Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

21
maria666avaria
Telefon
Pytanie zadał(a) maria666avaria, 12 czerwca 2010, 10:39
Przez weekend musze sie zdecydowac na jakis telefon...tyle,ze ja nie mam pojecia na jaki:P Chcialabym Nokie lub SE... Znacie jakies fajne modele,ktore sprawdzilicie i sa warte polecenia?:)

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (21)

Odpowiedział(a): Bombolada, 12 czerwca 2010, 11:18 [#odpowiedz]
0
Bombolada
hmmnnn .. proponuję SE W995 jest zaje.bisty ale cena też jest zaje.bista

Odpowiedział(a): Grzechu94, 12 czerwca 2010, 18:09
0
Grzechu94
Tak, mogę go polecić, ale jeszcze bardziej SE W595

Odpowiedział(a): killme, 18 stycznia 2012, 14:10
0
killme
miałem do niedawna, dopóki nie utopiłem w wannie
telefon fajny, multimedialny ale przy aparacie 8.1 mpx robił po prostu tragiczne zdjęcia

Odpowiedział(a): alfik, 12 czerwca 2010, 11:30 [#odpowiedz]
0
alfik
SE Satio się dobrze zapowiada ale jest drogi Za nokiami nie przepadam więc tylko polecam SE
http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobileph ones?cc=pl&lc=pl
multum do wyboru

Odpowiedział(a): Verroni, 21 czerwca 2010, 17:51
0
Verroni
niee Satio zły jest. Tnie się jak cholera!
SE Xperia X1 lub X10


Odpowiedział(a): Karmelek, 12 czerwca 2010, 13:17 [#odpowiedz]
0
Karmelek
Eh..ja nie wiem, nie znam się na telefonach. Ale na pewno nie polecam dotykowych, bynajmniej mnie strasznie denerwują i nie umiem się nimi posługiwać. No i podobno Nokia jest lepszą firmą ale ja od zawsze będe za SE

Odpowiedział(a): XXXX, 12 czerwca 2010, 13:32 [#odpowiedz]
0
XXXX
Weź sobie SE. Ja mam w595 i jest super . Choć teraz wziąłbym sobie jakiś dotykowy pewnie... Satio jest rewelacyjny, ale jego cena powala bardziej xD.

Odpowiedział(a): maria666avaria, 12 czerwca 2010, 15:03
0
maria666avaria
Podoba mi sie I z wygladu jest w miare To mowisz,ze nie narzekasz?

Jeszcze bardziej podoba mi sie ten,ktory poleca Bombolada - ceny w sumie nie moge znalezc w necie,ale domyslam sie jej

Odpowiedział(a): XXXX, 12 czerwca 2010, 16:43
0
XXXX
No nie narzekam, ma karte pamięci, wygodnie się go użytkuje I ma fantastyczne słuchawki

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 12 czerwca 2010, 13:50 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
ja wierze tylko w MDA, wiec nie moge ci pomoc. sorry...

Odpowiedział(a): killme, 12 czerwca 2010, 15:56 [#odpowiedz]
0
killme
Ja polecam nadal telefon który posiadam SE k850i. Jest na prawde dobry, ma bardzo dobry aparat i wiele funkcji ciekawych. Jest elegancki przynajmniej wg. mnie xD na prawdę polecam

Odpowiedział(a): agrafka, 12 czerwca 2010, 16:50 [#odpowiedz]
0
agrafka
Ja teraz posiadam SE K770i i jestem z niego zadowolona

Odpowiedział(a): fines, 12 czerwca 2010, 18:03 [#odpowiedz]
0
fines
hmm.. ja mam dotykowy LG i bardzo go lubię ;
) ale jakbym miała wybierac to wzięła bym SE k850i.

Odpowiedział(a): Puszek1245, 12 czerwca 2010, 18:41 [#odpowiedz]
0
Puszek1245
SE k800i

Odpowiedział(a): alfik, 12 czerwca 2010, 18:48
0
alfik
mi już joy siada i styk się pierniczy

Odpowiedział(a): Bombolada, 12 czerwca 2010, 18:54 [#odpowiedz]
0
Bombolada
a jeszcze fajny jest SEnXperia™ X10

Odpowiedział(a): XXXX, 12 czerwca 2010, 21:32
0
XXXX
też mi się bardzo podoba, ale jest bardzo skomplikowana jak się patrzy na filmiku

Odpowiedział(a): zozola7296, 12 czerwca 2010, 19:21 [#odpowiedz]
0
zozola7296
ja mam LG Cookie KP500 i go uwielbiam. Jeszcze mi się nie psuje a mam go od roku

Odpowiedział(a): lolcia, 12 czerwca 2010, 20:02 [#odpowiedz]
0
lolcia
podoba mi się SE W850i a sama mam nokie, która sprawdza się światnie

Odpowiedział(a): nitro, 12 czerwca 2010, 20:39 [#odpowiedz]
0
nitro
Hejka. Zgadzam się z Puszkiem. Jak chcesz niezniszczalny to k800i. Miałem przez 4 lata, w sumie to nadal dobry tylko tak zniszczony ze wstyd wyjąć z kieszeni Polecam Satio, lub 995 a z Nokii x6 lub tanszy x3

Odpowiedział(a): maria666avaria, 13 czerwca 2010, 13:12 [#odpowiedz]
0
maria666avaria
A ma moze ktos Nokie 6700 Slide?

Odpowiedział(a): listless, 14 czerwca 2010, 10:27 [#odpowiedz]
0
listless
miałąm se k750 ale to jakiś czas temu. teraz się nie orientuje bo mam zupełnie inną markę.

Odpowiedział(a): nijao, 18 czerwca 2010, 19:13 [#odpowiedz]
0
nijao
zgadzam się z Puszkiem

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
44
14
10
4
12
1
2
2
1
52
3
11
10
13
4

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (542)Dom (809)
Edukacja i szkoła (773)Erotyka i seks (312)
Film (3600)Gry (462)
Hobby (391)Inne (4450)
Komputery i Internet (953)Kulinaria (225)
Kultura (191)Ludzie (1635)
Miłość i relacje (1272)Moda (321)
Motoryzacja (236)Muzyka i taniec (828)
Podróże (246)Polityka (108)
Praca (375)Prezenty (174)
Rozrywka (453)Sport (291)
Sztuka (63)Taniec (28)
Uroda i styl (655)Zdrowie (741)
Zwierzęta (233)
Pytania: 16434, Odpowiedzi: 319829