Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

59
Prochu93
Co was wkurza
Pytanie zadał(a) Prochu93, 02 maja 2009, 10:45
Co was denerwuje w dzisiajszych czasach najbardziej?
tagi: nerwy

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (59)

Odpowiedział(a): billi666, 02 maja 2009, 10:46 [#odpowiedz]
0
billi666
to że wygląd ma bardzo duże znaczenie

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 02 maja 2009, 10:53 [#odpowiedz]
-1
gentelmanpaul
glupota ludzka. brak wyksztalcenia ogolnego. dzieci/mlodziez zamiast czytac czy zdobywac wiedze, gra w gry komputerowe i zajmuje sie sexem. jakie bedzie spoleczenstwo za 20 - 30 lat ?
tylko dresiarze i mewki ?

Odpowiedział(a): killme, 02 maja 2009, 11:25 [#odpowiedz]
2
killme
głupie stereotypy! i brak tolerancji..

Odpowiedział(a): gość, 02 maja 2009, 14:27
1
gość
odezwał się ten, co krytykuje emo...
zacznij od siebie, później świat...

Odpowiedział(a): killme, 02 maja 2009, 15:55
-2
killme
emo to podczłowiek toleruje prawie wszystko i wszystkich ale nie emo

Odpowiedział(a): fuckU, 02 maja 2009, 11:59 [#odpowiedz]
1
fuckU
to że po miesiącu bycia ze sobą ludzie mówią sobie "kocham" tak naprawdę nie znając jeszcze tej osoby^^ takie pustactwo ale coraz częstsze zjawisko +(
albo po miesiącu idą ze sobą do łóżka.. jak nie lepiej^^ np na drógim spotkaniu. Nie rozumiem czegoś takiego!

Odpowiedział(a): error, 02 maja 2009, 12:08 [#odpowiedz]
0
error
Stereotypy,brak tolerancji,dresy,blachary,dzieci neo, emo , pozerzy... istne debile które w gruncie rzeczy są inteligentne ale udają głupich bo myślą, że dzięki temu inni będą ich lubić... debilizm ogólnoświatowy. (...)

Odpowiedział(a): drt, 02 maja 2009, 12:22 [#odpowiedz]
0
drt
To, że ludzie przykładają ogromną wagę do ubioru drugiego człowieka, do jego koloru skóry, tego skąd pochodzi i jak został wychowany. To straszne! Jakby mogli, wprowadzili by się na stałe do prywatnego życia drugiej osoby!

Odpowiedział(a): Depeszka, 02 maja 2009, 12:36 [#odpowiedz]
2
Depeszka
Nietolerancja, materializm, głupota (bardzo dużo przypadków), brak wiary w siebie (skutek presji społeczeństwa i powyższych czynników), niesprawiedliwość, niedojrzałość, uczucia takie jak miłość i przyjaźń straciły wartość (niektórzy uważają, że przyjaciel, to ktoś, kogo znamy tylko dwa dni...a tak naprawdę trzeba zjeść z nim przysłowiową beczkę soli, a "kocham Cię" jest pojęciem używanym zdecydowanie za często i w niewłaściwych sytuacjach).....

Odpowiedział(a): gość, 02 maja 2009, 13:15 [#odpowiedz]
1
gość
brak tolerancji i rownosci.skinheadzi, emo, plastiki, dresiarze, pozerzy. Wyglada jets tylko wazny i jak sie człowiek ubiera. I rzadzi kasa

Odpowiedział(a): Szenioritta, 02 maja 2009, 13:15 [#odpowiedz]
-3
Szenioritta
gadanie starszych ludzi "Co sie stało z ta dzisiejszą młodieżą" a przeca sami tacy byli

Odpowiedział(a): gość, 02 maja 2009, 14:46 [#odpowiedz]
0
gość
mi sie nie podoba wszystko tym świecie ile ludzie muszą wydawać na ciuchi i itp.albo nie tolerancja i zemsty i obgadywanie innych za plecami nie myśleć co jest ważne w życiu miłość lub pieniądze ja wybrałam bym miłość ona jest ważna a także przyjaźń

Odpowiedział(a): gość, 02 maja 2009, 14:46 [#odpowiedz]
0
gość
mi sie nie podoba wszystko tym świecie ile ludzie muszą wydawać na ciuchi i itp.albo nie tolerancja i zemsty i obgadywanie innych za plecami nie myśleć co jest ważne w życiu miłość lub pieniądze ja wybrałam bym miłość ona jest ważna a także przyjaźń

Odpowiedział(a): gość, 02 maja 2009, 14:47 [#odpowiedz]
0
gość
mi sie nie podoba wszystko tym świecie ile ludzie muszą wydawać na ciuchi i itp.albo nie tolerancja i zemsty i obgadywanie innych za plecami nie myśleć co jest ważne w życiu miłość lub pieniądze ja wybrałam bym miłość ona jest ważna a także przyjaźń

Odpowiedział(a): gość, 02 maja 2009, 14:47 [#odpowiedz]
0
gość
mi sie nie podoba wszystko tym świecie ile ludzie muszą wydawać na ciuchi i itp.albo nie tolerancja i zemsty i obgadywanie innych za plecami nie myśleć co jest ważne w życiu miłość lub pieniądze ja wybrałam bym miłość ona jest ważna a także przyjaźń

Odpowiedział(a): gość, 02 maja 2009, 14:48 [#odpowiedz]
0
gość
mi sie nie podoba wszystko tym świecie ile ludzie muszą wydawać na ciuchi i itp.albo nie tolerancja i zemsty i obgadywanie innych za plecami nie myśleć co jest ważne w życiu miłość lub pieniądze ja wybrałam bym miłość ona jest ważna a także przyjaźń

Odpowiedział(a): gość, 02 maja 2009, 14:48 [#odpowiedz]
0
gość
mi sie nie podoba wszystko tym świecie ile ludzie muszą wydawać na ciuchi i itp.albo nie tolerancja i zemsty i obgadywanie innych za plecami nie myśleć co jest ważne w życiu miłość lub pieniądze ja wybrałam bym miłość ona jest ważna a także przyjaźń

Odpowiedział(a): gość, 02 maja 2009, 14:48 [#odpowiedz]
0
gość
mi sie nie podoba wszystko tym świecie ile ludzie muszą wydawać na ciuchi i itp.albo nie tolerancja i zemsty i obgadywanie innych za plecami nie myśleć co jest ważne w życiu miłość lub pieniądze ja wybrałam bym miłość ona jest ważna a także przyjaźń

Odpowiedział(a): gość, 02 maja 2009, 14:48 [#odpowiedz]
0
gość
mi sie nie podoba wszystko tym świecie ile ludzie muszą wydawać na ciuchi i itp.albo nie tolerancja i zemsty i obgadywanie innych za plecami nie myśleć co jest ważne w życiu miłość lub pieniądze ja wybrałam bym miłość ona jest ważna a także przyjaźń

Odpowiedział(a): gość, 02 maja 2009, 14:49 [#odpowiedz]
0
gość
mi się nie podoba wszystko tym świecie ile ludzie muszą wydawać na ciuchy i itp.albo nie tolerancja i zemsty i obgadywanie innych za plecami nie myśleć co jest ważne w życiu miłość lub pieniądze ja wybrałam bym miłość ona jest ważna a także przyjaźń

Odpowiedział(a): gość, 02 maja 2009, 14:49 [#odpowiedz]
0
gość
mi się nie podoba wszystko tym świecie ile ludzie muszą wydawać na ciuchy i itp.albo nie tolerancja i zemsty i obgadywanie innych za plecami nie myśleć co jest ważne w życiu miłość lub pieniądze ja wybrałam bym miłość ona jest ważna a także przyjaźń

Odpowiedział(a): gość, 02 maja 2009, 14:49 [#odpowiedz]
0
gość
mi się nie podoba wszystko tym świecie ile ludzie muszą wydawać na ciuchy i itp.albo nie tolerancja i zemsty i obgadywanie innych za plecami nie myśleć co jest ważne w życiu miłość lub pieniądze ja wybrałam bym miłość ona jest ważna a także przyjaźń

Odpowiedział(a): muminek1177, 02 maja 2009, 15:30 [#odpowiedz]
1
muminek1177
A mnie wkurza gościu coś takiego co zrobiłeś powtarzanie się bez potrzeby,jakiś atak miałeś po prochach i wódzie czy co

Odpowiedział(a): Mall, 02 maja 2009, 16:13 [#odpowiedz]
2
Mall
ze jak nie pijesz i nie przeklinasz to cos jest z toba nie tak ze jak nie srasz kasa to jeszcze gorzej ,ze jak komus sie ktos podoba to tez zle >.

Odpowiedział(a): Jussta92, 02 maja 2009, 16:43 [#odpowiedz]
2
Jussta92
"Co sie stało z ta dzisiejszą młodzieżą?" odp dla Szenioritty

Odpowiedział(a): Jussta92, 02 maja 2009, 16:49 [#odpowiedz]
2
Jussta92
Wwłaśnie dawniej taka młodzież nie była... dziś jest podpadnięta... nie było dawniej imprez ,internetu, jarania ... popieram akurat w tej sprawie starszych ludzi co maja takie zdanie... dawniej młodzież pracowała i liczyła się rodzina... a dzis ? taki ziomek elo woli iść do kolegi niż pomóc mamie bo się wstydzi a co mnie wkurza ? jak ktoś do mnie mówi laska.

Odpowiedział(a): Szenioritta, 02 maja 2009, 22:59
0
Szenioritta
nie mów tak ogólnie. Tak mi się zdaje ze nie wszyscy tacy są.

Odpowiedział(a): Blue, 03 maja 2009, 10:49
0
Blue
Myślę, że Szenioritta miała na myśli to, że 'Starsi Ludzie', będąc kiedyś-kiedyś młodymi też zachowywali się inaczej niż ich dziadkowie i rodzice w ich wieku. I pewnie też słyszeli teksty w stylu: 'w moich czasach to byłoby nie do pomyślenia' albo 'ta dzisiejsza młodzież zupełnie nie potrafi się zachować'.
Pod tym względem nic nigdy się nie zmieni. Starsi ludzie psioczą na nas, my pewnie też w przyszłości będziemy psioczyć na jakichś młodzików, którzy zachowują się 'nienormalnie', czyli po prostu inaczej niż my w młodości. Można się zarzekać, że 'na pewno nie będziemy tak robić', ale i tak prędzej czy później tak będzie.
Zmienia się natomiast 'norma' zachowań. O ile wcześniej 'wybrykiem' było zajaranie papierosa i wypicie jednego piwa, to teraz dzieciarnia wraca z 'imprezki' narąbana hurtową ilością procentów i proszków. I co? Rozmowa z rodzicami, przyrzeczenie, że 'to się nie powtórzy' i do następnej 'imprezy'.

Odpowiedział(a): Szenioritta, 04 maja 2009, 22:30
0
Szenioritta
i dokładnie o to mi sie rozchodziło.
dzieki Blue

Odpowiedział(a): gość, 02 maja 2009, 18:56 [#odpowiedz]
1
gość
Mi sie nie podoba to ze na tym swiecie jest coraz wiecej pustych lasek... ktore mysla ze sa najladniejsze i wg takie tam jak taka na ul widze to mi agresor do gory podchodzi

Odpowiedział(a): pepej94, 02 maja 2009, 19:14 [#odpowiedz]
3
pepej94
materializm, tapeciary i blachary, emo, dresy, szpanery, wygląd i kasa są najważniejsze, ...jak zrobisz to lub tego nie zrobisz nie odzywaj się do nas..

wiele można tak wymieniać
ale czy to się zmieni ? chyba nie


Odpowiedział(a): bambus, 02 maja 2009, 21:18 [#odpowiedz]
-1
bambus
wszystko.
' Polska, kraj w ktorym zyje, tfu -gnije.'

Odpowiedział(a): Nazgan, 03 maja 2009, 19:26 [#odpowiedz]
-2
Nazgan
taa kiedyś rodzice naszych rodziców gdy słuchali np elvisa preslaya to sie burzyli że jakies nie moralnych tekstów słuchają... jest tak jak zawsze czyli beznadziejnie tylko że teraz jest technologia ktora pomaga nam. A tu widze że wszyscy to tylko by lizali d upę starym.

Odpowiedział(a): dawid2711, 04 maja 2009, 10:43 [#odpowiedz]
0
dawid2711
Ludzie którzy mówią za dużo i się chwalą gdzie oni nie byli po prostu jedynaki.

Odpowiedział(a): karo, 04 maja 2009, 19:08 [#odpowiedz]
0
karo
większość..

Odpowiedział(a): muminek1177, 04 maja 2009, 20:48 [#odpowiedz]
0
muminek1177
Nazgan uważasz że kiedyś rodzice narzekali na swoje dzieci bo słuchały Presleya ale było O.K.
dzisiaj młoszież pije,pali,ćpa,Q&rwi się a nasi rodzice niepotrzebnie się wpie&rdalają bo jest O.K.
A nasze dzieci co?będą gwałcić mordować a my nie powinniśmy się wtrącać bo to nie nasze czasy a my byliśmy podobni.
Tak wynika z twojego komentarza.
Wszelkie normy racjonalnych zachowań poszły w hu&&m a część dzisiejszej młodzieży po prostu cofa się w rozwoju i to mnie wkurza ale też cwaniactwo,materializm,ku&&two itd
Ale widźę ze są tu jeszcze młodzi ludzie którzy mają rozum na miejscu(mam na myśli Jussta92)

Odpowiedział(a): sebeq126, 05 maja 2009, 09:12 [#odpowiedz]
0
sebeq126
szkoła pijaństwo Cracovia głupie kozaki co podskakują a potem płaczą Dużo tego jest

Odpowiedział(a): gość, 05 maja 2009, 18:55 [#odpowiedz]
0
gość
wszystkoooooooo...w tych czasach wszystko

Odpowiedział(a): gość, 05 maja 2009, 19:15 [#odpowiedz]
0
gość
politycy, euro ze bedzie i glupia szkola

Odpowiedział(a): gość, 05 maja 2009, 22:09 [#odpowiedz]
0
gość
kolezanka która sie wszedzie wpieprza i nie umiemy sie jej pozbyc xdd

Odpowiedział(a): Szenioritta, 06 maja 2009, 09:47
0
Szenioritta
i goście, którzy pociskają pierdoły, a pozostają anonimowi

Odpowiedział(a): gość, 06 maja 2009, 12:02 [#odpowiedz]
0
gość
Zacofanie i dzieciaki,ktore sa wychowane tzw.bezstresowo.

Odpowiedział(a): majtka, 10 maja 2009, 21:07 [#odpowiedz]
0
majtka
brak tolerancji, laski typu 'barbie' z taczką pudru na twarzy które lecą tylko na kase, kłamstwo, plotki, dwulicowi ludzie, i nie jestem w stanie przetrawić pOkEmoOnNnÓóóFfF i to już chyba wszystko

pozdroo

Odpowiedział(a): Rinkashimikika, 11 maja 2009, 18:28 [#odpowiedz]
0
Rinkashimikika
Moja siostra, daremne próby ograniczania mnie w sposób jakikolwiek, blachary, chamstwo, przechwalanie się wszem i wobec, goście na pytajni, WELUSIA, nietolerancja, fotka.pl i duuuuużo innych rzeczy.

Odpowiedział(a): pepej94, 11 maja 2009, 21:50
0
pepej94
o Welcia też ^^

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 12 maja 2009, 10:16 [#odpowiedz]
1
gentelmanpaul
wszystko mnie wkurza. nawet to, ze jestem wkurzony. no i juz sie wkurzylem wlasna odpowiedzia !

Odpowiedział(a): Darkangel, 12 maja 2009, 17:52 [#odpowiedz]
0
Darkangel
ogólnie wszelkiego rodzaju przejawy ludzkiej głupoty, chamstwa i zawziętości !

Odpowiedział(a): szymuss, 13 maja 2009, 19:43 [#odpowiedz]
-2
szymuss
najbardziej mie wkurza moja siostra gdy siedzi w wannie 2godziny

Odpowiedział(a): gość, 15 maja 2009, 12:23 [#odpowiedz]
0
gość
najbardziej mnie wkurza gdy ktoś oszukuje lub koloryzuje by zaciekawić swoją osobę. Lub jak ktoś ciągle drąży jeden i sam temat na którą już odpowiedziałam raz i zdania nie zmienię. Osób, które mają mocno w gębie a jak przyjdzie co do czego to się wycofują i wiele innych

Odpowiedział(a): Santriel, 15 maja 2009, 12:46 [#odpowiedz]
0
Santriel
Hasła typu: HWDP ( pomińmy, że powinno być przez "Ch" wg słownika ),
JP 100% Tylko Bóg może nas sądzić.

Jeśli sądzi policja, to witamy w Polsce, emigrancie!
Poza tym, są to hasła głoszone w większości przez osoby, które ukończyły conajwyżej gimnazjum. Zamiast pracować - kradną. Rozboje, pobicia i wieczne pretensje, że się taki margines zamyka.

Hehe, miałem takiego znajomego, który głosił właśnie takie anty-policyjne hasła i "tępił konfidentów". Najśmieszniejsze jest to, że jak mu telefon podpierniczyli, to z językiem na komende leciał, a w innych sytuacjach wydał każdego, byle by nie mieć sprawy. Żałosne.

Nie cierpię demagogii i hipokryzji! Głupoty, debilizmu, i te pe.

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
32
18
14
15
35
31
23
22
15
34

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (516)Dom (793)
Edukacja i szkoła (770)Erotyka i seks (311)
Film (3599)Gry (457)
Hobby (388)Inne (4433)
Komputery i Internet (949)Kulinaria (222)
Kultura (191)Ludzie (1629)
Miłość i relacje (1272)Moda (317)
Motoryzacja (228)Muzyka i taniec (827)
Podróże (240)Polityka (108)
Praca (368)Prezenty (170)
Rozrywka (451)Sport (289)
Sztuka (63)Taniec (28)
Uroda i styl (649)Zdrowie (733)
Zwierzęta (231)
Pytania: 16299, Odpowiedzi: 318990