Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

15
AnAlien
Studniówki
Pytanie zadał(a) AnAlien, 06 lutego 2010, 12:32
Jak wspominacie swoją studniówkę, lub dla tych, którzy nie mieli jak ją sobie wyobrażacie? Podeszliście/podejdziecie do niej na luzie, czy jednak uważacie, że to najważniejszy bal w życiu i trzeba wydać kupę forsy na strój, makijaż, fryzjera itp?

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (15)

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 06 lutego 2010, 13:48 [#odpowiedz]
0
Czarnaaa
Ja wywaliłam kupę kasy i jestem strasznie niezadowolona... Dobrze bawiłam się jedynie na poprawinach i to bez swojego partnera. Rozwijać tematu nie będę.

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 06 lutego 2010, 14:16 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
ja sie slabo bawilem bo nie pilem. nie ma to jak pochlej z kumplami. bez bab.
ale ta impreza jest tylko raz w zyciu dlatego warto isc.

Odpowiedział(a): XXXX, 06 lutego 2010, 14:37 [#odpowiedz]
0
XXXX
Nie wyobrażam sobie.

Odpowiedział(a): czarnaowca, 06 lutego 2010, 14:56 [#odpowiedz]
0
czarnaowca
Hmm... Podeszłabym do tego na luzie... Jak np.: planowałam nie zakładać kiecki na połowinki, mimo, ze tego wymagają... Suma sumarum nie poszłam, wiec nie byłam hardcorem

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 06 lutego 2010, 15:36
0
Czarnaaa
Na studniówkę też nie musisz Ja miałam nie iść ale mnie zmusili

Odpowiedział(a): bambus, 06 lutego 2010, 15:50 [#odpowiedz]
0
bambus
Moja byla bardzo fajna poniewaz bylam strasznie zżyta z moja klasa. fajnie bylo bardzo sie wybawilam.
ja wydalam kupe kasy i warto bylo.

Odpowiedział(a): MegiXparowka, 06 lutego 2010, 16:35 [#odpowiedz]
0
MegiXparowka
Ja byłam jako osoba towarzysząca...
wybawiłam się, fajnie było.

Odpowiedział(a): czyczek, 06 lutego 2010, 17:01 [#odpowiedz]
0
czyczek
Nie wiem nie byłam.... ŻYCIE!

Odpowiedział(a): devlieger, 06 lutego 2010, 18:43 [#odpowiedz]
0
devlieger
nie miałem, ale nie wiem czy pójdę, to nie w moim stylu

Odpowiedział(a): Katari, 06 lutego 2010, 19:55 [#odpowiedz]
0
Katari
fajnie było

Odpowiedział(a): killme, 06 lutego 2010, 20:06 [#odpowiedz]
0
killme
miałem dość niedawno ale nie poszedłem na nią xD ale ogólnie słyszałem że była super.. no w końcu była w najlepszym hotelu w bydgoszczy xD

Odpowiedział(a): bska, 06 lutego 2010, 23:32 [#odpowiedz]
0
bska
a ja na swojej nie byłam

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 09 lutego 2010, 20:04 [#odpowiedz]
0
GosiaczekOsa
masakra. jako jedyna (wliczajác nauczycieli i rodzicó) nie napi£am sié nawet jednego kielonka... ca£a noc by£a przyj*bana. moja kreacja która kosztowa£a krocie by£a odrazajáca... najgorsze wcielenie w moim zyciu. fakt ze na koniec kiecé sprzeda£am tak, ze jeszcze na niej zarobi£am ale niesmak pozosta£, a albumu nie ogládam. Poza tym moja klasa by£a potwornie niezgrana wiéc to by£ jeden wielki niewypa£.

Odpowiedział(a): maria666avaria, 17 marca 2010, 18:58 [#odpowiedz]
0
maria666avaria
Studniowka...nic nadzwyczajnego... Partner mi sie upil i w sumie moglam isc na nia sama

Odpowiedział(a): agulka66623, 22 listopada 2010, 22:50 [#odpowiedz]
0
agulka66623
Nienawidzę swojej studniówki! Kilka dni przed imprezą miałam kłopoty, w dzień imprezy mama mi jeszcze poprawiała sukienkę i przyszywała do niej ramiączka, wychodząc od fryzjera zaczął padać deszcz a ja nie miałam parasolki... Tańczyć poloneza swojego partnera uczyłam w dzień studniówki (dobrze, że chociaż załapał..) A i tak się z nim pokłóciłam więc oboje mieliśmy burzowe nastroje... Nawet płyty dvd ze swojej studniówki nie oglądałam i nie mam zamiaru...

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
129
2846
18
75
36
13
9
139
92
6
29
4588
5
19
9

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (756)Dom (1021)
Edukacja i szkoła (794)Erotyka i seks (324)
Film (3617)Gry (494)
Hobby (447)Inne (4929)
Komputery i Internet (1040)Kulinaria (238)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1291)Moda (375)
Motoryzacja (287)Muzyka i taniec (836)
Podróże (277)Polityka (118)
Praca (442)Prezenty (178)
Rozrywka (476)Sport (312)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (696)Zdrowie (831)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18025, Odpowiedzi: 327600