Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

19
Rasta
Co zrobić gdy rozmowa się nie "klei"
Pytanie zadał(a) Rasta, 21 marca 2009, 19:56
Co mam zrobić jeśli podchodze do dziewczyny, próbuje zagadywać, rzucam żarty aby ją rozśmieszyćitp. a ona nic. Próbowałem ją zaprosić ale jakoś nie miała wolnego czasu. Nie wiem co dalej robić. Macie może jakieś pomysy???
tagi: miłość

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (19)

Odpowiedział(a): gość, 21 marca 2009, 20:16 [#odpowiedz]
1
gość
powiedz że ci na niej zależy i możesz przzyjśc o każdej godzinie i w każe miejsce albo jakoś tak zadziała na pewno ob sama jestem dziewczyna

Odpowiedział(a): killme, 21 marca 2009, 20:21 [#odpowiedz]
2
killme
jak rozmowa się nie klei i ona nic nie gada to znaczy że czeka aż ją pocałujesz xD do dzieła ! xD

Odpowiedział(a): malinowa, 10 lutego 2011, 17:01
0
malinowa
nom, oczywiście
powodzenia

Odpowiedział(a): emiilci00, 22 marca 2009, 14:26 [#odpowiedz]
1
emiilci00
Jesli sie rozmowa nie klei albo ciagle nie ma czasu to raczej jej nie zalezy na tej znajomosci

Odpowiedział(a): listless, 16 sierpnia 2009, 21:19
0
listless
przykro mi ale też tak myśle.
z opisu wynika, że chce cie ee.. spławić ?

Odpowiedział(a): NaTT15, 22 marca 2009, 14:58 [#odpowiedz]
1
NaTT15
Killme.! Ona się zrazi.! Ja bym dała w pysk jak by coś takiego zrobił Może ona nie jest Tobą zainteresowana?

Odpowiedział(a): sebeq126, 22 marca 2009, 15:04 [#odpowiedz]
2
sebeq126
Zaproś ja do kina Wtedy się ucieszy

Odpowiedział(a): margot, 23 marca 2009, 20:38 [#odpowiedz]
1
margot
jak to co trzeba zrobic? poprostu trzeba podkrecic atmosfere ja to lubie gadac o wszystkim i o niczym wtedy sie nigdy rozmowa nie konczy xDDD z jednym qmplem kiedys gadalam wszystkie lekcje w szkole, pozniej poszlismy jeszcze na browara, pozniej gadalismy na gg z 3h a pozniej jeszcze z 7h przez telefon i jeszcze sie tematy nie konczyly xDD to dopiero wyczyn xD

Odpowiedział(a): wietzkov, 23 marca 2009, 22:51 [#odpowiedz]
1
wietzkov
a moze po prostu do siebie nie pasujecie zazwyczaj jezeli cos sie miedzy ludzmi kreci to tematy same sie narzucaja, a jak nie ma o czym gadac to trza szukac dzie indziej ale tak czy siak zycze powodzenia

Odpowiedział(a): Nazgan, 24 marca 2009, 20:15 [#odpowiedz]
1
Nazgan
spuść się na nią rozmowa bedzie sie bardzo kleiła

Odpowiedział(a): listless, 15 września 2009, 22:32
0
listless
nie stać cie na nic lepszego ? ;x

Odpowiedział(a): NonStop, 21 maja 2009, 19:03 [#odpowiedz]
1
NonStop
Nazgan... to było obleśne! xD
a Tobie radziłabym dać sobie z nią spokój, widocznie nie jest tobą zainteresowana. Jeśli będziesz się dalej narzucał, w końcu cię znienawidzi. Zazwyczaj dziewczyny nie lubią natrętnych chłopaków.

Odpowiedział(a): maria666avaria, 10 czerwca 2009, 14:43 [#odpowiedz]
1
maria666avaria
Kiedy rozmowa sie nie klei,nalezy zaopatrzyc sie w Kropelke
A na powaznie to moze ta dziewczyna nie miala po prostu nic do powiedzenia...albo najwidoczniej nie byla zainteresowana Twoja osoba...

Odpowiedział(a): kasia15m, 17 lipca 2009, 20:58 [#odpowiedz]
1
kasia15m
zgadzam się z maria666 może po prostu ona nie jest zainteresowana Twoją osobą. Nie narzucaj sie zbytnio ...

Odpowiedział(a): Esmeralda, 15 sierpnia 2009, 19:26 [#odpowiedz]
1
Esmeralda
Dziewczyna mogla byc podenerwowana tym ze sie z nia spotkales i nie wiedziala po prostu co powiedziec....wiec najlepiej zadawaj jej duzo pytan i zwroc uwage na to jak Ci odpowiada powinienes wyczuc w jej glosie zdenerwowanie jesli by tak bylo a gdy ona sie 'rozluzni' to bedzie sie wam fajnie gadalo... albo poprostu zapytaj czemu malo mowi i takie tam

mozesz takze puscic muzyke i wasze nic nie mowienie nie bedzie krepujace

Odpowiedział(a): agulka66623, 16 sierpnia 2009, 21:36 [#odpowiedz]
0
agulka66623
Są dwie opcje: albo ona nie była zainteresowana i choćbyś na głowie stawał to za wiele byś nie osiągnął... albo była tak samo zestresowana jak ty i wolała nic nie mówić niż chlapnąć jakąś głupotę, a potem walić głową o podłogę... może po prostu jest nieśmiała... Zagadaj jeszcze raz i zaobserwuj jej minę, jeśli będzie odznaczać sie nerwowością ( czerwone policzki, trzęsące się ręce ) próbuj , jeśli zrobi zblazowaną minę przewracając oczami myśląc że tego nie widzisz -odpuść sobie

Odpowiedział(a): kosmita123, 19 sierpnia 2009, 21:36 [#odpowiedz]
0
kosmita123
nie mam zbyt dużego doświadczenia z dziewczynami, ale nigdy nie zadawaj pytania czemu nic nie mówisz? bo jak dziewczyna jest nieśmiała to po tym pytaniu speszy się jeszcze bardziej

Odpowiedział(a): alfik, 04 września 2009, 20:16 [#odpowiedz]
0
alfik
daj sobie spokój

Odpowiedział(a): Lovesy, 08 listopada 2009, 13:04 [#odpowiedz]
0
Lovesy
Z tego co napisałeś, wnioskuję, że nie podobasz się dziewczynie i daje Ci wyraźne sygnały - odpuść sobie! Jeżeli nie chcesz, żeby Cię nie lubiła, po prostu daj spokój

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
13
24
23
12
12
21
21
10
16
28
15
19
14
31
24

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (98)Dom (199)
Edukacja i szkoła (629)Erotyka i seks (259)
Film (393)Gry (284)
Hobby (253)Inne (3443)
Komputery i Internet (800)Kulinaria (159)
Kultura (161)Ludzie (1531)
Miłość i relacje (1191)Moda (216)
Motoryzacja (84)Muzyka i taniec (800)
Podróże (141)Polityka (96)
Praca (134)Prezenty (106)
Rozrywka (401)Sport (193)
Sztuka (59)Taniec (26)
Uroda i styl (521)Zdrowie (476)
Zwierzęta (214)
Pytania: 12351, Odpowiedzi: 298294