury odpisuje podobnie.to nie było do Ciebie.dajesz du..py to dawaj a odemnie się odpier.....

Odpowiedział(a): gość, 01 marca 2009, 16:27 [#odpowiedz]
-1
gość
i nie zastawiaj się dziewczyną dajesz to dajesz żaden wstyd(odpowidz na pytanie tytułowe)

Odpowiedział(a): Julian, 02 marca 2009, 18:21 [rozwiń] [#odpowiedz]
-6

Odpowiedział(a): gość, 05 marca 2009, 23:19 [#odpowiedz]
3
gość
Pewnie że nie choroba to ZBOCZENIE

Odpowiedział(a): gość, 07 marca 2009, 18:45 [#odpowiedz]
-1
gość
Moim zdaniem.. WYRŻNĄĆ ICH W PIEŃ WSZYSTKICH HOMOSÓW I BI... pomyślcie jaki bedzie świat za 100 lat. Jeżeli teraz już jest ich peło nie bedzie hetero. Jeżeli da Sie leczyć to powinni to robić za darmo. A homoseksualizm powinien byc wzbbroniony

Odpowiedział(a): heh, 08 marca 2009, 11:34 [#odpowiedz]
1
heh
na szczęście jest dużo takich jak my którzy nie pozwolą na to o czym mówisz

Odpowiedział(a): Baken, 10 marca 2009, 01:05 [#odpowiedz]
-1
Baken
Są spoko. Niech żyja i mają się dobrze!

Odpowiedział(a): asiulka1520, 14 marca 2009, 21:50 [#odpowiedz]
2
asiulka1520
ja myślę że nie powinniśmy oceniac po tym ludzi bo nie wiadomo co nas czeka jeżeli ktoś kogoś kocha to nie zwraca uwagi na nic

Odpowiedział(a): Julian, 20 marca 2009, 20:37 [#odpowiedz]
-2
Julian
A wy dalej o tym aż mnie skręca jak to czytam jeśli macie takie rasistowskie poglądy to załóżcie se jakąś sektę i dajcie nam spokój z takimi tekstami

Odpowiedział(a): heh, 22 marca 2009, 17:17 [#odpowiedz]
-1
heh
rasistów jest więcej więc to ty se załóż sektę

Odpowiedział(a): gość, 22 marca 2009, 22:30 [#odpowiedz]
-3
gość
Nie mam nic do homo. Myśle ze są normalnymi ludzmi.

Odpowiedział(a): gość, 22 marca 2009, 22:30 [#odpowiedz]
-2
gość
Nie mam nic do homo. Myśle ze są normalnymi ludzmi.

Odpowiedział(a): gość, 22 marca 2009, 22:30 [#odpowiedz]
-2
gość
Nie mam nic do homo. Myśle ze są normalnymi ludzmi.

Odpowiedział(a): gość, 22 marca 2009, 22:30 [#odpowiedz]
-3
gość
Nie mam nic do homo. Myśle ze są normalnymi ludzmi.

Odpowiedział(a): margot, 24 marca 2009, 14:14 [#odpowiedz]
2
margot
mysle ze homoseksualista nie powinien sie tego wstydzic

Odpowiedział(a): Tequila, 29 marca 2009, 23:19 [#odpowiedz]
1
Tequila
Moim zdaniem niemamy nic do gadania... sa ludzmi jak kazdy inny... kochaja jak kazdy... tylko kochaja osobe swojej takiej samej plci jak sa same... Miłość to miłłosc ii nic nam do tego...

Odpowiedział(a): muminek1177, 01 kwietnia 2009, 15:24 [#odpowiedz]
1
muminek1177
Jaka MIŁOŚĆ-- ZBOCZENIE i problemy z psychiką.
Przecież chodzi o zwykłe rżni*ęcie w dup*ala.

Odpowiedział(a): Rinkashimikika, 08 kwietnia 2009, 11:37 [#odpowiedz]
2
Rinkashimikika
Nie miałam styczności bezpośredniej z takim zjawiskiem jak homoseksualizm, ale myślę, że gdyby jednak do tego doszło to czułabym się co najmniej dziwnie... Nic do nich nie mam - człowiek jak każdy, niech sobie kochają kogo chcą i "oddają się cieleśnie" komu chcą. No to jest choroba, ale tego się nie da wyleczyć. A pomyślcie jak wy byście się czuli, gdyby was bez przerwy poniżano za to kim jesteście, wytykano wasze przypadłości i krytykowano gusta? Demonstracje urządzane są właśnie z tego powodu... Bo homoseksualiści są traktowani gorzej niż śmieci. A heteroseksualistów nikt nie krytykuje, bo większość ludzi nimi jest. I dziwne by były takie heterodemonstracje.

Odpowiedział(a): fuckU, 11 kwietnia 2009, 17:12 [#odpowiedz]
1
fuckU
po*eb*ani są Ci którzy uważają że to choroba! to żaden wstyd! homo czy hetero kochają tak samo tyle że jedni inną płeć a drudzy tą samą płeć! to żadne zboczenie! leczcie się na paznokcie bo na głowę chyba za późno a mózg wam chyba wyparował albo wyjechał na wakacje to normalna rzecz i nie patrzcie na to jak na "sex" bo homosexualizm to nie tylko sex! to też miłość!

Odpowiedział(a): heroin, 11 kwietnia 2009, 17:20 [#odpowiedz]
0
heroin
yy zgadzam sie z Tobą ale Twoja wypowiedź brzmi jakbyś był właśnie homoseksualistą.

Odpowiedział(a): muminek1177, 11 kwietnia 2009, 20:29 [#odpowiedz]
-1
muminek1177
Twoje argumenty że to miłość ha ha ha są po prostu zaj*ebiste ,rzuć coś jeszcze.-jaka miłość jaka miłość

Odpowiedział(a): gość, 27 kwietnia 2009, 22:29 [#odpowiedz]
-2
gość
precz z gejami i innymi mutantami,po co wy tak się manifestujecie do lekarza dopóki jeszcze czas

Odpowiedział(a): gialnamedal, 30 kwietnia 2009, 11:06 [#odpowiedz]
2
gialnamedal
Jeśli najpierw spojrzysz na człowieka jako osobę i to kim jest, jaki jest, to nawet nie przyjdzie ci do głowy myśleć z kim i jak sypia. Sprawa drugo, nawet trzeciorzędna. Naprawdę nie rozumiem histerii wokół tego tematu od tylu lat. Ja nawet nie wiem, kto w moim środowisku jest, czy mógłby być homo. każdy jest jarek, Marek, ąśka it...
Nie interesuje mnie z kim sypiają.
"Wszystko...na ten temat."

Odpowiedział(a): kilimandzaro, 05 maja 2009, 13:56 [#odpowiedz]
-1
kilimandzaro
Dla mnie to troche chore, bo pomyslcie jakby wszyscy nagle zostali homoseksualistami, to bysmy nie wiem czy nawet XX wieku doczekali... To moje zdanie...

Odpowiedział(a): euphoria, 15 maja 2009, 15:41 [#odpowiedz]
1
euphoria
uwazam ze to nie jest wstyd , znam takie osoby i są normalne miłe

Odpowiedział(a): Julian, 18 maja 2009, 21:19 [#odpowiedz]
0
Julian
Co do sekty to masz racje
A co do minusowania moich wypowiedzi to tylko pokazuje was jako ludzi. Może pójdziemy w ślady Hitlera? On tępił żydów to my tępmy gejów i lesbijki. Wybijmy ze 20milionów takich ludzi i dajmy se spokój? Co wy na to? Jeśli znowu powiecie że nie to przestanę ogarniać to. Albo macie coś do nich i idziecie na pięści albo nie i dacie im żyć. Homo, człowiek jak każdy inny więc ma prawo do życia i szczęścia przez siebie rozumiane i które NIE DOTYKA WAS W NAJMNIEJSZYM STOPNIU. Niestety nas [ludzi o poglądach jak ja czy euphoria] jest mniej to liczmy się z ostrą krytyką "normalnej" części społeczeństwa.

Odpowiedział(a): gość, 20 maja 2009, 17:34 [#odpowiedz]
0
gość
Ja uważam, że przecież homoseksualizm jest faktycznie czymś naturalnym. Przecież to, że jakiś człowiek woli osobę tej samej płci, nie znaczy, że musi być to osoba chora psychicznie itp.! Myślę, że to, iż ktoś nie teloruje homoseksualizmu jest czymś takim jak, hmm..rasizm. Tak-rasizm. Tylko, nie chodzi tu o kolor skóry, ale o zainteresowanie.

Odpowiedział(a): Santriel, 25 maja 2009, 19:00
0
Santriel
Jak to ktoś powiedział: gó*no prawda. Porównujesz rasizm do homofobii - żenada.

Uważam, że homoseksualizm jest zboczeniem, seksulanym upośledzeniem lub niedorozwinięciem umysłowym w sferze seksualnej. Nie jest to naturalne ( bo nie bez powodu kobieta i mężczyzna mają inne narządy płciowe).
Jestem na NIE odnośnie legalizacji ich związków oraz adopcji dzieci. ( "Jak ma na imię twój tata? - Michał. - A mama? - Tomek."

Geje i lesby niech sobie żyją. Byle z daleka od mojego eteru

Odpowiedział(a): Julian, 25 maja 2009, 21:50 [#odpowiedz]
0
Julian
Jakbyś nie wiedział to jedno i drugie dyskryminuje inne osoby w mniejszym lub większym stopniu. Jest to dręczenie innych za to jak żyją i czy się w życiu kiereja. Trzeba nazwać to niestety po imieniu jest to pewna odmiana rasizmu XXI w.
Możecie się zapierać ale niestety taka jest prawda.

Odpowiedział(a): Santriel, 14 czerwca 2009, 10:16
0
Santriel
Zaparacia to dostaje, gdy czytam coś takiego.
Rasizm dotyczy koloru skóry, czegoś, co jest NORMALNE, NATURALNE u człowieka, zależnie od zamieszkiwanych terenów.

Homofobia to sprzeciw wobec zachowaniu, poglądom i pragnieniom, które są sprzeczne z normami, zasadami, naturą, większością religii.

Zaznaczę tylko, że nie toleruję wyłącznie homoseksualizmu. Reszta mi nie przeszkadza.

Odpowiedział(a): gość, 28 maja 2009, 14:46 [#odpowiedz]
0
gość
"pedaly" i l"esb" afiszujace/ szczyczace sie byciemtym kim sa powinno sie chyba palic na stosie... jaka tojest przyjemnosc zapinac typa w tylekalbo 2 laski... straszne... niech sie kochaja ale prawa do adopcji mniec nie powinni... inka

Odpowiedział(a): 9xamfetaminax9, 04 czerwca 2009, 21:14 [#odpowiedz]
-1
9xamfetaminax9
nie toleruje czegos takiego

Odpowiedział(a): cudna, 04 czerwca 2009, 21:22 [#odpowiedz]
1
cudna
raczej TAK

Odpowiedział(a): gość, 05 czerwca 2009, 12:30 [#odpowiedz]
-1
gość
ja mialam 2 lessby w sql i teraz nie zyja... a ja mam wyrok 10lat w zawieszce na 14 // jedna wyrzucilam przez okno a druga podpalilam tak trzeba robic z takimi ludzmi dorotka18

Odpowiedział(a): gość, 05 czerwca 2009, 23:27 [#odpowiedz]
0
gość
nalezy uwazac za to za normalne . wydaje mi sie ze nie jest to wstydem . fakt , polska jest akurat zbyt zasofana zeby homo mogli np adaoptowac dzieciaka (ktore bedzie mialo przesrane u znajomych z powodu tego ze ma rodzicow homo) . ale rodzimy sie jakcy rodzimy i nie widze problemu .

a i jeszcze . nie ma czegos takiego jak 'tolerancja' . przereklamowany shit tolerujemy to , czego nie akceptujemy ! wyjasnic latwo to w przypadku osob o innym kolorze skory . 'tolerancja' dla kolorowych to po prostu daltonizm .

tyle .
dziekuje panstwu za uwage .

Odpowiedział(a): Santriel, 18 lipca 2009, 22:23 [#odpowiedz]
0

Odpowiedział(a): Lolunia96, 30 lipca 2009, 21:26 [#odpowiedz]
0
Lolunia96
Ja tam nie mogę tych homoseksualistów pojąć: uwielbiam pleć przeciwną i nie wyobrażam sobie jakbym się mogla zakochać w dziewczynie
ale nic do nich nie mam to że ja ich nie rozumiem to nie znaczy że od razu są nie w porządku
pzdr

  << <1234> >>

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
51
8
67
59
13
18
76
8
35
71
50
15
39
8
54

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (753)Dom (1021)
Edukacja i szkoła (794)Erotyka i seks (324)
Film (3613)Gry (494)
Hobby (446)Inne (4929)
Komputery i Internet (1040)Kulinaria (238)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1289)Moda (375)
Motoryzacja (287)Muzyka i taniec (836)
Podróże (277)Polityka (118)
Praca (430)Prezenty (178)
Rozrywka (476)Sport (311)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (696)Zdrowie (830)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18001, Odpowiedzi: 327490