Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

34
Karmelek
Bramki przeciw kradzieży w sklepach.
Pytanie zadał(a) Karmelek, 11 sierpnia 2010, 20:12
Czy jak przez nie przechodzicie, to czujecie taki wewnętrzny niepokój, że się uaktywni? Macie wrażenie jakby zaraz miały zacząć piszczeć?

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (34)

Odpowiedział(a): InMyEyes, 11 sierpnia 2010, 20:15 [#odpowiedz]
0
InMyEyes
Nie. Nie kradnę, więc dlaczego miałaby piszczeć. No chyba, że się zepsują... To co innego

Odpowiedział(a): maria666avaria, 11 sierpnia 2010, 20:17
0
maria666avaria
Podpisuje sie Nie kradne,wiec czego mam sie bac?

Odpowiedział(a): Karmelek, 11 sierpnia 2010, 20:26
0
Karmelek
Ja mimo, że nie kradne to zawsze tak podświadomie mam wrażenie jakby miało zacząć piszczeć..nie wiem czemu.

Odpowiedział(a): xyz, 11 sierpnia 2010, 20:30 [#odpowiedz]
0
xyz
też nie kradnę tylko w sklepie, w którym robię zakupy te bramki mają hopla i niekiedy się boję. Kiedyś moja siostra kupiła tam antyperspirant, czy coś tam i jak przechodziła to zaczęło piszczeć, zbiegła się ochrona, ale miała przy sobie paragon w portfelu i się nie mieli czego czepić

Odpowiedział(a): asiek9999, 11 sierpnia 2010, 20:34 [#odpowiedz]
0
asiek9999
ja mam tak jak karmelek, taki nieświadomy niepokój, mimo że nie kradnę gdy przechodzę przez taką bramkę czuje niepokój

Odpowiedział(a): proszek, 11 sierpnia 2010, 20:41 [#odpowiedz]
0
proszek
Ja nawet na nie nie zwracam uwagi ...

Odpowiedział(a): Iness, 11 sierpnia 2010, 20:53 [#odpowiedz]
0
Iness
tak, ale na szczęscie nie kradnę

Odpowiedział(a): error, 11 sierpnia 2010, 21:00 [#odpowiedz]
1
error
Tak, boję się, że dowiedzą się o euro-gąbkach O.O

Odpowiedział(a): Puszek1245, 12 sierpnia 2010, 00:43
1
Puszek1245
Ciicho! Error! Czy Ty chcesz, aby nas złapali?!

Co do pytania: kiedyś tylko sie balem, ze zacznie piszczec i rzuci sie na mnie ochorna, ale maly bylem i nawet nci nie kupywalem

Odpowiedział(a): niuniaSko, 12 sierpnia 2010, 00:46
1
niuniaSko
kupowalem

Odpowiedział(a): Puszek1245, 12 sierpnia 2010, 00:49
1
Puszek1245
Nie bij Przepraszam za błąd

Odpowiedział(a): proszek, 12 sierpnia 2010, 00:53
1
proszek
Żal Puszek żal

Odpowiedział(a): niuniaSko, 12 sierpnia 2010, 00:53
0
niuniaSko
haha przypomniala mi sie piosenka rynkowskiego "wypijmy za bledy" reflektujesz

Odpowiedział(a): Puszek1245, 12 sierpnia 2010, 01:04
0
Puszek1245
Tak, śmiejcie się z głupka

Odpowiedział(a): proszek, 12 sierpnia 2010, 01:06
1
proszek
Puszek Trzeba "kupywać" słownik

Odpowiedział(a): Puszek1245, 12 sierpnia 2010, 01:23
0
Puszek1245
Można 'kupywać', ale lepiej by było, jakbym go też używał

Odpowiedział(a): Nicholas, 12 sierpnia 2010, 12:58
2
Nicholas
a może zamiast "kupywać" chcial kupy waćpanny ? urwalo mu literki

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 11 sierpnia 2010, 21:03 [#odpowiedz]
2
Czarnaaa
A ja myślałam że tylko ja jestem tak walnięta xD Czuję coś takiego za każdym razem mimo że nie zdarzyło mi się nigdy nic ukraść Całkiem niedawno w Stradivariusie zaczęła piszczeć bramka jak wychodziłam, więc się wróciłam do kasy, koleś przejrzał rzeczy które kupiłam, powiedział że już będzie ok a tu znowu piszczy ! Znów się wróciłam, gościu w szoku ale przejrzał to jeszcze raz dokładnie i znalazł jeszcze jakiś nadajnik w tych kupionych ciuchach xD A jak przepraszał

Odpowiedział(a): maria666avaria, 11 sierpnia 2010, 21:22
0
maria666avaria
Kurde... przez ten avatar myslalam,ze ja to napisalam

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 11 sierpnia 2010, 21:26
0
Czarnaaa
Hahaha a ja się gapię na Twoją odpowiedź i myślę kiedy coś takiego napisałam xD

Odpowiedział(a): maria666avaria, 11 sierpnia 2010, 21:28
0
maria666avaria
Hahaha Mam to samo Teraz tworzymy jednosc haha

Odpowiedział(a): klaudag, 11 sierpnia 2010, 21:29
0
klaudag
czemu wy macie takie same avatary ?

Odpowiedział(a): maria666avaria, 11 sierpnia 2010, 21:32
0
maria666avaria
Klaudag - zazwyczaj sa rozne produktu 3in1,a my jestesmy 1in3

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 11 sierpnia 2010, 21:35
0
Czarnaaa
Hah dobrze to ujęłaś

Odpowiedział(a): klaudag, 11 sierpnia 2010, 21:35
0
klaudag
spoko

Odpowiedział(a): klaudag, 11 sierpnia 2010, 21:22 [#odpowiedz]
0
klaudag
tak, nawet nie wiem dlaczego, bo przecież nic nie kradnę ..ale jakiś tam niepokój zawsze jest .

Odpowiedział(a): chlopak, 11 sierpnia 2010, 22:30 [#odpowiedz]
0
chlopak
za każdym razem, a jeszcze nic nielegalnie ze sklepu nie wyniosłem

Odpowiedział(a): daNoitte, 12 sierpnia 2010, 11:09 [#odpowiedz]
0
daNoitte
Nie kradnę, ale było kilka sytuacji, kiedy zapiszczała. Czuję się nieco niekomfortowo, gdy mam przez nie przechodzić...

Odpowiedział(a): edyta18, 12 sierpnia 2010, 13:37 [#odpowiedz]
0
edyta18
Nie kradnę, więc się nie boję że zapiszczy xD

Odpowiedział(a): killme, 12 sierpnia 2010, 13:38 [#odpowiedz]
0
killme
oj tak, często tak mam, mimo tego, że mam świadomość, że nic nie ukradłem

Odpowiedział(a): agrafka, 12 sierpnia 2010, 16:46 [#odpowiedz]
0
agrafka
Nie boję się, że zapiszczy, bo nie kradnę

Odpowiedział(a): Bombolada, 13 sierpnia 2010, 16:06 [#odpowiedz]
0
Bombolada
nie spokojnie bez stresu przechodzę

Odpowiedział(a): agulka66623, 15 sierpnia 2010, 17:28 [#odpowiedz]
0
agulka66623
Mam tak od momentu kiedy zapiszczało mi w bramce jak wchodziłam i wychodziłam w sumie tez z saloniku prasowego. A stało się tak dlatego, ze wcześniej kupiłam w normalnym kiosku jedną gazetę,a że drugiej nie mieli to poszłam do tego saloniku i wtedy zaczęło piszczeć a ochroniarz cały czas miał mnie na oku Drugim razem było podobnie jak u Czarnej. Zapomnieli mi zdjąć tego klipsa z bluzki i piszczało. A wszyscy od raz gały na mnie ! masakra...

Odpowiedział(a): sportowiec2000, 08 października 2018, 15:44 [#odpowiedz]
0
sportowiec2000
Warto, również zapoznać się z dodatkowymi możliwościami ochrony takimi jak blokada parkingowa lub słupki blokujące, warto samemu coś wybrać http://www.maes.com.pl/kategoria/2/blokady_parkin gowe

Odpowiedział(a): sportowiec2000, 21 stycznia 2019, 09:13 [#odpowiedz]
0
sportowiec2000
Dzień Dobry,

Jeśli chodzi o skuteczną ochronę to warto zainteresować się się sejfami, które zwiększają bezpieczeństwo nie tylko w domu, ale również w sklepach i bankach, więcej można przeczytać tutaj http://nowywyszkowiak.pl/wydarzenia/sejfy-bezpiec zenstwo-w-twoim-domu.html

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
1
1
1
0
1
1
1
9
1
1
1
2
0
3
1

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (542)Dom (809)
Edukacja i szkoła (773)Erotyka i seks (312)
Film (3600)Gry (462)
Hobby (391)Inne (4450)
Komputery i Internet (953)Kulinaria (225)
Kultura (191)Ludzie (1635)
Miłość i relacje (1272)Moda (321)
Motoryzacja (236)Muzyka i taniec (828)
Podróże (246)Polityka (108)
Praca (375)Prezenty (174)
Rozrywka (453)Sport (291)
Sztuka (63)Taniec (28)
Uroda i styl (655)Zdrowie (741)
Zwierzęta (233)
Pytania: 16434, Odpowiedzi: 319829