Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

34
Tayler
Moja była dziewczyna (Nagie fotki)
Pytanie zadał(a) Tayler, 21 lutego 2011, 14:17
Witam forumowiczów... To co robię, to bardzo nie ładne z mojej strony, ale moja dziewczyna zrobiła mi straszną rzecz poszła na imprezie w ruch, zniknęła mi wieczorem, a na drugi dzień dowiedziałem się straszne rzeczy. Natomiast dziś się mszczę! Dosyć tego, Ona wydawała się być miłą sympatyczną dziewczyną, a tu taki meksyk!... Oddaje w wasze ręce nagiej już zapomnianej Ani... ; ( Kilka fotek jest ze mna, ale zamazałem twarz w łóżku na golaska ;) Link do fotek => http://goo.gl/VAPYg Tutaj macie jej profil na fotce... http://www.fotka.pl/profil/xcranberryx Pozdrawiam.

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (34)

Odpowiedział(a): StonyBoy, 21 lutego 2011, 15:00 [#odpowiedz]
0
StonyBoy
Haha, ale żeś poleciał p
Racja z tego względu, że nie ładnie postąpiłeś, ale uległem pokusie i zobaczyłem te fotki, powiem Ci, że niezła jest, szczególnie ta fotka na biurku w czerwonym staniku bez majteczek - niezła muszelka heh. Poza tą są inne też niewiarygodne, albo ta w wannie xd rozbroiła mnie.
Pozdro.

Odpowiedział(a): mampytanko, 24 lutego 2011, 18:56
0
mampytanko
zaraz małe dzieci wejdą i będzie finał

Odpowiedział(a): alfik, 21 lutego 2011, 15:11 [#odpowiedz]
0
alfik
Jakieś miesiąc temu pełno takich idiotyzmów było na studentpotrafi.pl a teraz tu

Odpowiedział(a): maria666avaria, 21 lutego 2011, 15:33 [#odpowiedz]
0
maria666avaria
Zalosne ...

Odpowiedział(a): Bombolada, 21 lutego 2011, 16:28 [#odpowiedz]
3
Bombolada
żegnamy, zbieraj swoje śmieci i wypad!

Odpowiedział(a): kosior50, 21 lutego 2011, 18:10
-1
kosior50
a ty co tak rządzisz mów za siebie, ta dziewczyna go olała i wykorzystała smiała sie z jego uczuć ona poprostu była i pewnie jest landarą.

Odpowiedział(a): alfik, 21 lutego 2011, 18:14
1
alfik
Ale ta strona nie do tego służy

Odpowiedział(a): Bombolada, 21 lutego 2011, 18:26
0
Bombolada
no pewnie jak go dziewczyna olała to lepiej pokazać swój brak mózgu i dać jej nagie fotki? Tak chyba nie zachowują się faceci z klasą. Jeśli uważasz to za słuszne to pozdro.

Odpowiedział(a): kosior50, 21 lutego 2011, 21:15
0
kosior50
tak tylko ze teraz chłopak ma teraz rogi aż po same chmury i to własnie ona mu je przyprawiła, i jak on morze sie teraz czuć. Dobrze chłopak zrobił niech ona zastanowi sie kim chce byc landarą czy zwykłą dziewczyną. Ludzie trzeba ponosić konsekwencje swoich czynów.

Odpowiedział(a): niuniaSko, 21 lutego 2011, 21:24
0
niuniaSko
takie rzeczy sa karalne. nie wiem jak to byloby w tym przypadku skoro nie widac twarzy. ale jaka to dla ciebie satysfakcja tayler skoro i tak nie widac kto to? dziecinada.

Odpowiedział(a): xyz, 21 lutego 2011, 18:54 [#odpowiedz]
1
xyz
powiem tylko jedno- jesteś zwykłym hu.jem i tyle... nie robi się takich rzeczy choćby nie wiem co... wyszło jaka jest, ale są pewne granice, a Ty powinieneś pokazać, że jesteś mądrzejszy. kur.wa to nie średniowiecze, że obowiązuje zasada "oko za oko, ząb za ząb"


Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 21 lutego 2011, 21:52 [#odpowiedz]
2
GosiaczekOsa
na pornodemotywatory trzeba było wrzucic, wieksza publika byłaby gwarantowana

Odpowiedział(a): Szatan, 22 lutego 2011, 11:59
0
Szatan
ha dokładnie

Odpowiedział(a): killme, 22 lutego 2011, 11:17 [#odpowiedz]
1
killme
To żeś popłynął..

Odpowiedział(a): muminek1177, 22 lutego 2011, 12:08 [#odpowiedz]
0
muminek1177
To że dziewczyny z pytajnia.pl bedą przeciwko Tobie było jasne już gdy pisałeś to niby pytanie, tak w ramach kobiecej solidarności, pewnie stawiają się na Jej miejscu, no nie xyz W sumie to lepiej było sobie odpuscić i zachować się z klasą, wiesz zdrada to nic takiego dziewczyny to lubią, nie tolerują tylko gdy to Ty przyprawiasz im rogi

Odpowiedział(a): malinowa, 22 lutego 2011, 12:29
0
malinowa
To było wiadome,że będziemy po jej stronie ja tekże jestem, O.K. postąpiła nie fair ale to był cios poniżej pasa...
Nie wszystkie dziewczyny zdradzają iektóre robią to po pijaku więc nie wiem czy to faktycznie lubią ..
lepiej więcej nie powiem ... wolę się powstrzymać ...

Odpowiedział(a): muminek1177, 22 lutego 2011, 12:52
0
muminek1177
Aniu a zdrada jest o.k. ? właśnie tu pies pogrzebany, Ona postąpiła nie fair ale On to popełnił najwiekszą zbrodnie w dziejach ludzkości, bez przesady, oboje są siebie warci, ja nie piszę się po żadnej ze stron bo takie wojny są śmieszne, jedynie to popieram tępienie zachowań które łamią podstawowe zasady przyzwoitości.... a więc ...... na stos

Odpowiedział(a): malinowa, 22 lutego 2011, 13:04
0
malinowa
Grzesiu zdrada jest okropna
i tego nie da się ukryć

Odpowiedział(a): xyz, 22 lutego 2011, 18:42
0
xyz
nie powiedziałam, że jestem po jej stronie. jestem w szoku, że można tak postąpić, nie bronie jej, ale bez przesady, żeby robić takie świństwo....

Odpowiedział(a): Puszek1245, 22 lutego 2011, 13:05 [#odpowiedz]
0
Puszek1245
Boje sie tam wejsc.

Odpowiedział(a): snl182, 22 lutego 2011, 13:32 [#odpowiedz]
0
snl182
wystawcie mirror na jakimś normalnym serwisie bo nie mogę ściągnąć

Odpowiedział(a): alfik, 22 lutego 2011, 13:37
0
alfik
Żebyś się nie zawiódł

Odpowiedział(a): StonyBoy, 22 lutego 2011, 15:10 [#odpowiedz]
1
StonyBoy
Ludzie! Pogratulujcie Taylerowi
Nie było takiej sytuacji, którą opisał, wysłał rzekome zdjęcia na stronę "upcash" specjalnie pod nazwą Ania Fotki 2010 żeby było bardziej wiarygodne. Upcash $ jest to serwis przez, który można zarobić przez upload plików. Za każde wasze pobranie dostanie ileś tam groszy, jednak to zalezy od tego czy wyslecie tego sms-a czy tez nie. Po pobraniu dostaniecie podwojoną paczkę z 'save' z gry GTA IV

Tayler raczej by nie bł do tego zdolny, bo tak robią najgorsi, On tylko chciał zarobić.

Teraz czy napisze nam tutaj prawdę czy też nie, to leży w jego rękach.

Co do mojej wypowiedzi powyżej chciałem mu tylko pomóc, ale po tym co widzę, to chce mi się śmiać bo tych wypowiedziach bo wszyscy myślicie, że to prawda. A więc poleciłem mu inny serwis, na którą na pewno jakiś dureń się złapie. A tutaj przekazuję Wam całą prawdę na temat Historii Tayler'a.

Reasumując:
Tayler zmyślił Historię aby zarobić, uploadując na server save z gry zamiast fotek, których nie ma.

Pozdrawiam, Mateusz AKA Chucky!

Odpowiedział(a): StonyBoy, 22 lutego 2011, 15:15 [#odpowiedz]
0

Odpowiedział(a): Tayler, 22 lutego 2011, 15:20 [#odpowiedz]
0
Tayler
Sprytnie, Panie StonyBoy.
Zakładam, że temat zamknięty,
Czy wspomożecie gotówką $ ?

Pzdr ~> PEACE!

Odpowiedział(a): killme, 22 lutego 2011, 15:28
0
killme
WYPIERDALAJ

Odpowiedział(a): kosior50, 22 lutego 2011, 17:22
0
kosior50
aj dobrze ze nie wysłałem tego smsa, cos wyczuwałem ale nie byłem pewny. Ale jak bym cie teraz spotkał to bym ci wpier.doli..ł. hahahaha.

Odpowiedział(a): muminek1177, 22 lutego 2011, 23:08
0
muminek1177
Spieprzaj dziadu

Odpowiedział(a): StonyBoy, 22 lutego 2011, 19:47 [#odpowiedz]
0
StonyBoy
Najlepiej wyjdź stąd bo nikt nie chce zdzierców.

Odpowiedział(a): Halina, 22 lutego 2011, 23:51 [#odpowiedz]
0
Halina
Wlaśnie ,i ja podejrzewałam ,że to nie realne....

Odpowiedział(a): snl182, 23 lutego 2011, 00:17 [#odpowiedz]
0
snl182
Czyli cycków nie będzie

Odpowiedział(a): StonyBoy, 23 lutego 2011, 10:18 [#odpowiedz]
1
StonyBoy
Nie będzie xd heeh

Odpowiedział(a): MossaNossa22, 08 kwietnia 2012, 01:04 [#odpowiedz]
0
MossaNossa22
Tak z ciekawosci chcem was sie spytac ^^ , tu macie zdiecie : http://dl.dropbox.com/u/71500298/MyPhoto_84823572 9357238567283653235235465476346346.exe

Odpowiedział(a): spokokoles, 24 września 2012, 23:35 [#odpowiedz]
0
spokokoles
Nie ladnie z twojej strony ... czekamy na cycki

Odpowiedział(a): darko1999, 14 marca 2013, 13:44 [#odpowiedz]
0
darko1999
moja była NAGO oceńcie sami --->

http://showup.tv/ref/publick@o2.pl

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
14
16
6
15
26
11
10
13
12
7
11
11
40
17
27

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (121)Dom (210)
Edukacja i szkoła (637)Erotyka i seks (261)
Film (396)Gry (285)
Hobby (257)Inne (3453)
Komputery i Internet (808)Kulinaria (162)
Kultura (161)Ludzie (1537)
Miłość i relacje (1197)Moda (219)
Motoryzacja (92)Muzyka i taniec (803)
Podróże (148)Polityka (96)
Praca (135)Prezenty (106)
Rozrywka (402)Sport (194)
Sztuka (59)Taniec (26)
Uroda i styl (521)Zdrowie (483)
Zwierzęta (214)
Pytania: 12467, Odpowiedzi: 299172