Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

37
Nat
Co sądzisz o plotkarskich portalach typu "pudelek" itp.?
Pytanie zadał(a) Nat, 20 lutego 2009, 12:24
Uważasz ze są potrzebne i fajnie ze możemy się czegoś dowiedzieć o gwiazdach czy wręcz przeciwnie?

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (37)

Odpowiedział(a): killme, 20 lutego 2009, 13:01 [#odpowiedz]
1
killme
piszą byle co, bzdury wyssane z palca byle przyciągnąć czytelników..

Odpowiedział(a): proszek, 20 lutego 2009, 15:58 [#odpowiedz]
0
proszek
ostatnio rozpowszechniali fałszywe zdjęcia pobitej Rihanny i dlatego już tam nie wchodzę bo piszą tam same bzdury ;|

Odpowiedział(a): NaTT15, 20 lutego 2009, 17:47 [#odpowiedz]
0
NaTT15
nie wiem.. nie wchodzę na te strony bo strata czasu

Odpowiedział(a): error, 20 lutego 2009, 19:05 [#odpowiedz]
0
error
To jest beznadziejne -.-' Srry ale co mnie obchodzi, że doda złamała sobie paznokieć albo ost. rozpowszechniali zdjęcia "pobitej" Rihanyy co było ewidentnym fake'iem i kiedy ludzie zaczęli się pluć, że to fake dodali " to oczywiście fotomontaż" i spamują "nowościami" na maila... piszą bzdury, kretyńskie teksty które nie zostały nawet sprawdzone...

Odpowiedział(a): gość, 20 lutego 2009, 22:38 [#odpowiedz]
0
gość
głupie są, to fakt, ale i tak na nie wchodzę

Odpowiedział(a): roy3000, 21 lutego 2009, 01:24 [#odpowiedz]
1
roy3000
czasami mają takie Niusy że aż się dziwie czemu o tym w TV nie mówią.

Odpowiedział(a): gość, 21 lutego 2009, 13:32 [#odpowiedz]
0
gość
sa zalosne..dziennikarze szukaja sensacji, a prawde mowiac ponad połowa inf jest wyssana z palcow.

Odpowiedział(a): Darkangel, 21 lutego 2009, 18:04 [#odpowiedz]
1
Darkangel
Takie plotkarskie portale rzadko kiedy podadzą jakąś prawdziwą informację o gwiazdach a jak już to ta informacja jest denna i nikomu nie potrzebna ..

Odpowiedział(a): gość, 21 lutego 2009, 19:01 [#odpowiedz]
0
gość
Nie siedze xD

Odpowiedział(a): pepej94, 23 lutego 2009, 13:32 [#odpowiedz]
0
pepej94
pierdoły xD

Odpowiedział(a): Leserka, 24 lutego 2009, 21:53 [#odpowiedz]
0
Leserka
A ja się przyznam uczciwie że odwiedzam je dosyć często Fakt że zazwyczaj same pierdoły tam piszą , ale ja na prawde nie mam co na kompie robić

Odpowiedział(a): Blue, 26 lutego 2009, 18:12 [#odpowiedz]
0
Blue
Bzdury i dno.

Odpowiedział(a): Szenioritta, 01 marca 2009, 21:45 [#odpowiedz]
0
Szenioritta
pierdoły pociskają ale z nudów można czytnąć xD

Odpowiedział(a): gość, 02 marca 2009, 01:09 [#odpowiedz]
0
gość
ten portal wiele się nie różni od tych plotkarskich... sądzę, że nie warto takim portalom poświęcać za dużo uwagi.

Odpowiedział(a): xyox, 02 marca 2009, 18:51 [#odpowiedz]
0
xyox
no fakt są do niczego. Wiele takich ,,portali" można se w 1 dzień zrobić w notatniku jak ise zna HTML. Ten portral też nie jest niczym nadzwyczajnym, ale sądze, że mój poprzednik zdeka przesadził.
Pozdrawiam

Odpowiedział(a): aguu, 14 marca 2009, 11:39 [#odpowiedz]
0
aguu
nie wchodzę na takie portale bo poprostu większość to nie jest prawdą.

Odpowiedział(a): bartes26, 15 marca 2009, 16:38 [#odpowiedz]
0
bartes26
POWINNI TAKIE ZAMKNAC

Odpowiedział(a): drt, 01 maja 2009, 14:36 [#odpowiedz]
0
drt
To jest żałosne! Piszą, oczerniają, robią nie wiadomo jak wielkie afery, tylko po to by ludzie wchodzili na ich stronę. Głupota...

Odpowiedział(a): BlueEe, 11 maja 2009, 20:47 [#odpowiedz]
0
BlueEe
No ba tak tylko umią robić

Odpowiedział(a): Claudisss, 11 maja 2009, 22:22 [#odpowiedz]
0
Claudisss
Często czytuję(tak z ciekawości) pudelka(uważam że tam aż tak nie zmyślają) ale często widzę że na niektórych portalach po prostu zmyślają historie i zaprzeczają samym sobie..

Odpowiedział(a): Aqua404, 17 maja 2009, 23:29 [#odpowiedz]
0
Aqua404
jak dla mnie są super. Uwielbiam śledzenie życia gwiazd. Mam nawet na ten temat blooga ( jak ktoś lubi czytać o gwiazach to zapraszam http://gwizadymix.bloog.pl ) i kupuję czasopisam typu BRAVO bo w nich jest najwięcej newsów o tej temetyce

Odpowiedział(a): NonStop, 19 maja 2009, 22:22 [#odpowiedz]
0
NonStop
bardzo rzadko, ale czasami sobie czytam. chociaż średnio w to wszystko wierzę.

Odpowiedział(a): gość, 23 maja 2009, 22:42 [#odpowiedz]
0
gość
ale pojedynki gwiazd są fajne ^_^

Odpowiedział(a): kilimandzaro, 24 maja 2009, 20:07 [#odpowiedz]
0
kilimandzaro
fajnie sobie czasem poczytac .

Odpowiedział(a): lolcia, 30 maja 2009, 09:57 [#odpowiedz]
0
lolcia
Piszą byle co bo kogo to obchodzi że np. Miley Cyrus ma kilka śniaków na ramienu boże co za żal
ja ostatnio też spadłam z drzewa () i narobiłam sobie kilka śniaków a jakoś nikt o tym niepisał

Niedługo to zaczną pisać jakiego papieru toaletowego używają i kiedy do toalety chodzą

eżcie sie ludzie ogarnijcie i niezakładajcie takich bechędów bo mnie szlak trafia jak to czytam

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 07 lipca 2009, 19:59 [#odpowiedz]
0
Czarnaaa
Czasem sobie poczytam

Odpowiedział(a): Emka7, 09 lipca 2009, 16:28 [#odpowiedz]
0
Emka7
Lubię je Często czytam, fajne ciekawostki^^

Odpowiedział(a): Kajol1000, 18 lipca 2009, 00:17 [#odpowiedz]
0
Kajol1000
Ja tam tego nie czytam, bo to same bzdury. Jak od nazwy portali (plotek.pl to chyba wiadomo, co tam zamieszczają)
Ja się zawsze stawiam na miejscu innych i ja napewno bym się źle czuła, gdyby ktoś o mnie wymyślał byle co, żeby tylko uwage przyciągnąć...
A zresztą ten, co wierzy w byle jakie plotki, na pewniaka nie jest prawdziwym fanem...

Odpowiedział(a): gość, 18 lipca 2009, 23:03 [#odpowiedz]
0
gość
No nie które rzeczy są załosnee
Typu ostatnio stwierdzili ze MJ
Był Chomo .
Zal mi ich .

Odpowiedział(a): Tosia, 25 lipca 2009, 12:10 [#odpowiedz]
0
Tosia
Czytamgdy mi sie nudzi

Odpowiedział(a): Tosia, 25 lipca 2009, 12:16
0
Tosia
Czytam gdy*

Odpowiedział(a): alfik, 29 sierpnia 2009, 21:49 [#odpowiedz]
0
alfik
nie wchodze na takie pierdoły

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 17 września 2009, 17:09 [#odpowiedz]
0
GosiaczekOsa
a ja zagládam i to dosc czesto. dlaczego ? bo zazwyczaj pokazuja tam slabosci celebrytow i jak tak sobie czlowiek poczyta przed sniadaniem to jak wychodzi do pracy to az mu lepiej na duszy.... taka forma autoterapii

Odpowiedział(a): Puszek1245, 27 grudnia 2009, 14:47
0
Puszek1245
Bardzo fajna forma na poprawienie humoru, no nie

Odpowiedział(a): muminek1177, 27 grudnia 2009, 14:53 [#odpowiedz]
0
muminek1177
http://www.youtube.com/watch?v=YIaDX78uWG0
Puszek pod tym linkiem miałem ostatnio niezły ubaw, gość po prostu boski, Romeo nie z tej ziemi hahaha Podryw na imprezie.

Odpowiedział(a): bambus, 27 grudnia 2009, 14:55
0
bambus
uwielbiam to.
za każdym razem gdy to ogladam poprawia mi sie humor.; )

Odpowiedział(a): InMyEyes, 22 marca 2010, 15:35 [#odpowiedz]
0
InMyEyes
Często wchodzę. Lubię poczytać.

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
18
18
31
134
40
42
35
40
25
52
29
11
12
15
14

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (768)Dom (1033)
Edukacja i szkoła (796)Erotyka i seks (324)
Film (3617)Gry (494)
Hobby (452)Inne (4932)
Komputery i Internet (1041)Kulinaria (239)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1291)Moda (385)
Motoryzacja (290)Muzyka i taniec (836)
Podróże (280)Polityka (121)
Praca (493)Prezenty (179)
Rozrywka (476)Sport (314)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (698)Zdrowie (842)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18147, Odpowiedzi: 327789