Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

Profil Nikita1917

Nikita1917

Imię: Nikola
Płeć: kobieta
Numer GG:
Wyślij PW: Utwórz wiadomość
Ulubione profile: Dodaj
Zablokowane profile: Dodaj
Data rejestracji:  08-11-2009
Dni w serwisie:  5362
Ostatnia wizyta: 27-01-2010 o 14:04
Województwo:  zagranica
Miejscowość:  Londyn
Strona WWW: 
Wiek: 31 lat
O sobie: Hej.Nazywam sie Nikola znajomi mowia na mnie Nikita z tąd ten nick:)Jestem z Londynu i nieźle idzie mi z polskim;p Jestem piosenkarką ;P(prywatną) i aktorką za granicą :P trudno uwieżyć ale prawda w jakich filmach gram? Tajemnica karjerowa . Umiem grać na gitarze slucham punka . O i coś nie skromnego...Wszyscy potwierdzą żeee ....Jestem lachon :P Pozdro;D


Dodane pytania (2):

42
13
2012 koniec świata czy kolejny kit?
2012 koniec end ściema kłamstwo majowie kalendarz

          » Pokaż wszystkie

Ostatnie odpowiedzi (15):

27 stycznia 2010, 14:27 do pytania MATEMATYKA ???
powiem ci cos pytajnia jest od zadawania pytan a to nie pytanie! i jak nie wiesz normalni ludzienie nie bawia się w coś takiego!na kompie sie najczęsciej siada dla rozluznienia a nie dla matmy....noo super musze posprzątac zygnelam na sama mysl...
27 stycznia 2010, 14:15 do pytania Tokio Hotel
gościu ten portal nie jest żalosny tylko żałosny jest ten zespół i You!Jak ci sie ten portal nie podoba to tu nie wchoć!i
27 stycznia 2010, 14:11 do pytania Tokio Hotel
boze to jest totalne badziewie jakby robili konkurs na najbardziej badziewny zespol to oni zajeliby 1 miejsce! na pocatku myslalam ze wokalista to brzydka baba ktora ma chrypke...
27 stycznia 2010, 14:08 do pytania 2012 koniec świata czy kolejny kit?
jeeny sory ze zadalam podobne pytanie....;/
26 stycznia 2010, 14:51 do pytania POMOCYYYYYYYY
a moze ona nie chciala cie zranic i piepsznela zebys poczekal...no nie wiem facet twoj wybor masz jej telefon to zadzwon moze bo mozliwe ze to sie nigdy nie ruszy!!!
          » Pokaż wszystkie

wyszukiwarka   
popularne pytania   
2
1
0
0
0
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (766)Dom (1032)
Edukacja i szkoła (796)Erotyka i seks (324)
Film (3617)Gry (494)
Hobby (452)Inne (4932)
Komputery i Internet (1041)Kulinaria (239)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1291)Moda (385)
Motoryzacja (290)Muzyka i taniec (836)
Podróże (280)Polityka (121)
Praca (488)Prezenty (179)
Rozrywka (476)Sport (314)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (698)Zdrowie (839)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18136, Odpowiedzi: 327778